Van: Frans van Egmond [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Verzonden: maandag 10 maart 2003 20:48
Aan: sam-users@nvg.ntnu.no
Onderwerp: Re: Preferred plain text editor

Hi, Benjamin,

your disclaimer is o.k. for me but many in the group may have trouble reading Dutch ;-)
You may want to put it down there in English too, just to make sure no-one breaches any claims set forth therein :-)

Ofcourse, I realise this may be something out of your control... Still you could paste one underneath every mail you send to the group - or you could just ignore me because I'm rambling on about nothing...

Disclaimer:

De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijk of persoonlijk zijn en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de geadresseerde bent, mag u onder geen enkel beding het bericht openbaar maken of op enigerlei wijze verspreiden of vermenigvuldigen. Indien u dit bericht onbedoeld ontvangen heeft, wilt u dan dit bericht aan de afzender retourneren en het van uw computer(s) verwijderen.

Essent N.V. sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending van informatie. Aan de inhoud van deze e-mail en eventuele bijlagen kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen.