Domnule Duca,

In primul rand vreau sa-mi cer sincere scuze pentru grosolania mesajului meu
anterior, pe care ati avut eleganta sa n-o taxati asa cum merita.  Imi place
sa cred ca astfel de iesiri nu ma caracterizeaza... dar mi se mai intampla
uneori, tot asa, la ore mici...
Intr-al doilea rand, acest mesaj suna mult mai rezonabil decat cel care ma
starnise.  As mai avea de cartit pe ici, pe colo, pe la pct. 4 si 5, dar
probabil nu merita, mai ales ca pe lista subiectul pare sa fie deja inchis.
Cu stima,

CD