From: Peter Lengyel <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: [romania_eu_list] Vanatori frustrati pentru ca nu sunt intelesi!
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Date: Monday, October 6, 2008, 5:29 PM

Desigur, omul este la momentul de fata specia dominanta a planetei acesteia
marunte, pierdute in imensitatea spatiului. Au mai fost inainte de noi cand
dinosaurienii, cand mega-mamiferele, acum suntem noi, o oarecare maimuta cu nu
foarte multa blana. Ca suntem de n ori mai smecheri decat orice a fost inainte,
este o chestiune sigura. Dar nu stim la ce ne foloseste din punct de vedere al
persistentei biologice pe termen mai lung. Ca daca mai smecherim pe aici inca o
vreme, in stilul expansionist- necontrolabil, praful se alege de cascavalul de
care depindem. Ar fi neplacut pentru noi sa se termine cu civilizatia? Da. A
fost neplacut pentru dinosauri sa dispara? Da. Dar viata, ca mecanism de
autoreplicare a viului, a mers mai departe, si a dus la aparitia unor forme
mult mai performante decat reptilele mezozoice. La fel va fi si dupa noi. Orice
am face noi, oamenii, putem fi siguri ca viata pe Terra va continua sa
infloreasca. Viata poate sa se termine
 daca steaua noastra cea de toate zilele isi va termina odata existenta, sau
daca o supernova explodeaza prin vecinatate ori alte crize de genul acesta,
dar viata in sine nu poate sa fie afectata de om, absolut orice am face. Pana
la urma, ar trebui sa constientizam ca 'protejati natura' este un fel de a zice
voalat la o chestiune mult mai dramatica pentru sufletul firav al omului: 'nu
distrugeti viitorul civilizatiei umane'.

Peter