From: lucia cristina radu <luciac...@gmail.com>
Subject: Re: [romania_eu_list] granturi pentru o gradinita?
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Date: Tuesday, February 24, 2009, 1:24 PM

eu lucrez in domeniu si va pot spune ca se finanteaza cam orice daca stii cum
sa pui problema. si eu i-am intrebat exact ce vor insa nu am primit raspuns.
Lucia
Consultant fonduri europene

2009/2/24 Catalin Dimofte <catalin.dimofte@ gmail.com>

Probabil pentru facut o gradinita.  La capitolul fonduri europene (la care nu
ma pricep aproape deloc) am impresia ca nu prea sunt sperante.
Paradoxul -- "habar n-am, da' am opinii" -- se explica prin faptul ca am citit
cu vreo luna in urma un articol lung pe Hotnews (cred ca trebuie sa fie si pe
Euractiv), unul din interviurile acelea ale lor, live online sau cum le spun,
cu un consultant specializat pe FE.  Au fost cateva intrebari exact despre
proiecte de-acest gen, gradinite, case de batrani etc, iar omul era destul de
sceptic.
Din pacate n-am linkul la indemana, dar ar trbeui sa fie usor de gasit,
interv... intervieva.. . persoana care i-a luat interviul sigur era Ioana
Morovan, iar numele lui era parca Ciprian... cumva.

2009/2/23 ARIN <arini...@gmail. com>

"Granturi" - pentru CE?  :)

Codruta

From: Youth From Baragan Association

buna seara,

stie cineva ce granturi poate accesa o gradinita?

multumesc frumos.
irina (lucrator intr-o gradinita:))

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui