Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-21 Thread Ignasi
Hola!

nosaltres varem tenir el mateix problema farà una setmana.

Antecedents:
 - més d'un any d'una xarxa wimax (amb alvarion) coeixistint en el mateix
mastil amb 2 mikrotiks que enllacen a altres seus.

Símptomes:
 - de cop i volta alguns dels enllaços wimax perdien paquets.  Només alguns.
 - aturant els mikrotiks, els enllaços wimax funcionant de conya.
 - enxufant els mikrotiks... tornem-hi pèrdua de paquets.

Solució:
 - canviar el canal dels wimax.  Veure que es continuava perdent paquets.
Tornar al canal original del wimax, gravar, reiniciar... i tornar a
funcionar tot.


Meigas?  potser sí.  Si m'ho expliqueu així no m'ho creuria, però
literalment es van fer aquests canvis i torna a estar funcionant tot.

Salut!

Ignasi


El 21 de maig de 2010 10:46, Eloi Rebes  ha escrit:

> bones...
>
>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja que
> des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo malament
> funcionen amb el wimax...
>  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas abans
> d'ahir!
>  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els seus
> trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble polaritat
> a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>
>  no ho entenc...
>
>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-21 Thread Eloi Rebes
gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser enllaç N
potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia per
l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si son
wimax no hauria de molestar-se...
m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana segur
que ens el deixeran apagat :(

El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:

> El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>
>  Eloi Rebes wrote:
>>
>>> bones...
>>>
>>>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
>>> que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
>>> malament funcionen amb el wimax...
>>>  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas
>>> abans d'ahir!
>>>  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
>>> seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>>  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>>> polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>>>
>>>  no ho entenc...
>>>
>>
>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>> freqüències diferents? JO crec que no...
>>
>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>
>> Salutacions,
>>
>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-21 Thread Lluís Dalmau
> De qui és aquest supernode, és seu?

El lloc és de l'ajuntament, els trastos de l'Eloi, hi ha un conveni de
col·laboració, una de les clàusules diu que si es detecten
interferències poden desconnectar.

El què cal és 'coordinar-se' per evitar quedar-se a les fosques.

___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-21 Thread Eloi Rebes
parlant amb l'informàtic, m'ha dit que dilluns em diran alguna cosa...

El 21 de maig de 2010 13:23, Lluís Dalmau  ha
escrit:

> > De qui és aquest supernode, és seu?
>
> El lloc és de l'ajuntament, els trastos de l'Eloi, hi ha un conveni de
> col·laboració, una de les clàusules diu que si es detecten
> interferències poden desconnectar.
>
> El què cal és 'coordinar-se' per evitar quedar-se a les fosques.
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-21 Thread Eloi Rebes
imagino que deuran deixar el cap de setmana apagat per veure els seus
trastos si estan estables de nou.. el que segueixo pensant com pot ser que
es molestin tinguent freqüencies diferents.. suposadament..
 per sort encara el tinc "etiquetat" en estat de proves.. i de moment només
hi ha un usuari que es veurà afectat.. i tambe he parlat amb ell per
comentar-li..

 estic impacient per saber els seus resultats, i a vere que ens diran...


El 21 de maig de 2010 19:04, Ramon Roca  ha escrit:

>  No sé, ben estrany això... desendollar per les bones amb un cap de setmana
> entre mig, té més aviat pinta d'algú que se li creuen els cables que no pas
> d'arreglar algun problema. Vosaltres els deveu conèixer millor.
> L'únic que s'em acut de moment es oferrir-se per ajudar-los en el que
> puguem, i a veure què diuen i quines explicacions donen, ja ens explicaràs.
> En funció d'això mestudiem que fem.
>
>
> Al 21/05/10 14:51, En/na Eloi Rebes ha escrit:
>
> parlant amb l'informàtic, m'ha dit que dilluns em diran alguna cosa...
>
> El 21 de maig de 2010 13:23, Lluís Dalmau  ha
> escrit:
>
>> > De qui és aquest supernode, és seu?
>>
>>  El lloc és de l'ajuntament, els trastos de l'Eloi, hi ha un conveni de
>> col·laboració, una de les clàusules diu que si es detecten
>> interferències poden desconnectar.
>>
>> El què cal és 'coordinar-se' per evitar quedar-se a les fosques.
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing 
> listguifi-usua...@llistes.projectes.lafarga.orghttps://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-24 Thread Jordi Soler
Eloi, saps quina marca son els seus Equips?

2010/5/22 David Grau Serra 

> Ostres, quina punyeta Eloi :(
> S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no mola
> gaire :(
>
> Sort company !!!
>
>
>
>  gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser enllaç
>> N
>> potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia per
>> l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si son
>> wimax no hauria de molestar-se...
>> m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
>> segur
>> que ens el deixeran apagat :(
>>
>> El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>>
>>  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>>>
>>>  Eloi Rebes wrote:
>>>

  bones...
>
>  l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
> que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
> malament funcionen amb el wimax...
>  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas
> abans d'ahir!
>  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
> seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
> polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>
>  no ho entenc...
>
>
 NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
 freqüències diferents? JO crec que no...

 En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...

