Il cheama Vali - adica Vali Nash.

From: Arhitectura

> Domnule Valinas,

> Este posibil ca Domnia Voastra sa aveti multa dreptate dar ca sa ne
> convingeti este necesar sa infiati un copil.
> De preferinta unul rrom.

De ce?
Pe cine "ne"? Sunteti mai multi cu adresa asta? Folositi pluralul seniorial?

Ce legatura are "dreptatea" lui Vali Nash cu "infierea unui copil"?
Adica aceia care nu infiaza copii, n-au dreptate? Unde e logica?

Normal este sa infieze copii aceia care vor sa infieze copii!

Chiar nu vad  legatura intre faptul ca Fundatia Macrina are probleme, cu faptul
ca VN infiaza sau nu copii! Poate ca deja are 3 ai lui si 5 infiati - sau poate
n-are nici unul!

Daca asta e un criteriu, eu i-as propune D-lui Branea sa nu va lase sa mai
scrieti pe lista pana nu infiati 5 copii: 2 rromi, 1 somalez si 2 irakieni
(avem si asa ceva in RO).

Puteti contribui cu 2% din venitul Dvs. la combaterea defrisarilor abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui