Din punct de vedere istoric, a fost o revolutie. Insa, adevarul istoric poate
fi oricand contestat, deci posibilitatea unei lovituri de stat, in conditiile
respective, este verosimila. Chiar si in contextul unei lovituri de stat, a
existat o revolta sociala, o revolutie a populatiei. Chiar si in urma unei
lovituri de stat, a avut loc un precedent proces de tranzitie, de altfel si
centrul analizei mele. Schimbarea unui regim politic aduce automat declansarea
unei perioade tranzitorii.
Cu stima, Moroe Rafaela.

Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:                               Stimata
doamna,

 Puteti face oricate analize pe scurt ale procesului de tranzitie, ca le
 faceti degeaba !

 Schimbati mai intai premizele initiale, daca doriti un studiu serios.
 Nu din alte motive, dar in Romania NU a fost NICI o revolutie !

 In Romnia a fost o lovitura de stat, organizata de "serviciile straineee" si
 realizata de agentii acestora, in frunte cu Ion Iliescu.
 IMHO si a altora.