N-am inteles, in CE consta "instigarea" - parca stiam ca "dreptul la
contestatii" e un drept cetatenesc!

Nu vad CUM anume, solicitand ceva in legatura cu un subiect in care s-a
implicat si OSCE, nu s-ar respecta "spiritul european" al listei!

In afara de asta, in curand se vor implini 10 ani de cand sunt membra a listei
- nu prea vad despre ce "campanie electorala" vorbiti - comparativ cu alti ani
as putea zice ca m-a mirat "linistea" de pe lista, in aceasta toamna. Aici,
tre' sa recunosc ca eu insami am fost din pacate prea "tacuta", asta insa pt.
ca am fost foarte mult plecata atat prin tzara cat si din tzara; pe de alta
parte, faptul ca am lipsit m-a scutit de multa greatza, pentru ca nu stiu daca
am mai vazut o campanie electorala ATAT de scarboasa (si inca, o buna parte,
facuta PE BANII MEI! >:

CUM naiba sa te "dezvolti in cadrul UE", daca nu in contextul politic (din
pacate, in prezent, cam jalnic) din tzara ta?

Singurul lucru de care imi pare rau este ca din pacate acum e cam tarziu pentru
discutii din asteaa... oricum, insa, daca te uiti pe procesele-verbale de la
BEC se pare ca domnii aceia nu stiu matematica elementara (adica nici sa
numere, nici sa adune) - asa ca o renumarare nu cred ca ar strica (eventual si
schimbarea de acolo a celor care nu stiu matematica elementara) >:

Codruta

  From: Alexandra- Emilia Bucur

  Va rog frumos sa terminati cu aceste subiecte si cu instigarile pentru ca eu
nu sunt pe acest grup ca sa aud pareri politice si tot felul de alte instigari.

  Acest grup dupa cum ii spune si denumirea (si motivul pentru care m-am logat
si eu) este sa vorbim despre oportunitati, cursuri de dezvoltare in cadrul UE,
conferinte, proiecte si eforturile Romaniei de a se consolida in spatiul UE.

  Imi doresc materiale constructive si informative in legatura cu UE, nu
dezbateri politice pentru ca sunt satula de asa ceva.

  Vreau sa aud despre europenism si modernitate.

  Cine vrea, poate sa initieze si sa mobilizeze lumea pe alte site-uri cu
astfel de petitii, dezbateri pe teme politice locale, ca sunt slava Domnului
destule site-uri pentru asa ceva si mai ales adrese personale de e-mail, nu pe
group .

  Cu speranta incetarii acestor tipuri de mesaje,

  Numai bine.