 Salutacions,

  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució

>>> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>>>
>>>
>>>
>>> ___
>>> guifi-usuaris mailing list
>>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>>
>>>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>>
>>
>
>
> 
> Pangea, internet solidari.
>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-24 Thread Eloi Rebes
no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà

El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler  ha
escrit:

> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>
> 2010/5/22 David Grau Serra 
>
> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>> S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no mola
>> gaire :(
>>
>> Sort company !!!
>>
>>
>>
>>  gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser enllaç
>>> N
>>> potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia
>>> per
>>> l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si son
>>> wimax no hauria de molestar-se...
>>> m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
>>> segur
>>> que ens el deixeran apagat :(
>>>
>>> El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>>>
>>>  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:

  Eloi Rebes wrote:

>
>  bones...
>>
>>  l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
>> que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
>> malament funcionen amb el wimax...
>>  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas
>> abans d'ahir!
>>  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
>> seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>> polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>>
>>  no ho entenc...
>>
>>
> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
> freqüències diferents? JO crec que no...
>
> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>
> Salutacions,
>
>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
>
 privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org


 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


>>>
>>
>>
>> 
>> Pangea, internet solidari.
>>
>>
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Eloi Rebes
Bones noticies!!!

  ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i que en
dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat però
no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..

 jastic molt més trankil !!!

 gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?

SAX!!


El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha escrit:

> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>
> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler  ha
> escrit:
>
> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>
>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>
>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>> S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no mola
>>> gaire :(
>>>
>>> Sort company !!!
>>>
>>>
>>>
>>>  gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
 enllaç N
 potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia
 per
 l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si
 son
 wimax no hauria de molestar-se...
 m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
 segur
 que ens el deixeran apagat :(

 El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:

  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>
>  Eloi Rebes wrote:
>
>>
>>  bones...
>>>
>>>  l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
>>> que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
>>> malament funcionen amb el wimax...
>>>  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas
>>> abans d'ahir!
>>>  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
>>> seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>>  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>>> polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>>>
>>>  no ho entenc...
>>>
>>>
>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>> freqüències diferents? JO crec que no...
>>
>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>
>> Salutacions,
>>
>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
>>
> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>

>>>
>>>
>>> 
>>> Pangea, internet solidari.
>>>
>>>
>>>
>>> ___
>>> guifi-usuaris mailing list
>>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Jordi Soler
Alvarion?Avaya?

a Vic ens va passar un cas similar amb les cams de transit de la guardia
urbana
ens varem coordinar amb ells, va ser tant senzill com que a totes les
cameres agafessin el 5600

Si deixes espai suficient, no hi pot haver problemes


Jordi

2010/5/26 Eloi Rebes 

> Bones noticies!!!
>
>   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i que
> en dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
> però no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>
>  jastic molt més trankil !!!
>
>  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>
> SAX!!
>
>
> El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha escrit:
>
> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>>
>> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler  ha
>> escrit:
>>
>> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>>
>>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>>
>>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
 S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no mola
 gaire :(

 Sort company !!!



  gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
> enllaç N
> potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia
> per
> l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si
> son
> wimax no hauria de molestar-se...
> m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
> segur
> que ens el deixeran apagat :(
>
> El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>
>  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>>
>>  Eloi Rebes wrote:
>>
>>>
>>>  bones...

  l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
 que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
 malament funcionen amb el wimax...
  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no
 pas
 abans d'ahir!
  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
 seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
 polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç
 N...

  no ho entenc...


>>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>>> freqüències diferents? JO crec que no...
>>>
>>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>>
>>> Salutacions,
>>>
>>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
>>>
>> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>>
>>
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>


 
 Pangea, internet solidari.



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

>>>
>>>
>>> ___
>>> guifi-usuaris mailing list
>>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>>
>>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Josep
Molt be.
Era una putada despres de la currada!!
Josep





De: Eloi Rebes 
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: mié,26 mayo, 2010 17:00
Asunto: Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per interferencies amb 
WIMAX?¿?

Bones noticies!!!

  ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i que en 
dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat però no 
recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
 
 jastic molt més trankil !!!  

 gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?

SAX!!



El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha escrit:

no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>
>
>El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler  ha 
>escrit: 
>
>
>Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>
>>
>>2010/5/22 David Grau Serra  
>>
>>
>>Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>>S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no mola 
>>>gaire :(
>>>
>>>Sort company !!! 
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser enllaç N
potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia per
l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si son
wimax no hauria de molestar-se...
m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana segur
que ens el deixeran apagat :(

El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:


El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>
> Eloi Rebes wrote:
>
>
>>
>>bones...
>>>
>>> l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far, ja
>>>que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
>>>malament funcionen amb el wimax...
>>> el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no pas
>>>abans d'ahir!
>>> enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que els
>>>seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>> el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>>>polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç N...
>>>
>>> no ho entenc...
>>>
>>>
>>NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>>freqüències diferents? JO crec que no...
>>
>>En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>
>>Salutacions,
>>
>> A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
>>privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>
>
>
>___
>guifi-usuaris mailing list
>guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
>https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>

>>>
>>>
>>>
>>>Pangea, internet solidari. 
>>>
>>>
>>>
>>>___
>>>guifi-usuaris mailing list
>>>guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>>https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>
>>___
>>guifi-usuaris mailing list
>>guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>



  ___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Lluís Dalmau
Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
puguin sortir.

SAX!

On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
> Bones noticies!!!
>
>   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i que
> en
> dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat però
> no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>
>  jastic molt més trankil !!!
>
>  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>
> SAX!!
>
>
> El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha escrit:
>
>> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>>
>> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler  ha
>> escrit:
>>
>> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>>
>>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>>
>>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
 S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no
 mola
 gaire :(

 Sort company !!!



  gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
> enllaç N
> potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia
> per
> l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si
> son
> wimax no hauria de molestar-se...
> m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
> segur
> que ens el deixeran apagat :(
>
> El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>
>  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>>
>>  Eloi Rebes wrote:
>>
>>>
>>>  bones...

  l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far,
 ja
 que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
 malament funcionen amb el wimax...
  el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no
 pas
 abans d'ahir!
  enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que
 els
 seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
  el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
 polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç
 N...

  no ho entenc...


>>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>>> freqüències diferents? JO crec que no...
>>>
>>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>>
>>> Salutacions,
>>>
>>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
>>>
>> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>>
>>
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>


 
 Pangea, internet solidari.



 ___
 guifi-usuaris mailing list
 guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris

>>>
>>>
>>> ___
>>> guifi-usuaris mailing list
>>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>>
>>
>

-- 
Sent from my mobile device

___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Eloi Rebes
Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies lliures?

...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em trobava
molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat   a sobre no
podia residir en plena forma
 ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )

El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
escrit:

> Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
> relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
> desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
> puguin sortir.
>
> SAX!
>
> On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
> > Bones noticies!!!
> >
> >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i que
> > en
> > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
> però
> > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
> >
> >  jastic molt més trankil !!!
> >
> >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
> >
> > SAX!!
> >
> >
> > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
> escrit:
> >
> >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
> >>
> >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler 
> ha
> >> escrit:
> >>
> >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
> >>>
> >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
> >>>
> >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no
>  mola
>  gaire :(
> 
>  Sort company !!!
> 
> 
> 
>   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
> > enllaç N
> > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un
> dia
> > per
> > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?  si
> > son
> > wimax no hauria de molestar-se...
> > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana
> > segur
> > que ens el deixeran apagat :(
> >
> > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
> >
> >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
> >>
> >>  Eloi Rebes wrote:
> >>
> >>>
> >>>  bones...
> 
>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far,
>  ja
>  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no recordo
>  malament funcionen amb el wimax...
>   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no
>  pas
>  abans d'ahir!
>   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que
>  els
>  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç
>  N...
> 
>   no ho entenc...
> 
> 
> >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
> >>> freqüències diferents? JO crec que no...
> >>>
> >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
> >>>
> >>> Salutacions,
> >>>
> >>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una solució
> >>>
> >> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
> >>
> >>
> >>
> >> ___
> >> guifi-usuaris mailing list
> >> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
> >>
> >>
> >>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
> >>
> >>
> >
> 
> 
>  
>  Pangea, internet solidari.
> 
> 
> 
>  ___
>  guifi-usuaris mailing list
>  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
> 
> 
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
> 
> >>>
> >>>
> >>> ___
> >>> guifi-usuaris mailing list
> >>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
> >>>
> >>>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
> >>>
> >>>
> >>
> >
>
> --
> Sent from my mobile device
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread Jordi Soler
sip que pot ser
son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema

Jordi

2010/5/26 Eloi Rebes 

> Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies lliures?
>
> ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em trobava
> molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat   a sobre no
> podia residir en plena forma
>  ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>
> El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
> escrit:
>
> Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
>> relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>> desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
>> puguin sortir.
>>
>> SAX!
>>
>> On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>> > Bones noticies!!!
>> >
>> >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i
>> que
>> > en
>> > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
>> però
>> > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>> >
>> >  jastic molt més trankil !!!
>> >
>> >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>> >
>> > SAX!!
>> >
>> >
>> > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
>> escrit:
>> >
>> >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>> >>
>> >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler 
>> ha
>> >> escrit:
>> >>
>> >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>> >>>
>> >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>> >>>
>> >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no
>>  mola
>>  gaire :(
>> 
>>  Sort company !!!
>> 
>> 
>> 
>>   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
>> > enllaç N
>> > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un
>> dia
>> > per
>> > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?
>>  si
>> > son
>> > wimax no hauria de molestar-se...
>> > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
>> setmana
>> > segur
>> > que ens el deixeran apagat :(
>> >
>> > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>> >
>> >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>> >>
>> >>  Eloi Rebes wrote:
>> >>
>> >>>
>> >>>  bones...
>> 
>>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del Far,
>>  ja
>>  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
>> recordo
>>  malament funcionen amb el wimax...
>>   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode! no
>>  pas
>>  abans d'ahir!
>>   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que
>>  els
>>  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar doble
>>  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç
>>  N...
>> 
>>   no ho entenc...
>> 
>> 
>> >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>> >>> freqüències diferents? JO crec que no...
>> >>>
>> >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>> >>>
>> >>> Salutacions,
>> >>>
>> >>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una
>> solució
>> >>>
>> >> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> ___
>> >> guifi-usuaris mailing list
>> >> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>> >>
>> >>
>> >>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>> >>
>> >>
>> >
>> 
>> 
>>  
>>  Pangea, internet solidari.
>> 
>> 
>> 
>>  ___
>>  guifi-usuaris mailing list
>>  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>> 
>> 
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>> 
>> >>>
>> >>>
>> >>> ___
>> >>> guifi-usuaris mailing list
>> >>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>> >>>
>> >>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>> >>>
>> >>>
>> >>
>> >
>>
>> --
>> Sent from my mobile device
>>
>> ___
>> guifi-usuaris mailing list
>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>
>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>
>
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projecte

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-05-26 Thread imakoki
Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes millores
que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD

2010/5/26 Jordi Soler 

> sip que pot ser
> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
>
> Jordi
>
> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>
> Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies lliures?
>>
>> ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em trobava
>> molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat   a sobre no
>> podia residir en plena forma
>>  ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>>
>> El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
>> escrit:
>>
>> Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
>>> relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>>> desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
>>> puguin sortir.
>>>
>>> SAX!
>>>
>>> On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>>> > Bones noticies!!!
>>> >
>>> >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i
>>> que
>>> > en
>>> > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
>>> però
>>> > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>>> >
>>> >  jastic molt més trankil !!!
>>> >
>>> >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>>> >
>>> > SAX!!
>>> >
>>> >
>>> > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
>>> escrit:
>>> >
>>> >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>>> >>
>>> >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler 
>>> ha
>>> >> escrit:
>>> >>
>>> >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>> >>>
>>> >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>> >>>
>>> >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>>  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no
>>>  mola
>>>  gaire :(
>>> 
>>>  Sort company !!!
>>> 
>>> 
>>> 
>>>   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
>>> > enllaç N
>>> > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un
>>> dia
>>> > per
>>> > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?
>>>  si
>>> > son
>>> > wimax no hauria de molestar-se...
>>> > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
>>> setmana
>>> > segur
>>> > que ens el deixeran apagat :(
>>> >
>>> > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>>> >
>>> >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>>> >>
>>> >>  Eloi Rebes wrote:
>>> >>
>>> >>>
>>> >>>  bones...
>>> 
>>>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del
>>> Far,
>>>  ja
>>>  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
>>> recordo
>>>  malament funcionen amb el wimax...
>>>   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode!
>>> no
>>>  pas
>>>  abans d'ahir!
>>>   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien que
>>>  els
>>>  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>>   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar
>>> doble
>>>  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual, enllaç
>>>  N...
>>> 
>>>   no ho entenc...
>>> 
>>> 
>>> >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
>>> >>> freqüències diferents? JO crec que no...
>>> >>>
>>> >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>>> >>>
>>> >>> Salutacions,
>>> >>>
>>> >>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una
>>> solució
>>> >>>
>>> >> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> >> ___
>>> >> guifi-usuaris mailing list
>>> >> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>> >>
>>> >>
>>> >
>>> 
>>> 
>>>  
>>>  Pangea, internet solidari.
>>> 
>>> 
>>> 
>>>  ___
>>>  guifi-usuaris mailing list
>>>  guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>> 
>>> 
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>> 
>>> >>>
>>> >>>
>>> >>> ___
>>> >>> guifi-usuaris mailing list
>>> >>> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>>> >>>
>>> >>>
>>> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>>> >>>
>>> >>>
>>> >>
>>> >
>>>
>>> --
>>> Sent from my mobile device
>>>
>>> 

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-01 Thread Eloi Rebes
encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no, als seus
aparells espatllats...
estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
i ja m'avisaran...

   : (


El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer  ha
escrit:

>  Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>
> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>
> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>
> 2010/5/26 Jordi Soler 
>
>> sip que pot ser
>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
>>
>> Jordi
>>
>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>>
>> Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies lliures?
>>>
>>>
>>> ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em
>>> trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat   a
>>> sobre no podia residir en plena forma
>>>  ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>>>
>>> El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
>>> escrit:
>>>
>>> Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
 relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
 desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
 puguin sortir.

 SAX!

 On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
 > Bones noticies!!!
 >
 >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i
 que
 > en
 > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
 però
 > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
 >
 >  jastic molt més trankil !!!
 >
 >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
 >
 > SAX!!
 >
 >
 > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
 escrit:
 >
 >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
 >>
 >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler 
 ha
 >> escrit:
 >>
 >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
 >>>
 >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
 >>>
 >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala no
  mola
  gaire :(
 
  Sort company !!!
 
 
 
   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al ser
 > enllaç N
 > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un
 dia
 > per
 > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?
  si
 > son
 > wimax no hauria de molestar-se...
 > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
 setmana
 > segur
 > que ens el deixeran apagat :(
 >
 > El 21 de maig de 2010 11:59, al  
 > ha escrit:
 >
 >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
 >>
 >>  Eloi Rebes wrote:
 >>
 >>>
 >>>  bones...
 
   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del
 Far,
  ja
  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
 recordo
  malament funcionen amb el wimax...
   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode!
 no
  pas
  abans d'ahir!
   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien
 que
  els
  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar
 doble
  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual,
 enllaç
  N...
 
   no ho entenc...
 
 
 >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si
 són
 >>> freqüències diferents? JO crec que no...
 >>>
 >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
 >>>
 >>> Salutacions,
 >>>
 >>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una
 solució
 >>>
 >> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
 >>
 >>
 >>
 >> ___
 >> guifi-usuaris mailing list
 >> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
 >>
 >>
 >>
 https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
 >>
 >>
 >
 
 
  
  Pangea, internet solidari.
 
 
 
  ___
  guifi-usuaris mailing list
  guifi-us

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-01 Thread Roger Baig Viñas
2010/6/1 Eloi Rebes <>:
>
> encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no, als seus
> aparells espatllats...

Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!

Quina vergonya...

> estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
> i ja m'avisaran...
>
>    : (
>
>
> El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer  ha
> escrit:
>>
>> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>>
>> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>>
>> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
>> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>>
>> 2010/5/26 Jordi Soler 
>>>
>>> sip que pot ser
>>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
>>>
>>> Jordi
>>>
>>> 2010/5/26 Eloi Rebes 

 Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies
 lliures?

 ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em
 trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat   a
 sobre no podia residir en plena forma
  ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )

 El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
 escrit:
>
> Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
> relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
> desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
> puguin sortir.
>
> SAX!
>
> On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
> > Bones noticies!!!
> >
> >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures), i
> > que
> > en
> > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he preguntat
> > però
> > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
> >
> >  jastic molt més trankil !!!
> >
> >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
> >
> > SAX!!
> >
> >
> > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
> > escrit:
> >
> >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
> >>
> >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
> >>  ha
> >> escrit:
> >>
> >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
> >>>
> >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
> >>>
> >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala
>  no
>  mola
>  gaire :(
> 
>  Sort company !!!
> 
> 
> 
>   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al
>  ser
> > enllaç N
> > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que
> > d'un dia
> > per
> > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu?
> >  si
> > son
> > wimax no hauria de molestar-se...
> > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
> > setmana
> > segur
> > que ens el deixeran apagat :(
> >
> > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
> >
> >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
> >>
> >>  Eloi Rebes wrote:
> >>
> >>>
> >>>  bones...
> 
>   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del
>  Far,
>  ja
>  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
>  recordo
>  malament funcionen amb el wimax...
>   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el supernode!
>  no
>  pas
>  abans d'ahir!
>   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien
>  que
>  els
>  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar
>  doble
>  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual,
>  enllaç
>  N...
> 
>   no ho entenc...
> 
> 
> >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si
> >>> són
> >>> freqüències diferents? JO crec que no...
> >>>
> >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
> >>>
> >>> Salutacions,
> >>>
> >>>  A vegades diuen que és wimax i no ho és. És simplement una
> >>> solució
> >>>
> >> privativa sobre el 2,4GHz, així s'estalvien de pagar llicències.
> >>
> >>
> >>
> >> ___
> >> guifi-usuaris mailing list
> >> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
> >>
> >>
> >>
> >> https://llistes

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-01 Thread Eloi Rebes
...tenim 2 instal·lacions client parades..
els hi he ofert ajuda, però els ha d'arribar una peça i tal..

El 1 de juny de 2010 11:16, Roger Baig Viñas  ha
escrit:

> 2010/6/1 Eloi Rebes <>:
> >
> > encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no, als
> seus
> > aparells espatllats...
>
> Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!
>
> Quina vergonya...
>
> > estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
> > i ja m'avisaran...
> >
> >: (
> >
> >
> > El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer  ha
> > escrit:
> >>
> >> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
> >>
> >> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
> >>
> >> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
> >> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
> >>
> >> 2010/5/26 Jordi Soler 
> >>>
> >>> sip que pot ser
> >>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
> >>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
> >>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
> >>>
> >>> Jordi
> >>>
> >>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
> 
>  Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies
>  lliures?
> 
>  ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em
>  trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat
>   a
>  sobre no podia residir en plena forma
>   ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
> 
>  El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau  ha
>  escrit:
> >
> > Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
> > relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
> > desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats que
> > puguin sortir.
> >
> > SAX!
> >
> > On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
> > > Bones noticies!!!
> > >
> > >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències lliures),
> i
> > > que
> > > en
> > > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he
> preguntat
> > > però
> > > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
> > >
> > >  jastic molt més trankil !!!
> > >
> > >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
> > >
> > > SAX!!
> > >
> > >
> > > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
> > > escrit:
> > >
> > >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
> > >>
> > >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
> > >>  ha
> > >> escrit:
> > >>
> > >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
> > >>>
> > >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
> > >>>
> > >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
> >  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la babalala
> >  no
> >  mola
> >  gaire :(
> > 
> >  Sort company !!!
> > 
> > 
> > 
> >   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al
> >  ser
> > > enllaç N
> > > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que
> > > d'un dia
> > > per
> > > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal
> seu?
> > >  si
> > > son
> > > wimax no hauria de molestar-se...
> > > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
> > > setmana
> > > segur
> > > que ens el deixeran apagat :(
> > >
> > > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
> > >
> > >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
> > >>
> > >>  Eloi Rebes wrote:
> > >>
> > >>>
> > >>>  bones...
> > 
> >   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode del
> >  Far,
> >  ja
> >  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
> >  recordo
> >  malament funcionen amb el wimax...
> >   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el
> supernode!
> >  no
> >  pas
> >  abans d'ahir!
> >   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em deien
> >  que
> >  els
> >  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
> >   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar
> >  doble
> >  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual,
> >  enllaç
> >  N...
> > 
> >   no ho entenc...
> > 
> > 
> > >>> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si
> > >>> són
> > >>> freqüències diferents? JO crec que no...
> > >>>
> > >>> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
> > >>>
> > >>> Salutacion

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-02 Thread Jordi Soler
aquesta excusa de la peça... ufff
a veure quan dura..

