Dar nu inteleg de ce va inflamati asa vizavi de nepriceprea recunoscuta a unui
om! Adica chiar ar trebui sa stiu tot ce misca intr-un domeniu ca sa pot
comenta despre ce se intampla in acel domeniu?!
Dvs. ma trimiteti la un exemplu si o lege, iar eu exprim exact o nedumerire
vizavi de acel exemplu si de lege. Cum adica organizatie non-guvernamentala
spijinita de structuri guvernamentale? Pur si simplu nu suna logic, daca puteti
sa explicati care este logica dupa care se face o astfel de finantare, v-as fi
recunoscator. Adica de ce, daca sunt guvern, nu as infiinta si finanta
structuri guvernamentale, care pot actiona asa cum doresc, in loc sa sustin
structuri non-guvernamentale, asupra carora nu am un control?
Dar va rog, daca se poate sa explicati fara sa va inflamati si fara trimiteri
la google, ca pentru cineva care nu se pricepe la domeniu.

Va multumesc! Si va rog sa ma scuzati daca-mi permit sa nu iau de bune toate
cele cate se spun despre ARIN sau mai stiu eu ce alt ONG si imi permit sa am
indoieli pe care uneori le exprim aici!

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Vali" <valin...@...> wrote:

> Nedumerirea asta denota, intr-adevar, cat de pe dinafara sunteti in materie
> de ONG (asa cum, de altfel, recunoasteti - "Nu ma pricep...") si explica
> probabil si batutul apei in piua la nesfarsit pe marginea nedumeririlor dvs.
> legate de ARIN.  Aveti cumva impresia ca statutul de non-guvernamental
> trebuie sa excluda orice sprijin primit din partea unei institutii
> guvernamentale (sau oferit acesteia de catre ONG)?
>
> Poftiti un singur exemplu luat la repezeala si la nimereala:
> http://www.mmuncii.ro/ro/563-view.html

> [...]

Raspunde prin e-mail lui