Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa David

:-)



+1

2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:

doncs això, la web marca 12000 nodes operatius!

moltes felicitats a tots els que feu possible el projecte de guifi.net
tot i que a vegades hi hagi diferències!

us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
seguint.
l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.

SAX!

- Blackhold
http://marsupi.org
http://pad.marsupi.org
~ conquerint l'aire, alliberant les ones.
~ un procés en background també consumeix recursos

___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris





--
roger







Pangea, internet solidari.



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Josep Vives
2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:


 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



+1000

vinga, a pel païs basc!  :-)

Blackhold,

Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s aïllat/s?

Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels responsables
de innovació de l'administració pública del govern basc, que està promovent
moltes polítiques autenticament participatives (sembla que el Patxci Lopez
s'ho creu molt) ... ens coneixem una mica... i si puc promoure alguna mena
de reunió entre els guifaires del pais basc/la fundació/responsables de
innovació de doncs ho fem  si es que el nucli de guifaires del pais
basc es prou madur... O ho podem intentar mes endavant, quan hi hagi mes
nodes i mes comunitat  ;)

Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en temes de
e-administració i openadministration, gent molt potent. I tenen influencia
social al sector. De fet, un d'aquest blogaires es ara aquest de qui et
parlo que està promovent projectes de innovació de l'administració basats en
TICS.

Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne de quin fils
podem moure ;)

Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen seguir...

Josep


El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:

 :-)



  +1


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Marc Palaus Gallego
Enhorabona pels 12000!

Ara a fer que segueixi creixent. Jo ja tinc uns quants nodes projectats... ;)

El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:
 :-)


 +1

 2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:

 doncs això, la web marca 12000 nodes operatius!

 moltes felicitats a tots els que feu possible el projecte de guifi.net
 tot i que a vegades hi hagi diferències!

 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.

 SAX!

 - Blackhold
 http://marsupi.org
 http://pad.marsupi.org
 ~ conquerint l'aire, alliberant les ones.
 ~ un procés en background també consumeix recursos

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris




 --
 roger





 
 Pangea, internet solidari.




 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Blackhold
precisament estic treballant amb aquests blocaires que ja fa anys que ens
coneixem. tot gira al voltant de biolab, hackinbadakigu, reciclanet i tot
aixo.
ja anire passant info, pero esta la cosa ben encaminada :)

On 2011 2 24 13:30, Josep Vives josep.vi...@gmail.com wrote:


2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:


 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



+1000

vinga, a pel païs basc!  :-)

Blackhold,

Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s aïllat/s?

Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels responsables
de innovació de l'administració pública del govern basc, que està promovent
moltes polítiques autenticament participatives (sembla que el Patxci Lopez
s'ho creu molt) ... ens coneixem una mica... i si puc promoure alguna mena
de reunió entre els guifaires del pais basc/la fundació/responsables de
innovació de doncs ho fem  si es que el nucli de guifaires del pais
basc es prou madur... O ho podem intentar mes endavant, quan hi hagi mes
nodes i mes comunitat  ;)

Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en temes de
e-administració i openadministration, gent molt potent. I tenen influencia
social al sector. De fet, un d'aquest blogaires es ara aquest de qui et
parlo que està promovent projectes de innovació de l'administració basats en
TICS.

Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne de quin fils
podem moure ;)

Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen seguir...

Josep


El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:

 :-)



  +1


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


[guifi-usuaris] Samarretes per al SAX Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
Hola a tothom

A http://guifi.net/node/36212 hi trobareu els dissenys de samarretes (només
samarretes, no polos) que podem encarregar per al SAX. La idea és fer-ne 200
de 2 colors diferents (100 de cada). Ho decidim abans de les 24h d'avui o
sigui que opineu :P
Voteu la que us agradi més (només una) a http://guifi.net/SamarretaSAX

PS: Pablo, tenen talles per a nens?


-- Forwarded message --
From: Pablo Boronat boro...@lsi.uji.es
Date: 2011/2/24
Subject: Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net
To: Albert Homs i Gall alberth...@gmail.com


 Albert, dime qué colores y cuántas hacemos. De las que hay ahí, la celeste
no me gusta y para nosotros serían nuevas la acero y la roja. Las otras las
hicimos el año pasado.

Hasta pronto,
Pablo.
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Josep Vives
Hola,

Em sembla que no parlem de la mateixa gent ciberactivista. Jo parlo de gent
entorn del concepte de eadministración, d'activisme per la eadministració i
l'administració oberta i participativa, algun dels quals va ser fitxat pel
govern basc del Patxi Lopez:

http://eadminblog.net/

Josep

El 24 de febrer de 2011 15:23, Blackhold blackholdmai...@gmail.com ha
escrit:

 precisament estic treballant amb aquests blocaires que ja fa anys que ens
 coneixem. tot gira al voltant de biolab, hackinbadakigu, reciclanet i tot
 aixo.
 ja anire passant info, pero esta la cosa ben encaminada :)

 On 2011 2 24 13:30, Josep Vives josep.vi...@gmail.com wrote:


 2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:


 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



 +1000

 vinga, a pel païs basc!  :-)

 Blackhold,

 Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s aïllat/s?

 Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels
 responsables de innovació de l'administració pública del govern basc, que
 està promovent moltes polítiques autenticament participatives (sembla que el
 Patxci Lopez s'ho creu molt) ... ens coneixem una mica... i si puc promoure
 alguna mena de reunió entre els guifaires del pais basc/la
 fundació/responsables de innovació de doncs ho fem  si es que el nucli
 de guifaires del pais basc es prou madur... O ho podem intentar mes
 endavant, quan hi hagi mes nodes i mes comunitat  ;)

 Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en temes de
 e-administració i openadministration, gent molt potent. I tenen influencia
 social al sector. De fet, un d'aquest blogaires es ara aquest de qui et
 parlo que està promovent projectes de innovació de l'administració basats en
 TICS.

 Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne de quin
 fils podem moure ;)

 Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen seguir...

 Josep


 El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:

 :-)



  +1


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Samarretes per al SAX Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net

2011-02-24 Conversa David

+1 acer



Hola a tothom

A http://guifi.net/node/36212 hi trobareu els dissenys de samarretes (només
samarretes, no polos) que podem encarregar per al SAX. La idea és fer-ne 200
de 2 colors diferents (100 de cada). Ho decidim abans de les 24h d'avui o
sigui que opineu :P
Voteu la que us agradi més (només una) a http://guifi.net/SamarretaSAX

PS: Pablo, tenen talles per a nens?


-- Forwarded message --
From: Pablo Boronat boro...@lsi.uji.es
Date: 2011/2/24
Subject: Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net
To: Albert Homs i Gall alberth...@gmail.com


 Albert, dime qué colores y cuántas hacemos. De las que hay ahí, la celeste
no me gusta y para nosotros serían nuevas la acero y la roja. Las otras las
hicimos el año pasado.

