Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Pere Castells
Bon dia  a tots  altre cop agraït ... com voleu que estigui? .. dons 
això ... a tots (he dit a tots, s'entén?).


No vull fer menció especial a ningú entre d'altres coses perquè se que molta 
gent no ha escrit perque no hi ha res ha afegir ... de fet no esperava 
aquesta reacció, no perque no os conegués, ja m'enteneu ... no mes volia 
explicar el que passava, necessitava fer-ho i qui millor que vosaltres. 
Insisteixo moltes gràcies pels ànims, els agafo com si fos un salvavides 
... no penseu que no os faig cas ... i tant ... t'adones que no estàs sol i 
això es importantisim.


Moltes preguntes i poques respostes  per part meva . difícil tot 
... una nit molt llarga i un despertar gens còmode  ves preferit dormir 
fins d'aquí 6 mesos i despertar quant tot ves passat ... però no, s'ha de 
viure i s'ha de lluitar.


Em pregunteu si hi han substituts  hi tant que hi han ... però no els 
tinc jo, els te la competència  una competència que domina el mercat 
mundial. Disculpeu que no digui de que va  he de protegir, mai se sap 
qui hi ha al altre cantó del fil. Ves a saber si s'han ficat d'acord per no 
fer-se mal  no se sabrà mai  no s'entén ni crec que ho entengui mai.


No es un tema de patents, es un tema de mercat, d'hàbits  he fet la 
formiga durant aquests anys . una labor fosca, que no es veia, però que 
poc a poc ha fet que molta gent s'acostumi  igual, suposo, que van fer 
en els inicis la "compe" ... diguéssim que vaig ser l'últim en arribar i 
això costa molt .. tots ho sabem.


Mai he parlat malament de la competència, mai ho faré, no tinc motius, son 
bons i ja està, han fet la seva feina i ara em tocava fer-la a mi  . 
tinc que fer la meva i acostumar-los, fer-los canviar d'hàbits.


Tot un plegat (encara no se els motius reals, no mes els oficials, acostumen 
a ser diferents) em toca buscar alternatives ... on no hi son. Està casi tot 
inventat ... l'únic que em toca fer es .. aguantar el xaparrón que em be 
a sobre. Maniobrar amb molta suavitat, evidentment dir la veritat per no 
perdre la confiança i ... seguir amb d'altres coses ... per això vaig dir 
que tot això te una o varies lectures ... estimula la imaginació i et fa 
treballar l'enginy ... això es bo, tot i que sigui una "putada".


S'assembla a algo del que hem parlat sovint a la llista? ... enteneu el 
perque alguna vegada feia similituds amb coses que vosaltres coneixeu 
millor?


En fi, me'n vaig a fer feina i això vol dir .. donar-li moltes voltes a les 
paraules  interpretar i analitzar fins on hem deixin. Si tinc resultats, 
ojalà, es pot reconduir .. si em quedo amb els braços plegat puc morir en el 
intent.


Disculpeu que no expliqui mes coses  no puc ... no per por, sinó per 
protecció ... si això arriba a orelles de la competència  que arribarà 
.. ja os podeu imaginar . no duro ni 5 minuts.


Una abraçada a tots  se que m'he fotut un lio però no volia deixar 
d'escriure ... os estic molt agraït 


Vostre per sempre, "Pere" 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Joan Vilarnau
On 7/19/05, Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> El Diumenge 17 Juliol 2005 23:20, Esteve Valentí va escriure:
> > Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos plantean
> > los problemas, y aprender a pensar creativamente
> 
> M'ha recordat una prova al llibre "Per què filosofia" d'en Xavier Rubert de
> Ventós.
> 
> He escannejat la plana, la penjo: http://bitassa.com/stuff/elspunts01.png
> 
> Ja penjaré també la solució };-))

Aquesta prova també formava part d'un llibre de Edwuard de Bono que es
diu "El pensament lateral", concepte contraposat al que ell anomena
"pensament vertical" i que té per objectius els que dieu: superar els
límits del pensament lògic i treballar el pensament creatiu per
enfrontar-se amb els problemes. Crec que hi ha hagut experiències
d'aplicació d'aquests conceptes en el món de l'empresa.

Salut!

--
Joan

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Gabriel Àngel Vich i Martorell
Bon dia Pere,

Poc puc afegir al que ja t'han dit... i segur que jo ara en una estona
no trobaré cap solució màgica ni res que tu no hagis pensat ja..
(ja m'agradaria)...  però per si de cas allà va la meva reflexió.

Si ara els teus clients es queden sense producte, s'hauran de
buscar la vida...  On se la buscaran? Al producte substitut
no pots distribuir tu també el substitut?

Si els teus clients s'han de buscar la vida, jo intentaria treballar
al seu costat. Potser reunir-los i treballar de conjunt per trobar
solució al problema. Per quin producte optaran? Per què no
intentar posar-los d'acord i que siguis tu qui els proveeixi de
la seva opció?

Desconec el sector, com ja pots imaginar, però... El producte
aquest tenia patent? Seria rendible que els 'afectats' es posessin
d'acord, una joint-venture, per fabricar-lo ells?
Els xinesos també copien productes d'aquests d'alimentació?

Bé, si se'm van acudint més coses ja les aniré escrivint, que
no em costa res...
I si podem ajudar, ja ho saps. "La Família" està aquí.


Biel



Pere Castells wrote:

> Dons si, sou com la família (a vegades fins hi tot mes) ... agraït pels
> comentaris  amplio una mica mes 
>
> Potser no m'explicat prou be ...
>
> No, el proveïdor no plega ... crec que ho he dit . el que fa es deixar
> de fabricar un dels seus productes . no hi ha alternativa com a tal 
> vull dir que no hi ha un producte idèntic, has d'anar buscar una altra
> solució, una altra formula per obtenir el mateix resultat ... en el mon
> d'alimentació no es tan simple com l'exemple que posaré mes avall.
>
> No es el cas, però si fos un colorant (que no ho es, insisteixo, però es per
> si s'entén millor) es impossible una alternativa a aquell colorant ... si
> pot semblar però les reaccions que te vers a diferents paràmetres fa
> impossible clonar l'aspecte, es un vermell però diferent   factors com
> temperatura, pH, interacció amb d'altres ingredients, etc, fa que tinguis
> que reformular-ho tot.
>
> Això es un mal de cap per tothom  el mon d'alimentació es molt simple i
> a l'hora molt complicat  si demà el fabricant de "vainillina", que
> subministra a Cacaolat per posar un exemple, deixa de fer aquest aroma es
> una catàstrofe per la marca  en podeu estar segurs.
>
> En tinc d'altres d'alternatives, potser fins hi tot poden ser iguals, però
> en la meva feina hi ha una cosa que es diu serietat, credibilitat, ... costa
> molt, moltisim fer un client, acostumar-lo al teu producte ... qualsevol
> canvi es perillós  nosaltres els consumidors som molt fins ... mes del
> que ens creiem  abans he posat un exemple . clar que en buscaré
> d'altres, ves quin remei, però ara, al client, li dius miri ... bla, bla,
> bla . se de que va, no es el primer cop . sentireu els crits des de
> on sigueu. D'aquest producte (del que prefereixo no dir el nom) en mengeu
> tots, absolutament tots (casi puc ficar la ma al foc).
>
> Una possibilitat, almenys una, es que .. s'han posat d'acord en el
> mercat ... son elucubracions però te tota la pinta (no es pot provar, es
> delicte, però es fa). Es com si ara una marca d'impressores que, a la vegada
> feia ordenadors (no poso noms), es posa d'acord amb una altre fabricant
> dient ... mira, deixo de fabricar-les, aquest sector, te'l deixo a tu i tu
> no et posis en el meu  d'acord? .. te tota la pinta ... la alternativa
> es altra multinacional que a la vegada domina un altre sector primari. Sento
> no poder dir noms, no puc 
>
> Gràcies pels ànims . se que amb vosaltres hi puc comptar  com amb mi
> ... pel que vulgueu ... menys la dona, no fotem ...
>
> Ara ja estic un pel mes . ha de fer xup-xup . :-)
>
> P.D.: Tot i així direu que no s'entén ... ho se, jo tampoc, no s'entén gens
> .. però son coses altes finances suposo  aquest es el risc de molts
> negocis .. no som ningú. Per això l'estupor dels primers moments  alguna
> explicació hi ha, però igual no la se mai.
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Toni Dalmau

