Daca nu ma insel, d-na Renate Weber se afla pe pozitia a 3-a pe lista
candidatilor PNL pentru europarlamentare, dupa Norica Nicolai si Adina
Valean.  Retrogradarea nu cred ca are legatura cu transparenta de care a dat
dovada in acesti un an si jumatate (apropo, a fost singurul europarlamentar
de la care am citit in mod regulat comunicate -- Bravo ei!).  Mai degraba
cred ca e vorba de faptul ca Norica Nicolai este preferata noului presedinte
PNL (iar doamna Weber nu este tocmai agreata de Norica Nicolai...)

Oricum, e de asteptat ca PNL sa obtina cateva locuri la PE (ei mizeaza pe
7-8 locuri), asa ca d-na Weber va obtine probabil un nou mandat.

> In fond, vad ca numai D-na Weber trimite comunicate de presa (inclusiv pe
lista) - din pacate,
> daca am inteles bine, D-ei nu (mai) este pe lista de candidati a nici unui
partid... ma intreb daca
> nu cumva si din cauza ca e prea "transparenta" pt. gustul lor :(

> Codruta

Vali
"Noble blood is an accident of fortune; noble actions are the chief mark of
greatness."
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know
peace."
Aboneaza-te la  <mailto:ngo_list-subscr...@yahoogroups.com> ngo_list: o
alternativa moderata (un pic) la [ngolist]
Please consider the environment - do you really need to print this email?

Raspunde prin e-mail lui