Hasta pronto,
Pablo.






Pangea, internet solidari.



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


[guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
Hola a tots

No sabia si escriure-ho només a l'EXO o a les llistes, al final tiro pel
dret i ho passo a tot arreu

La questió és que ens ha sorgit la oportunitat de llogar un accés a un FO
comercial (en principi 50mbits simetrics) al poligon industrial de Bufalvent
a Manresa. Uns quants usuaris/admins de Manresa ens estem plantejant de
llogar-la de forma conjunta i portar-nos-la cap a casa via guifi (i
prescindir de les nostres adsl's). Tenim pensat posar alguns serveis
privats i altres de públics, (ftp, proxy per a substituir el que es
perdrà...).
El que no hem aclarit encara és com organitzarem socialment aquest
tinglado i per això penso que els de la EXO ens podeu ajudar. Jo hi veig dos
possibilitats extremes i totes les opcions entre les dues. Un extrem és la
constitució d'una associació que sigui qui ho faci tot i l'altre extrem
seria que l'amo del node llogués l'accés al seu nom i cobrés a cada usuari
trinco-trinco.

Ara les preguntes:
1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc
(no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur
que se'ns n'escapa alguna)?

Suposo que ens veurem al battlemesh/SAX però ens interessa avançar ràpid en
aquest assumpte
SIau

PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Pere Petit
Moltes felicitats.

Endavant!!!

El 24 de febrer de 2011 13:46, Marc Palaus Gallego
marcpal...@hotmail.comha escrit:

 Enhorabona pels 12000!

 Ara a fer que segueixi creixent. Jo ja tinc uns quants nodes projectats...
 ;)

 El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:
  :-)
 
 
  +1
 
  2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:
 
  doncs això, la web marca 12000 nodes operatius!
 
  moltes felicitats a tots els que feu possible el projecte de guifi.net
  tot i que a vegades hi hagi diferències!
 
  us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
  país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
  i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
  operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
  seguint.
  l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
  des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.
 
  SAX!
 
  - Blackhold
  http://marsupi.org
  http://pad.marsupi.org
  ~ conquerint l'aire, alliberant les ones.
  ~ un procés en background també consumeix recursos
 
  ___
  guifi-usuaris mailing list
  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 
 
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
 
 
 
 
  --
  roger
 
 
 
 
 
  
  Pangea, internet solidari.
 
 
 
 
  ___
  guifi-usuaris mailing list
  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
 
 

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris




-- 
El més Petit dels Peres.
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


[guifi-usuaris] Hola des de Castellbisbal

2011-02-24 Conversa Jordi Augé
Hola, 

Em dic Jordi Augé, sóc de Castellbisbal, i m'he apuntat a la llista per veure 
com puc ajudar a extendre la xarxa a la meva zona. 

Sóc estudiant d'enginyeria informàtica i treballo d'administrador de sistemes 
en una organització no gaire gran, m'agrada trastejar coses electròniques en 
general, i m'interessen les xarxes en particular, o sigui que espero poder 
ajudar en alguna cosa! 

Ara per ara he parlat amb en Carlos Muñoz, que crec que és d'aquesta llista, i 
amb la gent de la Masia Can Pastallé. Estem buscant la manera de fer un enllaç 
entre la masia i el nucli urbà, i des d'algun d'aquests llocs a Cornella de 
Llobregat o Masquefa. 

Doncs això, hola a tothom! 

Jordi 
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Samarretes per al SAX Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
Vota a la web, que sino aquest fil serà un llençol :P

2011/2/24 David da...@exo.cat

 +1 acer



  Hola a tothom

 A http://guifi.net/node/36212 hi trobareu els dissenys de samarretes
 (només
 samarretes, no polos) que podem encarregar per al SAX. La idea és fer-ne
 200
 de 2 colors diferents (100 de cada). Ho decidim abans de les 24h d'avui o
 sigui que opineu :P
 Voteu la que us agradi més (només una) a http://guifi.net/SamarretaSAX

 PS: Pablo, tenen talles per a nens?


 -- Forwarded message --
 From: Pablo Boronat boro...@lsi.uji.es
 Date: 2011/2/24
 Subject: Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net
 To: Albert Homs i Gall alberth...@gmail.com


  Albert, dime qué colores y cuántas hacemos. De las que hay ahí, la
 celeste
 no me gusta y para nosotros serían nuevas la acero y la roja. Las otras
 las
 hicimos el año pasado.

 Hasta pronto,
 Pablo.




 
 Pangea, internet solidari.



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Eduard
Entenc que voleu llogar un accés a internet amb fibra pero que aquesta 
fibra no es pot utilitzar com a tram de xarxa. Si es aixi s'entén com la 
connexió d'un servei vostre a la xarxa.


Seria possible fer-ho a traves de la exo, tenim una assemblea el proper 
dia 10. Ara personalment no hi veig que podeu guanyar posant una entitat 
intermediària entre vosaltres i la comercial, una associació per aquest 
objectiu es fàcil de fer i podreu fer i desfer al vostre gust.


La exo es una associació com qualsevol altre, que decideix les coses de 
forma assembleària per consens de tots els socis i tècnicament estem 
connectats directament als routers de la fundació que es qui esta 
connectada al catnix i a internet, que son connexions diferents.


Em sembla que no entenc del tot l'esquema, que hi te que veure el catnix 
en tot aixo?




Albert Homs i Gall wrote:

Hola a tots

No sabia si escriure-ho només a l'EXO o a les llistes, al final tiro 
pel dret i ho passo a tot arreu


La questió és que ens ha sorgit la oportunitat de llogar un accés a un 
FO comercial (en principi 50mbits simetrics) al poligon industrial de 
Bufalvent a Manresa. Uns quants usuaris/admins de Manresa ens estem 
plantejant de llogar-la de forma conjunta i portar-nos-la cap a casa 
via guifi (i prescindir de les nostres adsl's). Tenim pensat posar 
alguns serveis privats i altres de públics, (ftp, proxy per a 
substituir el que es perdrà...).
El que no hem aclarit encara és com organitzarem socialment aquest 
tinglado i per això penso que els de la EXO ens podeu ajudar. Jo hi 
veig dos possibilitats extremes i totes les opcions entre les dues. 
Un extrem és la constitució d'una associació que sigui qui ho faci tot 
i l'altre extrem seria que l'amo del node llogués l'accés al seu nom i 
cobrés a cada usuari trinco-trinco.


Ara les preguntes:
1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i 
etc (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la 
pasta)?
3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però 
segur que se'ns n'escapa alguna)?


Suposo que ens veurem al battlemesh/SAX però ens interessa avançar 
ràpid en aquest assumpte

SIau

PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
  
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Asier Garaialde

Buenas,

Ya que se esta hablando de temas de euskadi y Patxi Lopez, adjunto unos 
enlaces sobre el servicio estrella del gobierno presentado hace poco 
tiempo y que esta dando que hablar...