En/na Pere Castells ha escrit:

Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta 
debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en 
fi, es la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .


No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de 
fabricar un producte que representava el 30% de la facturació .


Pere, si els clients estan contents amb la feina portada a terme fins 
ara, segur que trobareu una solució al problema.


Molts ànims i endavant!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 18 Juliol 2005 16:06, Pere Castells va escriure:
> No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
> fabricar un producte que representava el 30% de la facturació

Quin pal!  Molts d'ànims, encara que soni a formalitat.

No dius per quins motius el proveïdor deixa de fer un producte que tenia tanta 
facturació.  Era només amb tu o en general era un producte amb molta sortida?

Perquè si era un producte amb sortida, només se m'acut que ho deixin de fer 
per qualque problema legal.

Cadascú coneix el seu món, però em penso que hi ha moltes coses en comú en el 
que té a veure amb la importància que tenen tres coses avui:

- Les persones
- La investigació
- Les empreses

Les dues primeres formen part de la natura humana.  Millorar, afinar 
investigant. La satisfacció personal d'aconseguir-ho.

La darrera, les empreses, atenen a un garbuig de privacions que no tenen gaire 
a veure amb les dues primeres.

Per això fins no fa gaire al sector del programari --que és el que conec i del 
que puc parlar-- vam lluitar molt per aconseguir que no aprovessin les 
patents de programari.  Donaven lloc a patentar idees com ara "una comparació 
del que han comprat els que compren un producte per poder aconsellar".  Ho 
explico aquí, està patentat als USA:

http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/29/210/

Això deixava fora de lloc a un caramull d'empreses europees just en moments 
com el que dius: quan et va bé, has fet forat al mercat, sempre pot haver-hi 
un més poderós que tiri de les seves patents per obligar-te a deixar de fer 
una cosa.  Mentre ets petit i no et fas notar, cap problema.  Quan et va bé, 
s'ha acabat.

Les empreses no volen que les persones siguem lliures, que només depenguem de 
la nostra capacitat.  Diuen que una de les formes d'aconseguir la felicitat i 
la llibertat és a base de no dependre de ningú.  No ens ho deixen fer.  Per 
això volen tancar i ofuscar la majoria de coses perquè no tinguem accés a la 
informació.  A mida que cada dia circula més (Internet, la Societat de la 
Informació i el Coneixement) es reboten a base de cercar proteccions 
artificials legals, com les patents o les llicències que et fan signar per 
poder usar una cosa.  L'objectiu sempre és el mateix: encara que arribeu a 
saber com es fa una cosa, nosaltres us enviarem els poderosos perquè us 
obliguin a oblidar-ho.

Així no hi ha manera de ser lliures ni d'obtenir cap felicitat a través 
d'assolir fites i superar-les.  Ens volen com engranatges passius de la seva 
maquinària productiva, sempre dient amén.

Parlo per experiència pròpia en programari, perquè és el que conec.  Però és 
un problema transversal.

