----- Original Message -----
  From: integrare valcea

  Cred ca ma voi folosi de vechiul proverb romanesc "cel mai destept cedeaza"
si o sa va raspund pentru ultima data.

  Stimata doamna,

  Mentionand de la inceput ca apreciez sufletul pe care il puneti in fiecare
"scriere", (din pacate pt. dl Branea cam rare scrierile dvs.) repet ca poate
asa intelegeti si domnia voastra ca NU VA APARE SEMNATURA !
  Sau apare acolo unde NU se mai uita nimeni, dupa re-re-re-re-re, ca asa sunt
romanii nostri lenesi, dau reply fara sa stearga cele 20 de replici anterioare
care nu mai au nici o relevanta..
  Va rog eu frumos, pentru noi astia mai batrani, mai ramoliti ..... si care nu
mai au timp sa memoreze tot, ca maine vine doamna cu coasa, semnati dupa mesaj !
  "Batutul" a 30 de caractere nu este un capata de tara, dar o sa va fim vesnic
recunoscatori, mai ales noi astia, crestinii, care stim ca o sa avem parte de
viata de apoi. :)
  O sa va pomenim si de acolo. :)

  Si chiar daca nu ne iese intalnirea... daca aveti drum prin Valcea folositi
datele mele de contact... ca tot dau o bere ;)

  Pentru o bere nu vin in Valcea,  ca am vie la Panciu :))

  Deci: in legatura cu pct. 1 nu mai comentez, eventual astept inscrieri la
concursul "10 motive pentru care Romania nu e USA" (si aici inteleg nu
geografie si/sau politica) si, implicit, 10 motive pentru care solutii adoptate
de americani nu ar merge in Romania.

  La punctul 1. daca onegeul dvs. are bani, ii puteti plati domnului Bouleanu
un curs de alfabetizare in politica, geo-politica, istorie, etc.
  Este singura modalitate prin care o sa il faceti sa inteleaga ca nu tot ce
zboara se mananca.
  Si in special ca "vara nu-i ca iarna" :)

  NIMENI nu ma opreste sa-mi depun candidatura pentru orice as avea chef, atat
ca independent (in momentul de fata fiind inca valabil votul pe liste) atat pe
listele vreunui partid (in cel mai rau caz, cred ca daca Mielu a fost suficient
de bun pentru PNG nu m-or refuza nici pe mine...)

  Faceti domnia voastra partidu' si dau eu MIELU, ca partide inca nu am nasit.
:)
  Si daca reusiti .... poate raman si eu in istorie, ... macar ca NAS. :))))

  In rest, sa aveti o saptamana eficienta!

  Care eficienta ? Ca dl. Bouleanu este pensionar. :)

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro

Raspunde prin e-mail lui