No es oro todo lo que reluce...

http://cybereuskadi.com/metaposta-un-ejemplo-de-colaboracion-entre-administracion-y-sector-privado

http://metaposta.wordpress.com/2009/11/09/recibidas-7-ofertas-al-pliego-de-marketing/

http://www.noticiasdegipuzkoa.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-contrato-de-un-millon-de-euros-a-la-exempresa-de-un-asesor-de-lopez

http://www.deia.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-millon-de-euros-a-la-ex-empresa-del-asesor-de-publicidad-de-lopez?l=leidon=10v=basicat=generalm=

http://www.deia.com/2011/02/18/politica/euskadi/expertos-en-publicidad-destacan-la-experiencia-y-la-facturacion-de-las-seis-competidoras-de-idp

Saludos,

Asier Garaialde


2011/24/02 15:53(e)an, Josep Vives(e)k idatzi zuen:

Hola,

Em sembla que no parlem de la mateixa gent ciberactivista. Jo parlo de 
gent entorn del concepte de eadministración, d'activisme per la 
eadministració i l'administració oberta i participativa, algun dels 
quals va ser fitxat pel govern basc del Patxi Lopez:


http://eadminblog.net/

Josep

El 24 de febrer de 2011 15:23, Blackhold blackholdmai...@gmail.com 
mailto:blackholdmai...@gmail.com ha escrit:


precisament estic treballant amb aquests blocaires que ja fa anys
que ens coneixem. tot gira al voltant de biolab, hackinbadakigu,
reciclanet i tot aixo.
ja anire passant info, pero esta la cosa ben encaminada :)


On 2011 2 24 13:30, Josep Vives josep.vi...@gmail.com
mailto:josep.vi...@gmail.com wrote:


2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com
mailto:blackholdmai...@gmail.com:


us informo que demà configurarem la RB750G del primer
supernode del
país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video
conferència
i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el
tinguem
operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
seguint.
l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es
seguirà
des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



+1000

vinga, a pel païs basc!  :-)

Blackhold,

Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s
aïllat/s?

Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels
responsables de innovació de l'administració pública del govern
basc, que està promovent moltes polítiques autenticament
participatives (sembla que el Patxci Lopez s'ho creu molt) ...
ens coneixem una mica... i si puc promoure alguna mena de reunió
entre els guifaires del pais basc/la fundació/responsables de
innovació de doncs ho fem  si es que el nucli de guifaires
del pais basc es prou madur... O ho podem intentar mes
endavant, quan hi hagi mes nodes i mes comunitat  ;)

Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en
temes de e-administració i openadministration, gent molt potent.
I tenen influencia social al sector. De fet, un d'aquest
blogaires es ara aquest de qui et parlo que està promovent
projectes de innovació de l'administració basats en TICS.

Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne
de quin fils podem moure ;)

Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen
seguir...

Josep


El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat
mailto:da...@exo.cat ha escrit:

:-)



+1


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
mailto:guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
mailto:guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Guifi.net a Castellbisbal

2011-02-24 Conversa Carlos Muñoz
Bona tarda,

Em sembla que avui s'ha registrat a les llistes en Jordi de Castellbisbal,
jo només vaig moure una mica el tema amb aquest missatge, suposo que veurà
l'actualització i ja es podran unificar fils de conversa :)

Gràcies per respondre.

Salutacions!

2011/2/22 Gil Forcada gilforc...@guifi.net

 El dt 22 de 02 de 2011 a les 16:12 +0100, en/na Carlos Muñoz va
 escriure:
  Hola bona tarda!
 
  El Divendres 18 de Febrer, en cmos486 i un servidor vam anar
  d'excursió a Can Pastallé de Castellbisbal
  http://guifi.net/node/35873, s'havien posat en contacte amb nosaltres
  per resoldre alguns dubtes sobre la xarxa guifi, vam fer algunes
  surveys sense gaire sort, tanmateix ens van comunicar el seu interés
  en fer xarxa donat que per exemple a la zona de Can Pastallé tenen
  problemes fins hi tot amb el 3G, vaig parlar amb el que ha pintat
  varis nodes a la zona i els he enviat una mica d'informació de passos
  a seguir a més d'animar-los a que s'apuntin a les llistes.
 
  Aquest email es per si hi ha gent de la zona o teniu contacte amb gent
  que hi viu, que sapigueu que hi ha interés en començar.
 
  Us deixo unes fotos fetes per en cmos486 des de la pròpia masia de Can
  Pastallé en direcció a Creu d'Aregall i d'altres des d'una masia que
  es troba més amunt cap a l'urbanització de Can Santeugini.
 
  https://picasaweb.google.com/cmos486/CstllbsblCanPastalle
 
  Salutacions!

 Queda una mica amunt, però des de Molins si podem ajudar en res que
 sapigueu que en els pròxims mesos es començaran a posar nodes i un
 d'especialment d'interessant per la zona: a la torre de
 telecomunicacions de Pallejà!

 SAX!

 
  --
  www.informatica486.es
  Membre de http://terrassa.guifi.net node: http://guifi.net/node/31629
  Backup Online de fitxers:
  http://www.dropbox.com/referrals/NTEyNDI2OTk5
 
  ___
  guifi-usuaris mailing list
  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

 --
 Gil Forcada

 [ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
 [en] guifi.net - a non-stopping free network
 bloc: http://gil.badall.net
 planet: http://planet.guifi.net



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris




-- 
www.informatica486.es
Membre de http://terrassa.guifi.net node:
http://guifi.net/node/31629http://www.dropbox.com/referrals/NTEyNDI2OTk5
Backup Online de fitxers: http://www.dropbox.com/referrals/NTEyNDI2OTk5
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Ignacio Torres Masdeu

El 24/02/2011, a las 16:23, Albert Homs i Gall escribió:

 PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber

Des de Sallent ho faig saber. :)

 Ara les preguntes:
 1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
 2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc 
 (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
 3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur que 
 se'ns n'escapa alguna)?

Jo tinc les mateixes dubtes. Bufalvent crec que va ser el primer dels poligons 
cablejats per la Generalitat al que han seguit poligons com Els Dolors 
(Manresa), Plans de la Sala (Sallent), etc[1]

[1] 
http://www.localret.cat/noticias/12-poligons-industrials-disposaran-de-xarxa-de-fibra-optica

Potser tinc un cacao d'idees impresionant, però tenint en compte que tot aixó 
va lligat al projecte Xarxa Oberta i que aquest projecte tracta de establir una 
xarxa de comunicacions amb un operador neutre, entenc que l'objectiu es que es 
puguin contractar serveis amb qualsevol operador o, fins i tot,  que les 
entitats i empreses puguin crear xarxes privades.