En el nostre cas, la resposta ha estat fer productes propietat de la humanitat 
i dir a tothom que els poden copiar i millorar, mirant d'alliberar-los de la 
dependència de quatre multinacionals i donar lloc a iniciatives privades que, 
gràcies a tenir el codi (la fòrmula) lliure, poden treballar-hi.  Aleshores 
ven més qui millor servei afegit dóna, mai perquè la llista de qui hi té 
accés estigui limitada per llicències o patents.  En un món de bits és fàcil, 
perquè la còpia no té cost.  En el vostre ram possiblement és més complicat 
--si és el que m'imagino: algú que fa deixar de vendre el producte perquè 
reclama drets sobre l'invent.  Es tracta de cercar la manera de no dependre 
de ningú, sempre, a tots els rams i activitats humanes.  Sort!

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 18 Juliol 2005 20:18, Esteve Valentí va escriure:
> Mica en mica.  :-)
> Per ara em cal saber com en dieu... hasefroch.

Va sorgir a la llista bulmailing, jugant:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1613

> I tot i que us entec em preocupa molt més l'esclavitud que
> tinc amb el tabac!!!

Sí, ve a ser el mateix només que no mata, un detall que ja és molt, però també 
serveix per expressar que és ser lliure: poder prescindir de coses que ens 
creen dependències artificials.

Sempre som depenents d'alguna cosa, com ara l'aire.  No hi ha cap dubte de que 
seriem més lliures si no fes falta, però en certa manera tenim el màxim de 
llibertat possible en vers a l'aire perquè de moment no hem de passar per 
caixa de cap empresa única ni delinquir per tenir-ne.  També necessitam 
menjar, però tenim tot el codi per poder-ne fer, d'aquí el matís 
"dependències artificials" :)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Benjamí Villoslada
El Diumenge 17 Juliol 2005 23:20, Esteve Valentí va escriure:
> Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos plantean
> los problemas, y aprender a pensar creativamente

M'ha recordat una prova al llibre "Per què filosofia" d'en Xavier Rubert de 
Ventós.

He escannejat la plana, la penjo: http://bitassa.com/stuff/elspunts01.png

Ja penjaré també la solució };-))



-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Canals

2005-07-18 Conversa Benjamí Villoslada
El Dijous 14 Juliol 2005 22:12, Excubitor va escriure:
>  Pel que m'han informat, de mosquits n'hi ha als canals de la
> Camargue, i a la resta n'hi pot haver algun.

Tot quadra: qui m'ho va dir va estar a Prada per l'Universitat d'estiu i va 
aprofitar el viatge per trobar-se amb uns amics que feien els canals.  Em va 
explicar que els va trobar acribillats, diguéssim :)

Moltes gràcies per totes les respostes.  És un viatge que tinc pendent i les 
vostres impressions són un grau ;)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Joan Olivé M.
Benvolgut Pere,

No he pogut contestar abans, perquè prou feina tinc aquesta tarda amb un
client que treu foc pels queixals...

"La nit sempre és més fosca, just un instant abans de trencar l'albada"

Prou que se com es passen aquesta mena de tràngols. Jo hem vaig arruinar,
ara farà 5 - 6 anys, arran d'un seguit d'errors comesos en una Societat
Limitada, tambè del món de l'alimentació -això sí: practicament tots eren
errors meus, pel que no puc culpar practicament a ningú-

Uns quants anys abans havia muntat una assessoria d'empreses amb qui havia
estat la meva dona + la seva germana. Portavem fiscal, laboral i comptable i
erem la meva dona (fiscal/comptable), la seva germana (laboral) i jo feia el
màrqueting, etc.

Mentre el matrimoni naufragava, l'assessoria anava avançant i millorant la
seva situació. Vàren ser uns 6 anys emprats en aixecar l'empresa. Ara
recordo que cada any, cap al Octubre, feiem enviaments d'unes 25.000 cartes
publicitàries durant uns quants anys... Anavem progressant, aconseguint
financiació dels bancs, etc.

Amb la separació, elles es vàren quedar l'empresa i jo hem vaig quedar amb
la responsabilitat de retornar un crèdit de la assessoria, que avalaven
tambè els meus pares.

