am putea sa ne abtinem macar cand o familie e " cu mortul pe masa " sa facem
tot felul de afirmatii DIN RESPECT PENTRU UN DOLIU PE CARE MULTI OAMENI de
buna- credinta il au acum in suflet  si ar fi fost decent sa asteptam macar sa
treaca inhumarea. E ca si cum unii isi plang tatal mort iar altii ii seaca la
cap cu intrebari: stii ca nu a fost chiar asa cum credeai tu? dar mostenirea,
mostenirea, cu ea cum ramane? nu face nimeni scandal, macar un pic? hai, lasa,
nu mai plange, ca nu a meritat! stiu eu mai bine, ca asa am auzit! . Multumesc
celor de alta credinta, dar de buna- credinta, pentru atitudine. Respect ateii
atata timp cat nu au nerusinarea de a incerca sa ma indeparteze de drumul meu.

Catalin Dimofte <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          Va admir buna credinta,
d-le Sharon.  Nu stiu ce sa cred despre naivitate, daca si ea e de admirat.
Presupunand ca sunteti la curent cu activitatile d-lui Cernea si ale
organizatiei pe care o reprezinta, dvs. chiar credeti ca dansii au ceva de
impartit cu individul Teoctist Arapasu???

  On 8/2/07, sharon sharon <[EMAIL PROTECTED]> wrote:             iata ce scrie
la una din contestatiile  amintite de dv

  Este fireascã onorarea unei personalitãþi precum Patriarhul Teoctist prin
diferite gesturi publice din partea autoritãþilor publice. Însã, în mãsura în
care acestea sunt în exces ºi angajeazã în prea mare mãsurã instituþiile
statului român, se loveºte atât în neutralitatea confesionalã a statului
prevãzutã de Constituþie ºi de legea cultelor, cât ºi în libertatea cetãþenilor
de altã religie sau convingere care au avut de suferit grav de pe urma
politicilor ºi atitudinilor Patriarhiei B.O.R. condusã de Patriarhul Teoctist.
Atragem atenþia Guvernului României cã, totuºi, persoana Patriahului Tectist a
fost în ultimii 17 ani deosebit de controversatã. Motivele acestor controverse
sunt numeroase ºi vom enumera, pe scurt, o parte dintre ele.

si acum va intreb:

-de "simbol" al unei institutii fie ea clerica,monarhala sau laica ai auzit ?
--de opinia internationala ai auzit ?
-cetatenii de alte culte,printre care ma numar si eu, au gura sa vorbeasca si
singuri daca vor sa protesteze,iar in momentul asta nu este cazul.

personal,consider ca onorul datorat reprezentantului  cel mai inalt al
bisericii crestine in Romania este  obligatoriu si trebuie dat la cel mai inalt
nivel.

este un gest educativ,un gest obligatoriu,un gest mai  mult decat necesar.

sh

Remus Cernea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:     La adresele de mai jos veti gasi
cele doua contestatii
  pe care asociatia "Solidaritatea pentru libertatea de constiinta"
  le-a formulat si depus astazi la Registratura Guvernului
  fata de doua Hotarari de Guvern abuzive.

    Alocarea a 1.000.000 RON bani publici pentru alegerea si inscaunarea noului
Patriarh al B.O.R.  http://www.humanism.ro/articles.php?page=62&article=191

  Declararea zilei de 3 august drept zi de doliu national
http://www.humanism.ro/articles.php?page=62&article=190

  Remus Cernea
  Director executiv
  Solidaritatea pentru libertatea de constiinta
  www.humanism.ro
  [EMAIL PROTECTED]
  0727.583.594

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting  gifts for grads at Yahoo! Search.

Raspunde prin e-mail lui