Al grup qualsevol operador podem posar als clàsics (Orange, Telefónica...) o 
operadors i entitats vinculades a guifi: EXO, Gaufix.

Algú s'ho ha plantejat o té informació concreta de tot aixó? Estic dient 
bestieses?

SAX!

Ignacio___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Lluís Dalmau
No estàs dient cap bestiesa, qualsevol operador és qualsevol operador, es
digui com es digui i estigui ubicat on estigui. La xarxa oberta de la Gene
vol connectar les seus de la mateixa Gene i, com a mínim, una seu de
l'administració local de cada municipi.

L'excedent que tindrà la xarxa es posarà a disposicio de qualsevol operador
perquè pugui connectar-s'hi.

El problema és que actualment, l'empresa que ha de ser el gestor
d'infraestructures de telecomunicacions GIT, adjudicatari de la concessió
administrativa de la Gene, tot just està en fase de constitució com a
empresa i, per les previsions que s'han sentit, no estarà en disposició de
començar a donar connectivitat fins al 2012, com a mínim. Això és un
inconvenient i dels grossos amb les dificultats que hi ha per a tenir bones
connexions a comarques.

Mentrestant, la gent pot començar a espavilar-se: fent trams propis de fibra
en format XOLN guifi.net, buscant connectar a punts on alguna operadora li
pugui donar connectivitat, constituïnt associacions, empreses, cooperatives
i siguent operadors de telecomunicacions per anar fent xarxa oberta de debò.

Lluís

El 24 de febrer de 2011 20:04, Ignacio Torres Masdeu 
igna...@torresmasdeu.name ha escrit:


 El 24/02/2011, a las 16:23, Albert Homs i Gall escribió:

 PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber


 Des de Sallent ho faig saber. :)

 Ara les preguntes:
 1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
 2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc
 (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
 3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur
 que se'ns n'escapa alguna)?


 Jo tinc les mateixes dubtes. Bufalvent crec que va ser el primer dels
 poligons cablejats per la Generalitat al que han seguit poligons com Els
 Dolors (Manresa), Plans de la Sala (Sallent), etc[1]

 [1]
 http://www.localret.cat/noticias/12-poligons-industrials-disposaran-de-xarxa-de-fibra-optica

 Potser tinc un cacao d'idees impresionant, però tenint en compte que tot
 aixó va lligat al projecte Xarxa Oberta i que aquest projecte tracta de
 establir una xarxa de comunicacions amb un operador neutre, entenc que
 l'objectiu es que es puguin contractar serveis amb qualsevol operador o,
 fins i tot,  que les entitats i empreses puguin crear xarxes privades.

 Al grup qualsevol operador podem posar als clàsics (Orange,
 Telefónica...) o operadors i entitats vinculades a guifi: EXO, Gaufix.

 Algú s'ho ha plantejat o té informació concreta de tot aixó? Estic dient
 bestieses?

 SAX!

 Ignacio

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa cesc.cex
Potser no ve a compte, pero ja que ha sortit en el fil, volia sortir de
dubtes, EXO es operadora?
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
El 24 de febrer de 2011 17:26, Eduard eduard.gu...@gmail.com ha escrit:

  Entenc que voleu llogar un accés a internet amb fibra pero que aquesta
 fibra no es pot utilitzar com a tram de xarxa. Si es aixi s'entén com la
 connexió d'un servei vostre a la xarxa.

Correcte


 Seria possible fer-ho a traves de la exo, tenim una assemblea el proper dia
 10. Ara personalment no hi veig que podeu guanyar posant una entitat
 intermediària entre vosaltres i la comercial, una associació per aquest
 objectiu es fàcil de fer i podreu fer i desfer al vostre gust.

Bé, suposo que no és especialment complexe però prefeririem estalviar-nos
aquesta feina


 La exo es una associació com qualsevol altre, que decideix les coses de
 forma assembleària per consens de tots els socis i tècnicament estem
 connectats directament

Tunel vpn?

 als routers de la fundació que es qui esta connectada al catnix i a
 internet, que son connexions diferents.

 Em sembla que no entenc del tot l'esquema, que hi te que veure el catnix en
 tot aixo?

Volia fer refencia a l'ús d'aquesta connexió a internet de la fundació per
part de la EXO. Entenc que els socis de la EXO paguen una quota i fan ús
d'aquesta connexió de la fundació però hi ha força coses que m'agradaria
saber i no tinc clares (preu?, organització dels pagaments?, qui és l'ISP
que fa aquelles coses de la LSSI? ...) per a fer-les servir de referència
per al que volem fer




___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
El 24 de febrer de 2011 20:04, Ignacio Torres Masdeu 
igna...@torresmasdeu.name ha escrit:


 El 24/02/2011, a las 16:23, Albert Homs i Gall escribió:

 PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber


 Des de Sallent ho faig saber. :)

Doncs potser haurem  d'anar pensant a enllaçar directament amb BF no?


 Ara les preguntes:
 1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
 2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc
 (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
 3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur
 que se'ns n'escapa alguna)?


 Jo tinc les mateixes dubtes. Bufalvent crec que va ser el primer dels
 poligons cablejats per la Generalitat al que han seguit poligons com Els
 Dolors (Manresa), Plans de la Sala (Sallent), etc[1]

 [1]
 http://www.localret.cat/noticias/12-poligons-industrials-disposaran-de-xarxa-de-fibra-optica

 Potser tinc un cacao d'idees impresionant, però tenint en compte que tot
 aixó va lligat al projecte Xarxa Oberta

No veig per on lliga la xarxa oberta amb aixó dels poligons

 i que aquest projecte tracta de establir una xarxa de comunicacions amb un
 operador neutre, entenc que l'objectiu es que es puguin contractar serveis
 amb qualsevol operador o, fins i tot,  que les entitats i empreses puguin
 crear xarxes privades.

 Al grup qualsevol operador podem posar als clàsics (Orange,
 Telefónica...) o operadors i entitats vinculades a guifi: EXO, Gaufix.

Ojala


 Algú s'ho ha plantejat o té informació concreta de tot aixó? Estic dient
 bestieses?

Suposo que al SAX sortiran tots aquests dubtes


 SAX!

 Ignacio

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


[guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

2011-02-24 Conversa Gil Forcada
Bones,

Ja s'acosta primers de mes i tocaria (el primer dimarts de cada mes) fer
reunió al Citilab.

Aquest mes (febrer) només vam ser en Joan i jo, i ja ens veiem cada dia,
amb lo qual de reunió poca :)

Crec que si ho movem (si hi ha interès, per això és el correu a les
llistes) a la segona/tercera/última de mes en comptes de la primera
ajudaria a que durant tot el mes es veuria al calendari de guifi que hi
ha al lateral de la portada.

Què us sembla la idea? Encara voleu que ens trobem al Citilab de
Cornellà?

