Hola!

nosaltres varem tenir el mateix problema farà una setmana.

Antecedents:
 - més d'un any d'una xarxa wimax (amb alvarion) coeixistint en el mateix
mastil amb 2 mikrotiks que enllacen a altres seus.

Símptomes:
 - de cop i volta alguns dels enllaços wimax perdien paquets.  Només alguns.
 - aturant els mikrotiks, els enllaços wimax funcionant de conya.
 - enxufant els mikrotiks... tornem-hi pèrdua de paquets.

Solució:
 - canviar el canal dels wimax.  Veure que es continuava perdent paquets.
Tornar al canal original del wimax, gravar, reiniciar... i tornar a
funcionar tot.

Meigas?  potser sí.  Si m'ho expliqueu així no m'ho creuria, però
literalment es van fer aquests canvis i torna a estar funcionant tot.

Salut!

Ignasi

El 21 de maig de 2010 10:46, Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com> ha escrit: