Ma straduiesc sa-mi tin in frau rautatea innascuta, da' nu reusesc
intotdeauna...
De altfel, site-ul propriu-zis este mai explicit cu privire la activitatile
si programele organizatiei.
Insa nu inteleg logica asta exclusivista -- noi am facut asta si aia, restul
sunt toti tampiti.  ARIN a facut cutare proiecte, duca-se pe pustii Gates si
Buffet cu zecile lor de miliarde, nu valoreaza nici cat negru sub unghie pe
langa noi...
In treacat fie spus, n-am avut impresia ca Unesco ProN ar fi fost prea
jenati cand au acceptat un premiu taman de la fundatia unui astfel de
ticalos capitalist, parca Ford ii zice, cine-o mai fi si asta...

Gata, am incheiat subiectul.

On 8/6/07, ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    La drept vorbind, UNESCO ProNatura a facut pe vremuri o treaba foarte
> buna in parcurile nationale Retezat si Rodnei - iar acum vreo 10 ani avea
> niste activitati de educatie foarte bune si chiar un site interesant - in
> plus, a ajutat mult unele ONG "de mediu" sa se dezvolte (adica le-a
> sprijinit cu consultanta si chiar, daca imi amintesc bine, logistic ;)
>
> Erau niste baieti bunicei pe acolo (e drept ca se oplosisera si niste -
> dupa parerea mea - cam dinosauri, sper ca nu mai sunt), nu stiu ce mai e cu
> ei; unul, insa, a ajuns mai demult in Minsiterul Mediului unde a lucrat ani
> [...]

Raspunde prin e-mail lui