Draga Gustere,

Nu schimba ce nu cunosti. :))))

Eu am intrebat "de ce"  ?
Nu am aprobat sau condamnat nimic !
INCA !
Dar intreband, asteptam o explicatie de la domnia ta.
Una pe directia social-moralului.
Parerile mele despre PSD sti unde le gasesti, la mine pe site.

Cunoasteti ceva decret, hotarare de guvern, a consiliului de ministrii, a
CEPEX-ului, de care noi ceilalti nu am aflat ?
Eu stiam ca din 1947 incoace, toti Patriarhii au fost membrii ai Marii Adunari
Nationale.
Aia dupa care plangea Ceasca la proces.
Pe vremea aia vroiai nu vroiai, tot ascultai discursurile "tovarasului",
intrucat "difuzoarele" din birouri nu puteau fi inchise si "difuzorul exista ca
sa te enerveze, nu ca sa te distreze".
Eu nu tin minte ca Ceausescu sa fi atacat direct Biserica in vr'un discurs.
Dar EXACT ce ne povestesc acum, domnii activisti atei, gaseai in cursurile de
la "Stefan Gheorghiu" pentru presedinti de CAP-uri.

Religia, in acest moment, NU INTERZICE CUNOASTEREA !
Trec peste dl. Lemaitre, parintele teoriei aleia cu Big-bangul, calugar catolic
de felul lui, si amintesc doar ca Vaticanul are unul din cele mai serioase
Institute de astrofizica din lume.

Ultimul dumneavoastra paragraf vine tocmai din necunoasterea religiei.
Cel putin a celei Ortodoxe sau Catolice.
Domnia voastra confundati DOGMA care este la fel de imuabila ca STATUTUL
oricarei organizatii sau partid serios, cu relatia dintre religie si viata de
toate zilele.
Diferenta este doar in existenta de 2000 de ani a dogmei crestine si de .....
200 de ani a partidelor.

Nici in Biblie si nici in scrierile Parintilor Ortodoxismului, nu scrie
nicaieri "Crede si nu cerceta", nici referitor la "viata" si nici referitor la
Biblie.
Nu cunosc exact de unde a aprut acest "dicton", dar cred ca asa ceva o sa gasit
mai degraba pe la vr'o secta NP.