Stimate Domnule Dicu Sava Cristian,
Spre deosebire de dumneavoastra, cu toata stima, va  anunt ca habar nu aveti ce
mancati in Romania. Si spre surprinderea dumneavoastra noi din USA chiar stim
ce si cum in "tara mama".

NU exista  (exceptiile confirma regula) taran care sa nu dea cu prafuri  sau
azotoase la tot ce cultiva in gradina. Daca nu le cumpara "se descurca" dar tot
le foloseste fie cu masura fie dea valma. Mai mult dea valma !!! !

Tot ce mancati  cumparat de pe piata supusa normelor europene  este  la cel
putin acelasi nivel cu ceea ce noi in USA gasim in rafturile magazinelor dar in
mare masura "masluit" si  fara nici un control real .

Diferenta  dintre ceea ce noi in USA  numim produs organic  consta intre altele
in norme pe care nici o tara din UE nu si le poate permite.
Las "iexpertii" sa vorbeasca . Eu doar ma distrez cu naivitatea publica
romaneasca. Indraznesc si subliniez credulitatea romaneasca in idilica "viata
la tara."

Porumbul pentru consumul uman este cu totul altul decat cel pentru animale.
Iar in ce priveste  porumbul de fiert, "swit corn"   majoritatea absoluta a
romanilor nui cunosc gustul.

Acum ... . sa revenim la apa noastara cea de toate zilele.

Banuiesc ca dumneavoastra faceti parte din cei ce beau numai apa  de la
sticla.  Dar mancarea cu ce apa o fierbeti ? Dar dus cu ce apa faceti ?
Si intre altele stiti ce fel de vietuitoare  beti din apa de la robinet ? Dar
ce contine gheata din frigider spre exemplu ?
Despre apa de fantana cunoscuta in toata lumea ca forma primitiva de
alimentare  cu apa sub numele "water holl" nu mai vorbim . In cele mai bune
conditii in fata casei  la numai 25 de metri de latrina din fundul curtii  cei
drept mai adanca acolo unde  omului ii da mana  etc etc probabil 10 - 20 de
metri in cazurile fericite. Dar ! sa nu uitam  infestarea mai ales la campie
cu ingrasaminte  de toate felurile  ... .

Stimate Domnule Dicu Sava Cristian,
Eu ma opresc aici. Nu vreau sa am ultimul cuvant  fiindca sincer ma doare ca
roman. Dar doresc Romaniei cu sinceritate un nivel de viata cu bunele si relele
lui la nivelul USA cat mai curand posibil.

Despre UE ma tem ca nu mai este nimic de facut. O societate in deriva, cazuta
in plasa propiei inconstiente ideologice invadata de  culturi ostile  cu
functiunile blocate de  miscarile politice extreme . O corabie de
pirati/razvratiti  ideologici condusi pe linia anti americana  de incompetenta
imperiala de la Brussell.

Ceea ce ma tem este ca si acum la fel ca in 1914 si de atunci cu periodicitate
constanta  Europa va depinde inca o data  tot de noi. De noi  renegatii
europeni deveniti Americani generatie de generatie invinuiti de toate relele si
bociti de peste 200 de ani de  bocitorile  de toate  ideologiile de la stanga
la dreapta  care ne doresc distrugerea.

Nimic nou  in mentaliattea europeana.

Norocul vostru si ghinionul nostru este ca ne aflam pe aceeasi planeta . Zilele
acestea discutam intr-un cerc de  americani  parte a fostelor si curentelor
natiuni captive  si in gluma desigur ne gandeam cat de interesanta ar fi fost
viata noastra in America fara  restul lumii.

Concluzia desigur nu conteaza  realitatea este  ca retul lumii exista.

Vasile Bouleanu   .

http://vasilebouleanu.blogspot.com/