Resultat: uns 3 anys després de la separació, la meva ex mantenia la seva
oficina al eixample de Barcelona, jo m'havia arruinat amb la Societat
Limitada que havia muntat després de la separació i els meus pares i jo
haviem de fer front a un credit que la meva ex no pagava. Unicament hem va
quedar el "dret" a un pis que haviem començat a comprar, que vaig haver de
pagar al final un 150% del cost. 

Vaig haver de viure uns llarguíssims mesos "refugiat" a casa dels meus
pares, amb 42 anys d'edat.

I ara, en un nou projecte, estic literalment com el pilot d'avio, que al
enlairar-se està donant tot el gas possible, veu que el final de la pista
s'està acostant, sembla que l'avió respon, que s'enlairarà, però no s'en pot
estar gens segur.

La pista no és massa llarga, l'avió tampoc té tanta potència i sobretot,
porta molt de pes a sobre 

Vinga Pere, segurament el pitjor del problema ja està superat, ara toca
torejar el toro.

Joan Olivé i Mallafrè
[EMAIL PROTECTED]



- Original Message - 
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "LLISTA de l'Internauta" 
Sent: Monday, July 18, 2005 4:06 PM
Subject: [Internauta] Una mala noticia


> Holes:
>
> Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta
> debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi,
es
> la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .
>
> No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
> fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots
els
> ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era
des
> de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit
vendre
> el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia
una
> mica, no mes una mica, de llibertat.
>
> Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se
> on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de
> fer-ho, d'explicar-ho.
>
> Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de
les
> de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni
un
> client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des
de
> avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot
dir
> el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes,
> però amb força els hem anat trencant, un a un.
>
> No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha
> sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que
funcionaria,
> era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho v
am
> fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa
> del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa
fe
> potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...
>
> Ara, de cop, casi tot se'n va avall  s'ensorra per moments  es el
> moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de
> pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants  vàrem
> començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no
> podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la
> mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en
mica,
> poc a poc, pas a pas,   ara estàvem a punt de despegar  era el
> moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor
moment
> ... ens agafem fort als comandaments  hem de pujar, no se com però ho
> hem de fer.
>
> Queda l'experiència que diu que  d'èpoques de crisis qui es fort surt
> mes fort  això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36
> anys de vida laboral) ... es així  la competència, la crisis ayud

Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Esteve Valentí

Hola Pere.

En/na Pere ha escrit:


Tinc el Partition Magic que vaig fer servir per crear la partició
on instal·lar el SuSe... això no és problema... suposo que el
problema serà desinstal·lar el Grub.



De fet no t'ho hauria de dir, però ... ;)

Has d'arrencar el Bindows en mode consola de recuperació. Et demana la 
password de l'administrador, i un cop dins executes l'ordre:


FIXMBR

http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/bootcons_fixmbr.mspx 




Ok. Gràcies!!!

Crec que amb això n'hi ha prou. Això substitueix el Grub i et retorna 
a l'esclavitud. ;)



Mica en mica.  :-)
Per ara em cal saber com en dieu... hasefroch.
I tot i que us entec em preocupa molt més l'esclavitud que
tinc amb el tabac!!!

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Pere Castells

Bona tarda Joan ... i colla.

Esta clar que tots tenim una historia al darrera i que no tothom esta disposat a explicar 
... No se que dir-te  el que he llegit m'ha deixat amb la pell de gallina.


Jolin, ... m'alegro que te'n surtis, molt.. ho has passat molt malament  molt dur 
tot això  sentiments, sobre tot els sentiments han estat els protagonistes  i els 
records  soc del "gremi".


No mes puc dir-te que moltes gràcies per compartir-ho  ja saps on soc, m'agradaria 
molt poder ajudar-te ... com a mínim a escoltar-te (si no vols res mes). Insisteixo ... el 
que vulguis. (extensiu a tots, no fotem).


