Si eu lucrez in domeniu si va pot spune ca PENTRU INFIINTAREA unei gradinite
PARTICULARE (ca banuiesc ca nu la alea publice va referiti) NU EXISTA FINANTARE!
Ceva foarte vag e pe PNDR, teoretic, practic insa drumurile, canalizarile si
refacerea sediilor primariilor cred ca vor inghiti cam toti banii.
Si-mi permit sa contrazic cativa colisteni: NU se finanteaza orice. Sunt cateva
activitati IN MOD CLAR NEELIGIBILE (cum ar fi energia nucleara, productia de
armament, tutun, bauturi alcoolice) si altele care clar nu sunt eligibile
pentru ca NICAIERI nu scrie ca ar fi eligibile (cum ar fi INFIINTAREA de
institutii de invatamant - de la gradinite la facultati - particulare).
Pentru lucrari de infrastructura (reabilitari spatii, dotari) se poate accesa
POS DRU dar aceste cheltuieli nu trebuie sa depaseasca 10% (maxim 15% pe masura
6 si ceva) din valoarea totala a proiectului - care trebuie sa aiba ca obiectiv
dezvoltarea resurselor umane, ca de-aia e POS-DRU. Tot pe infrastructura se mai
poate accesa o masura a POR, dar numai pe mediul urban si numai pentru
institutii publice.

Silvia Petre - presedinte Asociatia Pro Xpert

tel: 0250746172, mobil: 0744395817

e-mail: integrare_val...@yahoo.com, proxpert2...@gmail.com

If the global crisis continues, by the end of the year only two Banks will be
operational, the Blood Bank and the Sperm Bank. They will merge and it will be
called 'The Bloody Fucking Bank'

"Vom sustine diminuarea scaderii ritmului de crestere economica"
(europarlamentar PD)