From: Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Monday, September 8, 2008 1:54:50 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] Stop indoctrinarii religioase in scolile din
Romania

De acord cu tine. :)
Si ?
De va framanta pe voi ateii chestia asta ?
Pe credincios, mai ales pe ala de la tara, nu o sa il lamuriti in veci.
Cel mult o sa va alegeti cu o bata pe spate, daca insistati.
Si pe buna dreptate, pentru ca in numele libertatilor individuale si a
corectitudinii politice, nu ? :), omul are dreptul sa creada ce vrea si sa
dea bani cui vrea el !

Dragule,
Sti chestia aia cu : "Sa moara si capra vecinului" ?
Dar cea cu "paiul si barna" ?
Sunteti major, "vaccinat", si nu cred ca a navalit oarece popa peste
dumneavoastra sa va crestineze.
Este cazul ca dvs. sa va vedeti de problemele dumneavoastra, iar restul
lumii de problemele ei.

Daca religia este asa de rea, mergeti fratilor in Iran unde religia este de
STAT si explicati-le alora cum devine chestia cu Coranul.
Ca acolo chiar este dictatura religioasa.
Ia sa vedem, ca aici stati la caldurica, va tin curelele sa va duceti in
Iran ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro