Aveti dreptate doamna,

Despre morti numai de bine !

Despre buna-credinta este alta poveste.
Cea in care mireanul este mintit pe fata si dus ca mielul la taiere spre
binele lumesc al hirotonitului.

Spunea un domn ateu pe lista, ca legatura dintre Biserica (indiferen de
cult) si Stat, a fost, este si o sa existe atata vreme cat omul o sa simta
nevoia Divinitatii. Si bine spunea !
Cum ne putem inchipui ca oranduirea comunista a fost lipsita de darul
intelegerii fenomenului religios ?
Cum ne putem inchipui ca nu a folosit cea mai persuasiva arma de
indoctrinatre si control ?

Da.
Comunismul a omorat si a bagat in puscarie preoti de toate cultele. Dar nu
aleatoriu sau aiurea,
doar pe cei care aveau un cuvant greu de spus impotriva canoanelor noii
"religii", venite de la Rasarit.
Si nu o spun din citite ci din casa, intrucat preotul Nicolae Cracea, sot al
unui matusi de gradul I, a fost condamnat la 21 de ani de puscarie.
Cei care au plecat capul, cei care s-au supus, cei care au vazut si au
tacut, au fost lasati in pace.
Din pacate au fost si unii care s-au "pliat" noilor canoane.
Acestia au fost promovati !

Cand Teoctist striga in 1948, in Mitropolia Iasului impotriva facatorului de
tara, impotriva celor care facusera Unirea:
- "Si noi cerem moartea lui Maniu !", si ""Ia-l, ia-l, rastigneste-l!"
acest lucru s-a notat unde trebuie si cum trebuie in dosarele pe care PCR si
Securitatea deja le intocmeau.
Inclinatiile por-comuniste ale lui Teoctist erau bine cunoscute, motiv
pentru care "La începutul anului 1947 Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe
Române i-a retras rangul de arhimandrit ".
Decizia Sfântului Sinod este publicata în periodicul oficial al Patriarhiei
Române, revista "Biserica Ortodoxa Româna", nr. 1-3 din ianuarie-martie
1947.
Complotand cu Iustinian Marina, alt vandut comunistilor, l-au dat jos din
scanul Mitropoliei Moldovei pe Irineu Mihalcescu si autoritatile comuniste
l-au inscaunat pe Iustinian Marina.
In 1948 Iustinian Marina este "uns" tot de comunisti, Patriarh al Romaniei
si il trage dupa el pe complicele Teoctist.
In 1950 Teoctist devine episcop-vicar patriarhal, cu titlul de
"Botosaneanul", secretar al Sfântului Sinod si rector al Institutului
Teologic Universitar din Bucuresti.
Controlul comunist asupra Bisericii a fost astfel instituit pe deplin !

Si acum imi amintesc cum preotii nu uitau sa incheie ORICE slujba, cu urarea
de bine adresata "iubitilor nostrii conducatori, Nicolae si Elena Ceausescu"

Teoctist a aprobat daramarea a 26 de BISERICI, unele fiind monumente ale
intregului neam romanesc !
De Manastirea Vacaresti isi mai aminteste cineva ?
Despre complicitatea cu cuplul dictatorial este alta poveste.
Cea cu viata si evolutia similara a Jidanului (vezi mai jos) Rabin Sef
(inscaunat tot in '48) Moses David Rosen, deputat in Narea Adunare Nationala
(1957), amicul lui Ceausescu si cel care a plecat in Israel cu scrieri
iudaice de o valoare inestimabila !

S-a retras in '89 dar a revenit urmare a "scrisorilor de adeziune" de la
camarazii de arme, si cand a inteles ca tot comunistii o sa fie la putere !

Vom suferi inca multa vreme pana cand Biserica Romana se va curata de toti
"inscaunatii" comunismului si vom avea conducatori ai Bisericii Romane
precum EVREUL si Rabinul Sef al cultului Mozaic, Alexandru Safran. expulzat
din Romnaia in 1947, urmare a faptului ca a refuzat sa semneze un document,
facut de Securitate, prin care el cerea, in numele comunitatii evreiesti,
condamnarea la moarte a lui Maniu !
Zice Safran in memoriile lui :
"- Domnule maior, cum puteti crede ca as putea face un asemenea lucru? Ca
sef Rabin, eu stiu bine ca, in Romania, Maniu este considerat un mare
patriot si as indigna un popor intreg prin gestul meu"...
Nici macar cand securistul i-a promis ca o sa devina Rabin Sef peste toti
evreii din tarile comuniste, Safran nu a cedat 1

Cu scuzele de rigoare pentru comunitatea iudaica ca ii impart in Evrei si
Jidani, cu deplinul meu accept ca si noi putem fi impartiti in Romani si
"Tigani", este cazul sa ne spalam si sa ne primenim.
"Cainii Rosii" din Biserica Romana trebuie sa mearga la manastire !
Poate ca traind cat le-a mai ramas in pocainta, nu o sa ajunga in Cazanul
lui Scaraotichi.

In rest, despre morti numai de bine !