Jordi

2010/6/1 Eloi Rebes 

> ...tenim 2 instal·lacions client parades..
> els hi he ofert ajuda, però els ha d'arribar una peça i tal..
>
> El 1 de juny de 2010 11:16, Roger Baig Viñas  ha
> escrit:
>
> 2010/6/1 Eloi Rebes <>:
>> >
>> > encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no, als
>> seus
>> > aparells espatllats...
>>
>> Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!
>>
>> Quina vergonya...
>>
>> > estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
>> > i ja m'avisaran...
>> >
>> >: (
>> >
>> >
>> > El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer  ha
>> > escrit:
>> >>
>> >> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>> >>
>> >> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>> >>
>> >> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
>> >> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>> >>
>> >> 2010/5/26 Jordi Soler 
>> >>>
>> >>> sip que pot ser
>> >>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>> >>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>> >>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
>> >>>
>> >>> Jordi
>> >>>
>> >>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>> 
>>  Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies
>>  lliures?
>> 
>>  ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em
>>  trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso voluntat
>>   a
>>  sobre no podia residir en plena forma
>>   ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>> 
>>  El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau 
>> ha
>>  escrit:
>> >
>> > Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
>> > relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>> > desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats
>> que
>> > puguin sortir.
>> >
>> > SAX!
>> >
>> > On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>> > > Bones noticies!!!
>> > >
>> > >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències
>> lliures), i
>> > > que
>> > > en
>> > > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he
>> preguntat
>> > > però
>> > > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>> > >
>> > >  jastic molt més trankil !!!
>> > >
>> > >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>> > >
>> > > SAX!!
>> > >
>> > >
>> > > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  ha
>> > > escrit:
>> > >
>> > >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>> > >>
>> > >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
>> > >>  ha
>> > >> escrit:
>> > >>
>> > >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>> > >>>
>> > >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>> > >>>
>> > >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>> >  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la
>> babalala
>> >  no
>> >  mola
>> >  gaire :(
>> > 
>> >  Sort company !!!
>> > 
>> > 
>> > 
>> >   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas.. al
>> >  ser
>> > > enllaç N
>> > > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que
>> > > d'un dia
>> > > per
>> > > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal
>> seu?
>> > >  si
>> > > son
>> > > wimax no hauria de molestar-se...
>> > > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
>> > > setmana
>> > > segur
>> > > que ens el deixeran apagat :(
>> > >
>> > > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>> > >
>> > >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>> > >>
>> > >>  Eloi Rebes wrote:
>> > >>
>> > >>>
>> > >>>  bones...
>> > 
>> >   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode
>> del
>> >  Far,
>> >  ja
>> >  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
>> >  recordo
>> >  malament funcionen amb el wimax...
>> >   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el
>> supernode!
>> >  no
>> >  pas
>> >  abans d'ahir!
>> >   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em
>> deien
>> >  que
>> >  els
>> >  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>> >   el supernode té un AP a 2,4 i una caixa estanca amb planar
>> >  doble
>> >  polaritat a 5 fent connexió amb un altre supernode igual,
>> >  enllaç
>> >  N...
>> > 
>> >   no ho entenc...
>> > 
>> > 
>> > >>> NO soc

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-11 Thread Eloi Rebes
Per fi 

  estaràn 2 dies més de proves però almenys ja ens l'han tornat a
connectar !!!



El 2 de juny de 2010 22:32, Jordi Soler  ha
escrit:

> aquesta excusa de la peça... ufff
> a veure quan dura..
>
> Jordi
>
> 2010/6/1 Eloi Rebes 
>
> ...tenim 2 instal·lacions client parades..
>> els hi he ofert ajuda, però els ha d'arribar una peça i tal..
>>
>> El 1 de juny de 2010 11:16, Roger Baig Viñas  ha
>> escrit:
>>
>> 2010/6/1 Eloi Rebes <>:
>>> >
>>> > encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no, als
>>> seus
>>> > aparells espatllats...
>>>
>>> Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!
>>>
>>> Quina vergonya...
>>>
>>> > estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
>>> > i ja m'avisaran...
>>> >
>>> >: (
>>> >
>>> >
>>> > El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer 
>>> ha
>>> > escrit:
>>> >>
>>> >> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>>> >>
>>> >> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>>> >>
>>> >> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
>>> >> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>>> >>
>>> >> 2010/5/26 Jordi Soler 
>>> >>>
>>> >>> sip que pot ser
>>> >>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>>> >>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>>> >>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense problema
>>> >>>
>>> >>> Jordi
>>> >>>
>>> >>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>>> 
>>>  Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies
>>>  lliures?
>>> 
>>>  ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo em
>>>  trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso
>>> voluntat   a
>>>  sobre no podia residir en plena forma
>>>   ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>>> 
>>>  El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau 
>>> ha
>>>  escrit:
>>> >
>>> > Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar establint
>>> > relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>>> > desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les dificultats
>>> que
>>> > puguin sortir.
>>> >
>>> > SAX!
>>> >
>>> > On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>>> > > Bones noticies!!!
>>> > >
>>> > >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències
>>> lliures), i
>>> > > que
>>> > > en
>>> > > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he
>>> preguntat
>>> > > però
>>> > > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>>> > >
>>> > >  jastic molt més trankil !!!
>>> > >
>>> > >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>>> > >
>>> > > SAX!!
>>> > >
>>> > >
>>> > > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes 
>>> ha
>>> > > escrit:
>>> > >
>>> > >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré demà
>>> > >>
>>> > >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
>>> > >>  ha
>>> > >> escrit:
>>> > >>
>>> > >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>> > >>>
>>> > >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>> > >>>
>>> > >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>> >  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la
>>> babalala
>>> >  no
>>> >  mola
>>> >  gaire :(
>>> > 
>>> >  Sort company !!!
>>> > 
>>> > 
>>> > 
>>> >   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat pas..
>>> al
>>> >  ser
>>> > > enllaç N
>>> > > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que
>>> > > d'un dia
>>> > > per
>>> > > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal
>>> seu?
>>> > >  si
>>> > > son
>>> > > wimax no hauria de molestar-se...
>>> > > m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de
>>> > > setmana
>>> > > segur
>>> > > que ens el deixeran apagat :(
>>> > >
>>> > > El 21 de maig de 2010 11:59, al  ha escrit:
>>> > >
>>> > >  El 21/05/10 11:00, Sergi Tur Badenas escribió:
>>> > >>
>>> > >>  Eloi Rebes wrote:
>>> > >>
>>> > >>>
>>> > >>>  bones...
>>> > 
>>> >   l'ajuntament de Palafrugell ha desconectat el supernode
>>> del
>>> >  Far,
>>> >  ja
>>> >  que des d'ahir tenen problemes amb el seu wifi.. que si no
>>> >  recordo
>>> >  malament funcionen amb el wimax...
>>> >   el cas és que fa casi 2 mesos que he instal·lat el
>>> supernode!
>>> >  no
>>> >  pas
>>> >  abans d'ahir!
>>> >   enseguida que he notat la desconnexió he trucat, i em
>>> deien
>>> >  que
>>> >  els
>>> >  seus trastos ara podien tornar a estar estables!!  ?¿?¿
>>> > 

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-11 Thread Eloi Rebes
doncs no se pas quines velocitats tenen els seus juguets, però si mai saben
el que fa el trasto N que hem muntat, segur que no diran res i es mussegaran
la llengua  :p

estic creuant els dits perque en aquests dos dies de prova que queden no
passi res més...



El 11 de juny de 2010 15:58, Joan Gaudes Guzmán  ha
escrit:

> ue!!
>
> Aviam si ara hauran vist que aquest supernode penca més que el seu i per
> enveja el volen tenir desconectat :D. Els hi has ensenyat algun test?
> Igual així es connecten a aquest supernode i deixen estar el seus
> "WIMASS".
>
> Salut!
>
> Joan
>
>
> > Per fi 
> >
> >   estaràn 2 dies més de proves però almenys ja ens l'han tornat a
> > connectar !!!
> >
> >
> >
> > El 2 de juny de 2010 22:32, Jordi Soler  ha
> > escrit:
> >
> >> aquesta excusa de la peça... ufff
> >> a veure quan dura..
> >>
> >> Jordi
> >>
> >> 2010/6/1 Eloi Rebes 
> >>
> >> ...tenim 2 instal·lacions client parades..
> >>> els hi he ofert ajuda, però els ha d'arribar una peça i tal..
> >>>
> >>> El 1 de juny de 2010 11:16, Roger Baig Viñas  ha
> >>> escrit:
> >>>
> >>> 2010/6/1 Eloi Rebes <>:
>  >
>  > encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no,
>  als
>  seus
>  > aparells espatllats...
> 
>  Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!
> 
>  Quina vergonya...
> 
>  > estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
>  > i ja m'avisaran...
>  >
>  >: (
>  >
>  >
>  > El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer  >
>  ha
>  > escrit:
>  >>
>  >> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>  >>
>  >> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>  >>
>  >> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb certes
>  >> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>  >>
>  >> 2010/5/26 Jordi Soler 
>  >>>
>  >>> sip que pot ser
>  >>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>  >>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>  >>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense
>  problema
>  >>>
>  >>> Jordi
>  >>>
>  >>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>  
>   Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de freqüencies
>   lliures?
>  
>   ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo
>  em
>   trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso
>  voluntat   a
>   sobre no podia residir en plena forma
>    ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>  
>   El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau
>  
>  ha
>   escrit:
>  >
>  > Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar
>  establint
>  > relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>  > desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les
>  dificultats
>  que
>  > puguin sortir.
>  >
>  > SAX!
>  >
>  > On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>  > > Bones noticies!!!
>  > >
>  > >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències
>  lliures), i
>  > > que
>  > > en
>  > > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he
>  preguntat
>  > > però
>  > > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>  > >
>  > >  jastic molt més trankil !!!
>  > >
>  > >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>  > >
>  > > SAX!!
>  > >
>  > >
>  > > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes  >
>  ha
>  > > escrit:
>  > >
>  > >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré
>  demà
>  > >>
>  > >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
>  > >>  ha
>  > >> escrit:
>  > >>
>  > >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>  > >>>
>  > >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>  > >>>
>  > >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>  >  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la
>  babalala
>  >  no
>  >  mola
>  >  gaire :(
>  > 
>  >  Sort company !!!
>  > 
>  > 
>  > 
>  >   gracies pels comentaris...  el Ntream no l'he activat
>  pas..
>  al
>  >  ser
>  > > enllaç N
>  > > potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és
>  que
>  > > d'un dia
>  > > per
>  > > l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun
>  canal
>  seu?
>  > >  si
>  > > son
>  > > wimax no hauria de molestar-se...
>  > > m'han dit que dilluns em dirie

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-11 Thread Lluís Dalmau
Penseu que per desgràcia els ajuntaments, tècnics i polítics, estan
molt mal assessorats per part de Localret, els en venten cada una que
fa por. El problema és que un organisme d'aquest tipus hauria de ser
independent i neutral pel què fa a tecnologies i empreses que
recomanen.

El 11 de juny de 2010 16:12, Eloi Rebes  ha escrit:
> doncs no se pas quines velocitats tenen els seus juguets, però si mai saben
> el que fa el trasto N que hem muntat, segur que no diran res i es mussegaran
> la llengua  :p
>
> estic creuant els dits perque en aquests dos dies de prova que queden no
> passi res més...
>
>
>
> El 11 de juny de 2010 15:58, Joan Gaudes Guzmán  ha
> escrit:
>>
>> ue!!
>>
>> Aviam si ara hauran vist que aquest supernode penca més que el seu i per
>> enveja el volen tenir desconectat :D. Els hi has ensenyat algun test?
>> Igual així es connecten a aquest supernode i deixen estar el seus
>> "WIMASS".
>>
>> Salut!
>>
>> Joan
>>
>>
>> > Per fi 
>> >
>> >   estaràn 2 dies més de proves però almenys ja ens l'han tornat a
>> > connectar !!!
>> >
>> >
>> >
>> > El 2 de juny de 2010 22:32, Jordi Soler  ha
>> > escrit:
>> >
>> >> aquesta excusa de la peça... ufff
>> >> a veure quan dura..
>> >>
>> >> Jordi
>> >>
>> >> 2010/6/1 Eloi Rebes 
>> >>
>> >> ...tenim 2 instal·lacions client parades..
>> >>> els hi he ofert ajuda, però els ha d'arribar una peça i tal..
>> >>>
>> >>> El 1 de juny de 2010 11:16, Roger Baig Viñas  ha
>> >>> escrit:
>> >>>
>> >>> 2010/6/1 Eloi Rebes <>:
>>  >
>>  > encara no ténen clar si el supernode de guifi.net els afecta o no,
>>  als
>>  seus
>>  > aparells espatllats...
>> 
>>  Doncs que mentre tant engeguin els de guifi!
>> 
>>  Quina vergonya...
>> 
>>  > estan esperant una peça per arreglar-s'ho...
>>  > i ja m'avisaran...
>>  >
>>  >    : (
>>  >
>>  >
>>  > El 26 de maig de 2010 22:30, Ignasi Ferrer
>>  > 
>>  ha
>>  > escrit:
>>  >>
>>  >> Al wifi de platja d'aro tambe utilitzen Alvarion
>>  >>
>>  >> Al 26/05/2010 21:04, En/na imakoki ha escrit:
>>  >>
>>  >> Aquest son d'aquest equips que diuen wimax pero son wifi amb
>>  >> certes
>>  >> millores que s'apropen al wimax pero en queden molt lluny xD
>>  >>
>>  >> 2010/5/26 Jordi Soler 
>>  >>>
>>  >>> sip que pot ser
>>  >>> son els mateixos que ja hi ha aqui Vic
>>  >>> o sigui que no hi ha de d'haver-hi problema..tranquil
>>  >>> ja et dic, aqui h han unes quantes càmeres i convivim sense
>>  problema
>>  >>>
>>  >>> Jordi
>>  >>>
>>  >>> 2010/5/26 Eloi Rebes 
>>  
>>   Jordi Soler ..Alvarion!!   i pot ser que em digués de
>>   freqüencies
>>   lliures?
>>  
>>   ...per part meva sempre tenien opció de comptar-hi... el que jo
>>  em
>>   trobava molt estranyat i per altra banda tocat.. ja que poso
>>  voluntat   a
>>   sobre no podia residir en plena forma
>>    ..però la mala maror ja ha passat!!  ; )
>>  
>>   El 26 de maig de 2010 17:18, Lluís Dalmau
>>  
>>  ha
>>   escrit:
>>  >
>>  > Bé, ens tenies una mica preocupats, é molt important anar
>>  establint
>>  > relacions de bon rotllo perquè fomenten la coordinació pel
>>  > desenvolupament de la xarxa i per la resolució de les
>>  dificultats
>>  que
>>  > puguin sortir.
>>  >
>>  > SAX!
>>  >
>>  > On 5/26/10, Eloi Rebes  wrote:
>>  > > Bones noticies!!!
>>  > >
>>  > >   ténen assumit que és cosa del seu wimax (de freqüències
>>  lliures), i
>>  > > que
>>  > > en
>>  > > dos dies ho sol·lucionen... per cert, Jordi, la marca ho he
>>  preguntat
>>  > > però
>>  > > no recordo molt be com era.. AVAnosequè.. pot ser? sorry..
>>  > >
>>  > >  jastic molt més trankil !!!
>>  > >
>>  > >  gràcies pels comentàris!   era estrany el cas, oi?
>>  > >
>>  > > SAX!!
>>  > >
>>  > >
>>  > > El 24 de maig de 2010 19:12, Eloi Rebes
>>  > > 
>>  ha
>>  > > escrit:
>>  > >
>>  > >> no.. en principi avui m'havien de trucar.. ja ho preguntaré
>>  demà
>>  > >>
>>  > >> El 24 de maig de 2010 13:31, Jordi Soler
>>  > >>  ha
>>  > >> escrit:
>>  > >>
>>  > >> Eloi, saps quina marca son els seus Equips?
>>  > >>>
>>  > >>> 2010/5/22 David Grau Serra 
>>  > >>>
>>  > >>> Ostres, quina punyeta Eloi :(
>>  >  S'haurien de fer proves i treure conclusions, així a la
>>  babalala
>>  >  no
>>  >  mola
>>  >  gaire :(
>>  > 
>>  >  Sort company !!!
>>  > 
>>  > 
>> 

Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-11 Thread Nelo
Hola tothom,

Jo era un dels afectats per aquesta desconnexió temporal del node de far de
Sant Sebastià de Palafrugell.

¿Sabeu si el servei wimax es de la empresa IBERBANDA que dona servei
d'Internet de 1Mbps (simètric) per 39€ + IVA ?

Arreveure,

Nelo
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris


Re: [guifi-usuaris] em paren el supernode!! per inte rferencies amb WIMAX?¿?

2010-06-11 Thread Eloi Rebes
gens ni mica...

el pre-wimax que ha estat afectant al supernode del far és propi de
l'ajuntament... que jo sàpiga no tenim la mala sort que hi hagi tal
empresa...


El 11 de juny de 2010 19:16, Nelo  ha escrit:

> Hola tothom,
>
> Jo era un dels afectats per aquesta desconnexió temporal del node de far de
> Sant Sebastià de Palafrugell.
>
> ¿Sabeu si el servei wimax es de la empresa IBERBANDA que dona servei
> d'Internet de 1Mbps (simètric) per 39€ + IVA ?
>
> Arreveure,
>
> Nelo
>
> ___
> guifi-usuaris mailing list
> guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris
>
>
___
guifi-usuaris mailing list
guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
https://llistes.projectes.lafarga.org/cgi-bin/mailman/listinfo/guifi-usuaris