Salut!

-- 
Gil Forcada

[ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
[en] guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Gil Forcada
Bones,

El dj 24 de 02 de 2011 a les 16:23 +0100, en/na Albert Homs i Gall va
escriure:
 Hola a tots
 
 
 No sabia si escriure-ho només a l'EXO o a les llistes, al final tiro
 pel dret i ho passo a tot arreu
 
 
 La questió és que ens ha sorgit la oportunitat de llogar un accés a un
 FO comercial (en principi 50mbits simetrics) al poligon industrial de
 Bufalvent a Manresa. Uns quants usuaris/admins de Manresa ens estem
 plantejant de llogar-la de forma conjunta i portar-nos-la cap a casa
 via guifi (i prescindir de les nostres adsl's). Tenim pensat posar
 alguns serveis privats i altres de públics, (ftp, proxy per a
 substituir el que es perdrà...).
 El que no hem aclarit encara és com organitzarem socialment aquest
 tinglado i per això penso que els de la EXO ens podeu ajudar. Jo hi
 veig dos possibilitats extremes i totes les opcions entre les dues.
 Un extrem és la constitució d'una associació que sigui qui ho faci tot
 i l'altre extrem seria que l'amo del node llogués l'accés al seu nom i
 cobrés a cada usuari trinco-trinco.

Crec que el més fàcil és:
- creeu una associació (que això sí que es fàcil de fer)
- que sigui l'associació qui pagui la factura de la fibra i els socis de
l'associació seran els que tindran accés a aquesta sortida a Internet
- es posa un proxy/VPN/el-que-sigui per fer el control d'accés

Així de pas també podeu pensar les quotes a l'alça, per exemple: si sou
uns 10 i la fibra val 50€ al mes, cobreu 10€ per persona (10x10 = 100€)
i així, o bé revertiu els beneficis en millorar la xarxa, o els deixeu
de coixí per quan fallin coses, etc etc

Així els associats tenen una bona sortida a Internet i a més saben que
si pass alguna cosa a la infraestructura d'accés a aquesta hi ha calaix
(i fins i tot routers preparats) per fer el canvi ràpid.

D'aquesta manera fins i tot algú pot pensar en muntar serveis estil
Gaufix :)

SAX!

 Ara les preguntes:
 1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
 2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i
 etc (no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la
 pasta)?
 3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però
 segur que se'ns n'escapa alguna)?
 
 
 Suposo que ens veurem al battlemesh/SAX però ens interessa avançar
 ràpid en aquest assumpte
 SIau
 
 
 PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber
 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

-- 
Gil Forcada

[ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
[en] guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Gil Forcada
Va que els 15.000 ja estan més aprop!! :)

SAX!

El dc 23 de 02 de 2011 a les 23:39 +0100, en/na Blackhold va escriure:
 doncs això, la web marca 12000 nodes operatius!
 
 moltes felicitats a tots els que feu possible el projecte de guifi.net
 tot i que a vegades hi hagi diferències!
 
 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.
 
 SAX!
 
 - Blackhold
 http://marsupi.org
 http://pad.marsupi.org
 ~ conquerint l'aire, alliberant les ones.
 ~ un procés en background també consumeix recursos
 
 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

-- 
Gil Forcada

[ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
[en] guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

2011-02-24 Conversa Josep
Aquestes últimes vegades a coincidit amb altre mogudes i ha estat molt difícil 
combinar-lo al menys per a mi. Tampoc hi ha hagut difusió per les llistes o al 
menys no ho ha vist i per tant la gent tampoc s'ha apuntat.
A part de posar-ho al calendari seria bo enviar un recordatori cap al final de 
la setmana abans per que la gent o tingui al cap.
Josep






De: Gil Forcada gilforc...@guifi.net
Para: guifi usuaris guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: jue,24 febrero, 2011 21:10
Asunto: [guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

Bones,

Ja s'acosta primers de mes i tocaria (el primer dimarts de cada mes) fer
reunió al Citilab.

Aquest mes (febrer) només vam ser en Joan i jo, i ja ens veiem cada dia,
amb lo qual de reunió poca :)

Crec que si ho movem (si hi ha interès, per això és el correu a les
llistes) a la segona/tercera/última de mes en comptes de la primera
ajudaria a que durant tot el mes es veuria al calendari de guifi que hi
ha al lateral de la portada.

Què us sembla la idea? Encara voleu que ens trobem al Citilab de
Cornellà?

Salut!

-- 
Gil Forcada

[ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
[en] guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net


  ___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


[guifi-usuaris] Fwd: [IP] FTTH NEUTRAL a Costa Rica

2011-02-24 Conversa Josep Vives
Cullons, ja se que tot depen de com es reguli la interconexió dels
operadors, pero fa molt bona pinta ¿no?. Sembla que els de Cartagena de
Costa Rica s'ho munten be...


I els hi posa una empresa catalana, TFO.


Comentari,a  un mail, d'un dels tecnics de l'empresa TFO que hi participa


Fixeu-vos bé que tot va començar fa 4 ó 5 anys quan JASEC, una companyia
elèctrica municipal, ens va consultar sobre una xarxa de fibra per a fer
telemesura de comptadors elèctrics. I el meu jefe i el gerent de Costa Rica
els hi van vendre la idea de fer un operador neutre de FTTH...i pel camí van
canviar la llei a Costa Rica per a trencar el monopoli de l'incumbent


La noticia a premsa:



http://www.nacion.com/2011-02-24/ElPais/NotaPrincipal/ElPais2694104.aspx



Jasec ofrecerá fibra óptica a operadores de telecomunicaciones Cartago
tendrá red de Internet superveloz en noviembre Plan permitirá dar conexiones
de hasta 100 Mbps por cada abonado servido Firmas podrán usar sistema para
llevar telefonía IP, televisión e Internet a clientes

Calificación:
Mercedes Agüero R. magu...@nacion.com 11:08 a.m. 24/02/2011

Los cartagineses contarán a partir de noviembre con una red de Internet
capaz de trasegar grandes volúmenes de información digital a altísima
velocidad.

Imagenes/Fotos
  En el 2006, este niño probó un sistema de Jasec para llevar Internet por
su cableado eléctrico. Ahora, la empresa apuesta a la fibra óptica.
 + MULTIMEDIA http://www.nacion.com/Generales/MediaCenter/Home.aspx
   Notas Relacionadas
*Raúl Katz *‘Banda ancha debe
crecer’http://www.nacion.com/2011-02-24/ElPais/Relacionados/ElPais2694110.aspx
Gobierno
corre con plan sobre banda
anchahttp://www.nacion.com/2011-02-24/ElPais/Relacionados/ElPais2694115.aspx

La Junta Administrativa del Servicio Eléctrico de Cartago (Jasec) desarrolla
en este momento la primera red neutral del país.

