To: romania_eu_list@yahoogroups.com
From: al.emiliabu...@yahoo.com
Date: Mon, 7 Dec 2009 06:34:37 -0800
Subject: Re: [romania_eu_list] Petitie pentru renumararea voturilor

Va rog frumos sa terminati cu aceste subiecte si cu instigarile pentru ca eu nu
sunt pe acest grup ca sa aud pareri politice si tot felul de alte instigari.

Acest grup dupa cum ii spune si denumirea (si motivul pentru care m-am logat si
eu) este sa vorbim despre oportunitati, cursuri de dezvoltare in cadrul UE,
conferinte, proiecte si eforturile Romaniei de a se consolida in spatiul UE.

Imi doresc materiale constructive si informative in legatura cu UE, nu
dezbateri politice pentru ca sunt satula de asa ceva.

Vreau sa aud despre europenism si modernitate.

Cine vrea, poate sa initieze si sa mobilizeze lumea pe alte site-uri cu astfel
de petitii, dezbateri pe teme politice locale, ca sunt slava Domnului destule
site-uri pentru asa ceva si mai ales adrese personale de e-mail, nu pe group .

Cu speranta incetarii acestor tipuri de mesaje,

Numai bine.