Daca niste persoane uita sa fie umani si sa respecte oamenii si  animalele, noi
nu putem sta cu miinile incrucisate mioritic, zicind ca  nu avem c face. Eu
tocmai ziceam k acele biete animale trebuie ferite d  actiunea brutala si
egocentrica a unor "stapini" si ca ele trebuie sa  fie restituite naturii. Din
cite am inteles, nu vor fi tinuti in spatii  inkise, ci intr-o rezervatie, adik
intr-o oarecare libertate si un  areal mult mai propice pt ursi. Poate e
discutabila decizia de a-i  castra, dar e un rau mult mai mic in comparatie cu
ceea ce au patimit.  Dvs fiind barbat probabil ca resimtiti operatiunea
respectiva  mai  acut, dar cred ca pt ei o sa fie mai bine in rezervatie decit
in  custile alea!!!