Din fericire pentru lume, acum exista si cineva care are capacitatea
(intelectuala, presupun) de a zice raspicat care este cauza de fundament.
Mai exista asadar sperante.
Restul, baietashi naivi si inculti de-alde Gates, Soros, Buffet, Branson,
Lamy, Stiglitz si toti ceilalti, pot sa se joace in continuare linistiti cu
betisoarele lor.

On 7/30/07, Peter Lengyel <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    "Environmentally correct" este o constrangere mai drastrica, mai
> inevitabila, mai imposibil de ocolit, decat "politically correct" care este
> o interpretare ce se schimba cu moda, cu 'atmosfera politica'. Un pragmatism
> adevarat, chiar simplu, fara mari dificultati recunoaste constrangerile date
> de faptul ca omenirea, cu toata economia globala, este un subsistem al
> ecosferei, iar omul una dintre speciile de maimuta ale Planetei. Fara
> robustetea mediului, fragilitatea civilizatiei este evidenta.
>
> E plina lumea de oameni care doresc sa faca bine, in primul rand lor si
> [...]

Raspunde prin e-mail lui