Se trata de un cableado de fibra óptica que irá colgado de la postería
eléctrica y que Jasec pondrá a disposición de los operadores de
telecomunicaciones interesados en brindar sus servicios allí.

Como si se tratara de una enorme autopista con infinidad de carriles, las
empresas podrán utilizar esta plataforma de banda ultraancha para trasegar
paquetes de datos, voz y video.

Esto les permitirá, por ejemplo, ofrecer telefonía IP, Internet, televisión
digital u otros servicios en cuatro cantones de Cartago.

A cambio, la Junta les cobrará a esos operadores una especie de derecho de
uso o “peaje” .

El objetivo inicial de Jasec con este proyecto es controlar de forma digital
la red del sistema de distribución eléctrica.

Lo anterior ofrecería ventajas como el aislamiento de averías o hacer la
lectura remota de medidores, sin necesidad de visitar cada casa o local
comercial.

Sin embargo, la entidad solo usará una mínima parte de la capacidad de la
red; por eso pondrá el resto a disposición de las empresas de
telecomunicaciones.

De acuerdo con Óscar Meneses, gerente general de Jasec, la red de banda
ultraancha ofrecerá conexiones de Internet de hasta 100 Mpbs para cada
usuario.

Esta capacidad es 100 veces mayor a la banda ancha que el país ha definido
como de acceso universal, de tan solo 0,512 Mbps.

La banda ultraancha (de 100 Mpbs a 1 Gbps) permite el trasiego de altos
volúmenes de información digital. Es utilizada fundamentalmente por grandes
empresas o corporaciones que, además, requieren conectividad continua.

El proyecto de Jasec incluye la red de fibra y un centro de control.

“Todo el que quiera utilizar la infraestructura le damos un punto de
conexión del centro de control y de ahí se envía la información a todos los
clientes donde estará tendida la red”, agregó el funcionario.

Jasec es una empresa semiprivada de la Municipalidad de Cartago y es la
encargada de brindar el servicio eléctrico a 82.000 clientes en esa
provincia.

*Casco central.* El tendido de fibra cubrirá el cantón Central de Cartago y
las cabeceras de los cantones de Paraíso, Oreamuno y El Guarco. En esas
comunidades hay un total de 63.000 clientes potenciales.

Sin embargo, la red contará con un total de 46.000 puntos de enlace (desde
el cable que pasa frente a las edificaciones). El costo total del proyecto
es de $25 millones.

En la actualidad, en ese sector hay cerca de 15.000 conexiones de Internet
ofrecidas por diferentes proveedores como el Instituto Costarricense de
Electricidad (ICE), su subsidiaria, Racsa, y cableras.

Sin embargo, el ancho de banda ofrecido está muy por debajo de las
posibilidades de la nueva red.

“Esto será como ir a Puntarenas. Uno se puede ir por la ruta vieja y más
larga o utilizar la nueva vía a Caldera”, comentó Meneses.

En la primera etapa del plan, que empezará en las próximas semanas, se dará
conexión directa a unos 4.000 clientes, entre viviendas, comercios e
industrias. Esta fase deberá estar lista en noviembre.

Dicha fase tiene un costo total de $12,3 millones.

El consorcio TFO-ALFA Maik Delta, de capital español y costarricense, se
encargará de instalar 

Re: Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Josep Vives
No, no, si yo no digo que sea oro el gobierno de Patxi Lopez...

Lo que digo es de, como siempre, picar piedra en todos lados a ver quien se
interesa por nuestro proyecto (sea moro o cristiano, de derechas o de
izquierdas, tonto o listo) y colabora con el ni que sea difundiendolo...

Dicho lo cual no veo que tiene que ver esa adjudicacion parece dudosa con lo
que proponia yo.. ;)

Josep

El 24 de febrer de 2011 17:35, Asier Garaialde ag...@kantauri.com ha
escrit:

  Buenas,

 Ya que se esta hablando de temas de euskadi y Patxi Lopez, adjunto unos
 enlaces sobre el servicio estrella del gobierno presentado hace poco tiempo
 y que esta dando que hablar...

 No es oro todo lo que reluce...


 http://cybereuskadi.com/metaposta-un-ejemplo-de-colaboracion-entre-administracion-y-sector-privado


 http://metaposta.wordpress.com/2009/11/09/recibidas-7-ofertas-al-pliego-de-marketing/


 http://www.noticiasdegipuzkoa.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-contrato-de-un-millon-de-euros-a-la-exempresa-de-un-asesor-de-lopez


 http://www.deia.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-millon-de-euros-a-la-ex-empresa-del-asesor-de-publicidad-de-lopez?l=leidon=10v=basicat=generalm=


 http://www.deia.com/2011/02/18/politica/euskadi/expertos-en-publicidad-destacan-la-experiencia-y-la-facturacion-de-las-seis-competidoras-de-idp

 Saludos,

 Asier Garaialde


 2011/24/02 15:53(e)an, Josep Vives(e)k idatzi zuen:

 Hola,

 Em sembla que no parlem de la mateixa gent ciberactivista. Jo parlo de gent
 entorn del concepte de eadministración, d'activisme per la eadministració i
 l'administració oberta i participativa, algun dels quals va ser fitxat pel
 govern basc del Patxi Lopez:

 http://eadminblog.net/

 Josep

 El 24 de febrer de 2011 15:23, Blackhold blackholdmai...@gmail.com ha
 escrit:

 precisament estic treballant amb aquests blocaires que ja fa anys que ens
 coneixem. tot gira al voltant de biolab, hackinbadakigu, reciclanet i tot
 aixo.
 ja anire passant info, pero esta la cosa ben encaminada :)

  On 2011 2 24 13:30, Josep Vives josep.vi...@gmail.com wrote:


 2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:


 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



 +1000

 vinga, a pel païs basc!  :-)

 Blackhold,

 Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s aïllat/s?

 Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels
 responsables de innovació de l'administració pública del govern basc, que
 està promovent moltes polítiques autenticament participatives (sembla que el
 Patxci Lopez s'ho creu molt) ... ens coneixem una mica... i si puc promoure
 alguna mena de reunió entre els guifaires del pais basc/la
 fundació/responsables de innovació de doncs ho fem  si es que el nucli
 de guifaires del pais basc es prou madur... O ho podem intentar mes
 endavant, quan hi hagi mes nodes i mes comunitat  ;)

 Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en temes de
 e-administració i openadministration, gent molt potent. I tenen influencia
 social al sector. De fet, un d'aquest blogaires es ara aquest de qui et
 parlo que està promovent projectes de innovació de l'administració basats en
 TICS.

 Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne de quin
 fils podem moure ;)

 Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen seguir...

 Josep


 El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:

 :-)



  +1


  ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



 ___
 guifi-usuaris mailing 
 listguifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.orghttps://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Plantejant l'accés a internet compartit a la FO de Bufalvent-Manresa, pot la EXO ajudar?

