  From: Alberto Kurtyan
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, November 29, 2008 9:25 AM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Asociatia juristilor liberi din Romania
actioneaza in judecata Min Sanatatii in Campania de promovare a Gardasilului

  Ok, m-am informat.
  Este perfect si pentru baieti.
  Am citit un articol din New York Times,
  si am tendinta sa cred mai mult ce spun aia
  decit Asociatia "tata" sau "mamele preocupate" sau "fetitele vesele"

  http://www.nytimes.com/2008/02/24/fashion/24virus.html?pagewanted=1&_r=1

  Am aflat ca Cervarix protejeaza impotriva multor cancere,
  nu numai la copii, ci si la adulti,nu numai la fete, ci si la baieti.

  Voi face vaccinul si baietilor mei.
  Multumesc pentru sfat.

  Daca 20 de milioane de copii americani au fost vaccinati, atunci ii vaccinez
si pe ai mei.

  Exista un motiv foarte clar de ce americanii au o speranta medie de viata cu
10 ani mai mare
  decit romanii.

  Ok, voi faceti ce vrei. Strabunica mea a murit de tuberculoza la virsta de 30
de ani la inceputul secolului 20 cind nu exista nici un vaccin.

  Eu nu am chef sa fiu judecat ca fiind un retrograd fraier. Vedeti ce spun
strainii despre vaccin.
  Nu am auzit nimic rau.

  Alberto Kurtyan