Referitor la subiectul in cauza, cu respect va rog, stimatii mei colisteni,
sa-mi mai recititi, incaodata, postarile mele din trecut, pentru a-mi cunoaste
punctul de vedere, in cazul in care multi se mai intreaba, inca:-)

  Am sa reamintesc cateva titluri:
  "Premise..."; "Din basmele romanilor" si "LINISTE!!!";

  In rest, ar mai fi postarile cu referire la "Nenea Iancu" si desele
raspunsuri (nesolicitate) ale stimabililor cautatori de virgule; Atat cat le-au
cautat ca se-ntampla sa cunosc: MASTERANZI,  care nu "vorbeste citet" daramite
sa si scrie;
  Cat despre gandire....NUMAI DE BINE!

  Din pacate, acum, CUNOASTEREA prin EDUCATIE nu mai are nimic in comun cu
diplomele obtinute ci in exclusivitate prin REZULTATELE obtinute, iar ca sa ai
REZULTATE nu ai TIMP pentru cursuri, cursulete, traininguri(sic!), etc.

  De multe ori OAMENII sunt acolo unde te astepti mai putin, de regula in
"spatele hornului scotand cenusa", ei si ele, numindu-se Cenusari si Cenusarese.

  Nu doresc, nu astept, nu trimit si nu primesc raspuns!

  Flubber

Raspunde prin e-mail lui