2011-02-24 Conversa Eduard
Tenim un router al rack de la fundacio i connectat directament al 
switch, aquest router gestiona els tunels ipip amb els socis.


mmm, no se si aixo es interessant per les llistes, sino interessa us 
queixeu.


Els socis paguen per connectivitat, independent del ample de banda que 
s'utilitzi. Evidentment perque aixo funcioni hi te que faver-hi bon 
rotllo i que ningu acapari la connexio, vaja, al estil guifi. De totes 
maneres comencen haver-hi situacions com associacions o comunitats de 
veins que demanen un tracte diferent, tant sigui perque volen garantir 
un ample de banda (sempre en el carrier house) o comparteixen la mateixa 
connexio a guifi o preveuen consumir un ample per sobre la mitja i ens 
ho tenim que plantejar.


exo assegura la connexio al carrier house i cada soci es preocupa 
d'arrivar-hi de la millor forma posible. El cas es que som els mateixos 
els que estem a l'associacio i els que fem guifi a la zona per tant tots 
ajudem de forma extra a millorar la connectivitat.


Es paguen 10 eur/mes cada 6 mesos, es a dir 2 pagaments any de 60 eur. 
Evidentment exo es un dels padrins del sarau i intentem aportar el maxim 
que podem a la fundacio.


exo ja es operadora per silenci administratiu, la setmana que be espero 
ens enviin formalment la resolucio de la peticio.



Albert Homs i Gall wrote:



El 24 de febrer de 2011 17:26, Eduard eduard.gu...@gmail.com 
mailto:eduard.gu...@gmail.com ha escrit:


Entenc que voleu llogar un accés a internet amb fibra pero que
aquesta fibra no es pot utilitzar com a tram de xarxa. Si es aixi
s'entén com la connexió d'un servei vostre a la xarxa.

Correcte 



Seria possible fer-ho a traves de la exo, tenim una assemblea el
proper dia 10. Ara personalment no hi veig que podeu guanyar
posant una entitat intermediària entre vosaltres i la comercial,
una associació per aquest objectiu es fàcil de fer i podreu fer i
desfer al vostre gust.

Bé, suposo que no és especialment complexe però prefeririem 
estalviar-nos aquesta feina 



La exo es una associació com qualsevol altre, que decideix les
coses de forma assembleària per consens de tots els socis i
tècnicament estem connectats directament

Tunel vpn? 


als routers de la fundació que es qui esta connectada al catnix i
a internet, que son connexions diferents.

Em sembla que no entenc del tot l'esquema, que hi te que veure el
catnix en tot aixo?

Volia fer refencia a l'ús d'aquesta connexió a internet de la fundació 
per part de la EXO. Entenc que els socis de la EXO paguen una quota i 
fan ús d'aquesta connexió de la fundació però hi ha força coses que 
m'agradaria saber i no tinc clares (preu?, organització dels 
pagaments?, qui és l'ISP que fa aquelles coses de la LSSI? ...) per a 
fer-les servir de referència per al que volem fer






___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
  
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

2011-02-24 Conversa Eduard
oi, i tant que si, el mes passat no es va donar l'avis per les llistes i 
la gent de mes a mes ja no s'enrecorda, a mes, es podria fer alguna cosa 
pr ogramada.


Gil Forcada wrote:

Bones,

Ja s'acosta primers de mes i tocaria (el primer dimarts de cada mes) fer
reunió al Citilab.

Aquest mes (febrer) només vam ser en Joan i jo, i ja ens veiem cada dia,
amb lo qual de reunió poca :)
o
Crec que si ho movem (si hi ha interès, per això és el correu a les
llistes) a la segona/tercera/última de mes en comptes de la primera
ajudaria a que durant tot el mes es veuria al calendari de guifi que hi
ha al lateral de la portada.

Què us sembla la idea? Encara voleu que ens trobem al Citilab de
Cornellà?

Salut!

  



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
  
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: Guifi.net al Pais Basc --era-- Re: [guifi-usuaris] 12000 nodes operatius!!!

2011-02-24 Conversa Josep Jordana
Tienes razon Asier... y no hace falta rascar tanto... La famosa forja,
piedra angular del proyecto según ellos mismos, tiene spam desde hace dos
meses y nadie se ha molestado siquiera en borrarlo
http://forjas.infloss.com/forja/bug/index/project/4 Entre los cuatro
proyectos solo hay reportados 3 bugs... Creo que en esta lista todos sabemos
lo que quiere decir esto.

Josep Vives, al Alorza l'han utilitzat o s'ha deixat utilitzar, una de dos.
Per cert no ha posat cap post desde que va fer la presentació del
projecte...

Josep Jordana

jose...@gmail.com
Voztelecom Partner
http://www.adslvoipempresas.com
http://pirenelab.eu




2011/2/25 Josep Vives josep.vi...@gmail.com

 No, no, si yo no digo que sea oro el gobierno de Patxi Lopez...

 Lo que digo es de, como siempre, picar piedra en todos lados a ver quien se
 interesa por nuestro proyecto (sea moro o cristiano, de derechas o de
 izquierdas, tonto o listo) y colabora con el ni que sea difundiendolo...

 Dicho lo cual no veo que tiene que ver esa adjudicacion parece dudosa con
 lo que proponia yo.. ;)

 Josep

 El 24 de febrer de 2011 17:35, Asier Garaialde ag...@kantauri.com ha
 escrit:

  Buenas,

 Ya que se esta hablando de temas de euskadi y Patxi Lopez, adjunto unos
 enlaces sobre el servicio estrella del gobierno presentado hace poco tiempo
 y que esta dando que hablar...

 No es oro todo lo que reluce...


 http://cybereuskadi.com/metaposta-un-ejemplo-de-colaboracion-entre-administracion-y-sector-privado


 http://metaposta.wordpress.com/2009/11/09/recibidas-7-ofertas-al-pliego-de-marketing/


 http://www.noticiasdegipuzkoa.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-contrato-de-un-millon-de-euros-a-la-exempresa-de-un-asesor-de-lopez


 http://www.deia.com/2011/02/17/politica/euskadi/la-spri-adjudico-un-millon-de-euros-a-la-ex-empresa-del-asesor-de-publicidad-de-lopez?l=leidon=10v=basicat=generalm=


 http://www.deia.com/2011/02/18/politica/euskadi/expertos-en-publicidad-destacan-la-experiencia-y-la-facturacion-de-las-seis-competidoras-de-idp

 Saludos,

 Asier Garaialde


 2011/24/02 15:53(e)an, Josep Vives(e)k idatzi zuen:

