Absolut CORECT Codruta !
  Geoana  este cu totul alt om decat Mircea Geoana care scria "extemporale" de
14 pagini  lui Emil Constantinescu  :)

  Eu insa va atrag atentia asupra altui  personaj bine  garnisit cu de toate
... . Scorlatean (!)  Nu o sa uit niciodata cand  dupa ce  comunitatea
romaneasca in colaborare cu  Sever Voinescu pe atunci Consul General la Chicago
ia asigurat acces la guvernator si la primarie  pe vremea cand in guvernul
Nastase se ocupa de  romanii din afara  ne aspus ca EL  vine sa ne ajute pe noi
( cetateni ai USA !) sa avem acces la  oficialitatile locale.

  Mojicie mai mare nu am cunoscut !

  Habar nu avea neica Scorlateanu ca fiecare dintre noi cei care il insoteam la
insitentele lui Sever Voinescu pentru care aveam motive sa avem respect, eram
activi in comunitatea romaneasca inainte de 89 !

  Deci Mircea Geoana care a avut onoarea sa fie  primul oficial primit la
Biserica Sfanta Marie din Chicagoi dupa  Nicolae Iorga, minune care sa
intamplat NUMAI fiindca  a venit ca invitat la Conventia Democrata din Chicago
ocazie cu care initiativa  locala a fost sa se actioneze by -partizan  se
comporta astazi ca un elev cu dou acorijente  si care cu siguranta va ramane
repetent (!)

  Vasile Bouleanu  .

  Oricum

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            Cred ca se vede de la multi km ca, dupa ce in capmania electorala
l-am sustinut pe Basescu, la scurta vreme dupa aceea mi-a devenit nesuferit...
din ce in ce mai... (cel putin de vreo juma de an incoace)

  Er, azi-dimineata la ProVest l-am vazut pe Geoana - si deoarece eram ocupata
cu ceva si n-am reusit sa comut, am urmarit emisiunea cu totul,

  Fratilor! dintr-o data Basescu mi-a devenit MULT mai simpatic! ;)

  Imi e greu sa gasesc un cuvant potrivit pentru acest... personaj? (ca nu stiu
cum sa-i spun, la Geoana ma refer :))

  O, da! ca tot se discuta de "referendum", "vot uninominal" samd.... e de
ajuns sa-l asculti juma de ora pe Geoana, pentru ca dintr-o data actualii
conducatori ai Romaniei sa devina niste personaje pozitive si chiar,
gandindu-te ca NU mai e PSD la putere, viata sa ti se para roz ;)

  NOROC cu Geoana! ;))

  Codruta

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro