Domnule,
Comentariul meu se referea la un articol nu la dispozitia dumitale si
nici la capacitatile unei persoane anume. Daca dumneata nu poti face
diferenta dintre atacul la persoana si critica unui articol scris
amatoristic intr-un ziar prost informat de provincie, iti urez multa
santate si o zi buna, ca se pare ca n-am cu cine vorbi.
In alta ordine dumneata lucrezi in domeniul universitar sau doar iti
dai cu parerea? Ai capacitatea sa raspunzi la intrebarile pe care le-
am pus despre website-ul universitatii si nivelul acestuia?
De fapt comentariul dumitale nu aduce nimic decit critica la persoana
mea, ceea ce iti defineste nivelul, scuze pentru remarca, provincial.
Asa ca te rog sa ma ierti stimate domn ca te-am deranjat cu crtica
mea din somnul dumitale plin de orgolii proviciale.
Pe viitor voi proceda simplu cu mesajele dumitale fie logoreice, fie
politicianiste ieftine, fie laudaroase traind din amintirile
trecutului unui invatamint ce se face din ce in ce mai rau de ris.Si
anume le voi trimite cu un click acolo unde le este locul.
Somn usor domnule profesor de liceu care acum cunosti si
univeritatile si topurile lor si te simti dator, nu prima oara, sa
iei lumea din scurt pentru alte pareri.Am gresit ca am raspuns la
mesajul dumitale criticind niste vise.
Dar ma gindesc ca sint sigur altii care sint interesati de subiect nu
de agresari la persoana ca "intelectualii" scosi la norma de sistemul
comunist sau profesorii care puneau copiii in genunchi la colt si
profesorii de liceu suparati ca li s-au crticat visele si care destul
de des mai fac si greseli grosolane de ortografie, domnule SA...
Repet intrebarea: unde este blackboardul in website-ul universitatii
iesene? Asta ca un exemplu de raminere in urma la capitolul
interactiunii universitate-student.
Ce zici domn' profesor de liceu, dupa toate probabilitiatile educat
si format in mentalitate comunista, acum suparat ca ti s-au criticat
visele de preamarire a unor institutiie ce traiesc din vise, fala
fara acoperire si gloriile trecutului? Matale stii sa "iesplici" ce e
aia si de ce nu apare acolo? Ai folosit vreodata asa ceva, ca am
inteles ca te prezinti cunoscator in webdesign?
Daca da, astept sa ii ajuti dumneata sa isi imbunatateasca macar
website-ul sa ajunga macar la nivelul universitatilor fara atitea
pretentii neacoperite de realizari.
Sau poate raspundeti la intrebarea legata de biblioteca electronica.
Si apoi sa vedem cit de inapoiat se prezinta o universitate laudata
pe povesti si promisiuni.
Sincer, nu astept raspunsuri ofuscate de la profesori de liceu care
traiesc inca prin 1980...

Apropos, daca stiati ca nu este in top 500 e limpede ca discutia nu
mai are rost decit din punctul de vedere revansard al omului din care
traieste din vise.

http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/universitatea_cuza_singu

> ra_din_tara_care_a_intrat_in_grupul_coimbra_144241.html
>

> Vizitati http://roinfocds.blogspot.com si spuneti-va parerea printr-
un comentariu; ne-ar ajuta foarte mult. Va multumim.

> Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from
someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.
> http://answers.yahoo.com/dir/?link=list&sid=396545433

Raspunde prin e-mail lui