 Hola,

 Em sembla que no parlem de la mateixa gent ciberactivista. Jo parlo de
 gent entorn del concepte de eadministración, d'activisme per la
 eadministració i l'administració oberta i participativa, algun dels quals va
 ser fitxat pel govern basc del Patxi Lopez:

 http://eadminblog.net/

 Josep

 El 24 de febrer de 2011 15:23, Blackhold blackholdmai...@gmail.com ha
 escrit:

 precisament estic treballant amb aquests blocaires que ja fa anys que ens
 coneixem. tot gira al voltant de biolab, hackinbadakigu, reciclanet i tot
 aixo.
 ja anire passant info, pero esta la cosa ben encaminada :)

  On 2011 2 24 13:30, Josep Vives josep.vi...@gmail.com wrote:


 2011/2/23 Blackhold blackholdmai...@gmail.com:


 us informo que demà configurarem la RB750G del primer supernode del
 país vasc! a més mirarem de fer la reunió/taller amb video conferència
 i l'streamejarem per què tothom ho pugui veure, a la que el tinguem
 operatiu us passarem el mountpoint o url perquè ho pogueu anar
 seguint.
 l'stream es farà inicialment des del local de reciclanet i es seguirà
 des de la xerrada que es farà simultàniament a gernika.



 +1000

 vinga, a pel païs basc!  :-)

 Blackhold,

 Qui posa el node allà?. Quina entitat? O es un/us particular/s aïllat/s?

 Si voleu, quan estigui operatiu em poso en contacte amb un dels
 responsables de innovació de l'administració pública del govern basc, que
 està promovent moltes polítiques autenticament participatives (sembla que el
 Patxci Lopez s'ho creu molt) ... ens coneixem una mica... i si puc promoure
 alguna mena de reunió entre els guifaires del pais basc/la
 fundació/responsables de innovació de doncs ho fem  si es que el nucli
 de guifaires del pais basc es prou madur... O ho podem intentar mes
 endavant, quan hi hagi mes nodes i mes comunitat  ;)

 Hi ha una comunitat de blogaires potentissima al païs basc en temes de
 e-administració i openadministration, gent molt potent. I tenen influencia
 social al sector. De fet, un d'aquest blogaires es ara aquest de qui et
 parlo que està promovent projectes de innovació de l'administració basats en
 TICS.

 Si dones mes detalls sobre els guifaires bascos podem parlar-ne de quin
 fils podem moure ;)

 Quan passis l'estreaming els hi passo a ells a veure si ho volen
 seguir...

 Josep


 El 24 de febrer de 2011 12:44, David da...@exo.cat ha escrit:

 :-)



  +1


  ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



 ___
 guifi-usuaris mailing 
 

Re: [guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

2011-02-24 Conversa Josep Jordana
Jo em vaig pensar que no s'havia fet el Febrer... Conec a algunes persones
que encara no son de guifinet i que volen vindre a alguna d'aquestes
reunions...

Si us plau confirmeu una data.

Josep Jordana

jose...@gmail.com
Voztelecom Partner
http://www.adslvoipempresas.com
http://pirenelab.eu




2011/2/25 Eduard eduard.gu...@gmail.com

  oi, i tant que si, el mes passat no es va donar l'avis per les llistes i
 la gent de mes a mes ja no s'enrecorda, a mes, es podria fer alguna cosa pr
 ogramada.

 Gil Forcada wrote:

 Bones,

 Ja s'acosta primers de mes i tocaria (el primer dimarts de cada mes) fer
 reunió al Citilab.

 Aquest mes (febrer) només vam ser en Joan i jo, i ja ens veiem cada dia,
 amb lo qual de reunió poca :)
 o
 Crec que si ho movem (si hi ha interès, per això és el correu a les
 llistes) a la segona/tercera/última de mes en comptes de la primera
 ajudaria a que durant tot el mes es veuria al calendari de guifi que hi
 ha al lateral de la portada.

 Què us sembla la idea? Encara voleu que ens trobem al Citilab de
 Cornellà?

 Salut!



 --

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Canvi de dia de les reunions al Citilab?

2011-02-24 Conversa Ricardo
Bones, a mi ara m'es molt dificil de venir al Citilab, des de que van
canviar d'adreça a la feina.

De moment esta programat el dia 1. Digueu quelcom que haig d'avisar a en
Paco de Citilab per la reserva d'espai.

Salutacions

Ricardo


2011/2/25 Josep Jordana jose...@gmail.com

 Jo em vaig pensar que no s'havia fet el Febrer... Conec a algunes persones
 que encara no son de guifinet i que volen vindre a alguna d'aquestes
 reunions...

 Si us plau confirmeu una data.

 Josep Jordana

 jose...@gmail.com
 Voztelecom Partner
 http://www.adslvoipempresas.com
 http://pirenelab.eu




 2011/2/25 Eduard eduard.gu...@gmail.com

  oi, i tant que si, el mes passat no es va donar l'avis per les llistes i
 la gent de mes a mes ja no s'enrecorda, a mes, es podria fer alguna cosa pr
 ogramada.

 Gil Forcada wrote:

 Bones,

 Ja s'acosta primers de mes i tocaria (el primer dimarts de cada mes) fer
 reunió al Citilab.

 Aquest mes (febrer) només vam ser en Joan i jo, i ja ens veiem cada dia,
 amb lo qual de reunió poca :)
 o
 Crec que si ho movem (si hi ha interès, per això és el correu a les
 llistes) a la segona/tercera/última de mes en comptes de la primera
 ajudaria a que durant tot el mes es veuria al calendari de guifi que hi
 ha al lateral de la portada.

 Què us sembla la idea? Encara voleu que ens trobem al Citilab de
 Cornellà?

 Salut!



 --

 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris




-- 
Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] Samarretes per al SAX Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net

2011-02-24 Conversa Albert Homs i Gall
Al final les farem les marró i vermell



2011/2/24 Albert Homs i Gall alberth...@gmail.com

 Vota a la web, que sino aquest fil serà un llençol :P

 2011/2/24 David da...@exo.cat

 +1 acer



  Hola a tothom

 A http://guifi.net/node/36212 hi trobareu els dissenys de samarretes
 (només
 samarretes, no polos) que podem encarregar per al SAX. La idea és fer-ne
 200
 de 2 colors diferents (100 de cada). Ho decidim abans de les 24h d'avui o
 sigui que opineu :P
 Voteu la que us agradi més (només una) a http://guifi.net/SamarretaSAX

 PS: Pablo, tenen talles per a nens?


 -- Forwarded message --
 From: Pablo Boronat boro...@lsi.uji.es
 Date: 2011/2/24
 Subject: Fwd: Re: simulación de camisetas guifi.net
 To: Albert Homs i Gall alberth...@gmail.com


  Albert, dime qué colores y cuántas hacemos. De las que hay ahí, la
 celeste
 no me gusta y para nosotros serían nuevas la acero y la roja. Las otras
 las
 hicimos el año pasado.

 Hasta pronto,
 Pablo.




 
 Pangea, internet solidari.



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris



___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris