Nitz !

Ca am vazut si noi cum e porumbul ala "dulce" american, si pepenii, si rosiile
din ....Grecia, Turcia, etc.
Neam de de neamul vostru, nu mai stie ce e ala porumb adevarat, sau pepene, sau
rosii, etc, crescute in batatura,
fara ingrasaminte chimice, acceleratori de crestere si substante care din verde
modifica culoarea in rosu la ..... rosii !
Degeaba aveti acelasi pret tot anul, ca va indoapa cu OMG-uri si chimicale.

Cand ai macat ultima data o piftie de cocos crescut pe pajistea unde scurma
singur dupa viermus ?
Si cand ai baut ultima data lapte, direct de la taza vacii ce abia a coborat
singura de pe munte ?
Dar oua rosii si cu coaja tare de iti trebuie 2 maini ca sa le spargi in tigaie
?

Peste 10 ani o sa va buluciti in Romania ca suedezii la usa fermelor ecologice
si o sa dati 30 Euro pe litrul de lapte adevarat in speranta ca o sa puteti sa
va dezintoxicati de toate mizeriile caqre v-au fost bagate pe gat in loc de
mancare adevarata.