Eu nu va tutuiesc. Dvs. cum de v-ati luati libertatea de a face  asa ceva, fara
sa-mi cereti permisiunea?

Cat despre fondul problemei, din partea mea vaccinati-va si dvs., si partenera,
si baietii si, daca mai gasiti si alti amatori de teste  pe propriul lor
organism, vaccinati pe toata lumea pe care o prindeti !
Retineti, totusi, ca temutul FDA nici nu a primit, macar, documentatia pentru
vaccinarea baietilor, ci doar cei din Mexic, EU si Australia fac acest lucru !
("Sometime this year, Merck will submit data to the F.D.A. seeking approval to
give Gardasil to boys. In Australia, Mexico and countries in the European
Union, the vaccine is approved for boys. "). Mai retineti si ca "tari" din UE
au aprobat vaccinul, nicidecum "tarile" din UE...
Intelept ar fi sa ne documentam cu totii mult mai atent si din mai multe surse,
incluzand, obligatoriu, un medic oncolog.
Tot din articolul al carui link l-ati postat cu manutza dvs. am aflat ca : "
Immunization gives protection for five years."
Asadar, peste cinci ani, va luati dvs. din nou de manuta partenera si baietii,
si mai faceti o vaccinare "gratuita", dar platita din greu de Nicolaescu cu
banii nostri, ai tuturor !!! Aceasta, daca nu veti avea efectele secundare
despre care vorbeste lumea...

Concluzie:  binele cu forta stiu ca nu se poate face si cred ca de aceea ne-a
dat Dumnezeu liberul-arbitru...

Crina Moscovici
P.S. Este prima data cand aflu ca vaccinul da o imunitate de numai cinci ani!
Nimeni nu a anuntat asa ceva de la Ministerul Sanatatii! Ce prostie colosala,
sa cumperi un asemenea produs scump, insuficient testat si indoielnic, unor
copile de noua ani care, la 14 ani, trebuie sa-si mai faca un vaccin! Si apoi
inca unul, si inca unul ?!?