Perquè, sempre que hi han problemes, surten els vertaders sers humans, les bones persones 
 no se com dir-ho.


M'alegro molt estar en aquesta llista, cada cop mes. Avui, dia dur com pocs, ha estat 
reconfortant estar aquí  menys mal que os tenia. La dona treballa amb mi . o sigui 
que fets caldo tots.


Nois/es ... aquí hi ha un bon equip, si senyor.

- Original Message - 
From: "Joan Olivé M." <[EMAIL PROTECTED]>

To: 
Sent: Monday, July 18, 2005 8:00 PM
Subject: Re: [Internauta] Una mala noticia



Benvolgut Pere,

No he pogut contestar abans, perquè prou feina tinc aquesta tarda amb un
client que treu foc pels queixals...

"La nit sempre és més fosca, just un instant abans de trencar l'albada"

Prou que se com es passen aquesta mena de tràngols. Jo hem vaig arruinar,
ara farà 5 - 6 anys, arran d'un seguit d'errors comesos en una Societat
Limitada, tambè del món de l'alimentació -això sí: practicament tots eren
errors meus, pel que no puc culpar practicament a ningú-

Uns quants anys abans havia muntat una assessoria d'empreses amb qui havia
estat la meva dona + la seva germana. Portavem fiscal, laboral i comptable i
erem la meva dona (fiscal/comptable), la seva germana (laboral) i jo feia el
màrqueting, etc.

Mentre el matrimoni naufragava, l'assessoria anava avançant i millorant la
seva situació. Vàren ser uns 6 anys emprats en aixecar l'empresa. Ara
recordo que cada any, cap al Octubre, feiem enviaments d'unes 25.000 cartes
publicitàries durant uns quants anys... Anavem progressant, aconseguint
financiació dels bancs, etc.

Amb la separació, elles es vàren quedar l'empresa i jo hem vaig quedar amb
la responsabilitat de retornar un crèdit de la assessoria, que avalaven
tambè els meus pares.

Resultat: uns 3 anys després de la separació, la meva ex mantenia la seva
oficina al eixample de Barcelona, jo m'havia arruinat amb la Societat
Limitada que havia muntat després de la separació i els meus pares i jo
haviem de fer front a un credit que la meva ex no pagava. Unicament hem va
quedar el "dret" a un pis que haviem començat a comprar, que vaig haver de
pagar al final un 150% del cost. 

Vaig haver de viure uns llarguíssims mesos "refugiat" a casa dels meus
pares, amb 42 anys d'edat.

I ara, en un nou projecte, estic literalment com el pilot d'avio, que al
enlairar-se està donant tot el gas possible, veu que el final de la pista
s'està acostant, sembla que l'avió respon, que s'enlairarà, però no s'en pot
estar gens segur.

La pista no és massa llarga, l'avió tampoc té tanta potència i sobretot,
porta molt de pes a sobre 

Vinga Pere, segurament el pitjor del problema ja està superat, ara toca
torejar el toro.

Joan Olivé i Mallafrè
[EMAIL PROTECTED]



- Original Message - 
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>

To: "LLISTA de l'Internauta" 
Sent: Monday, July 18, 2005 4:06 PM
Subject: [Internauta] Una mala noticia



Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta
debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi,

es

la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .

No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots

els

ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era

des

de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit

vendre

el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia

una

mica, no mes una mica, de llibertat.

Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se
on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de
fer-ho, d'explicar-ho.

Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de

les

de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni

un

client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des

de

avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot

dir

el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes,
però amb força els hem anat trencant, un a un.

No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha
sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que

funcionaria,

era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i ta

[Internauta] Barcelona / Almería

2005-07-18 Conversa Joan Olivé M.



Salut,
 
Acabo de parlar per telèfon amb un amic meu Argentí 
que ha passat una setmana de vacances a Almería.
 
Es impresionant el veure com una persona que porta 
poc més d'un any aqui se sent un pagano comparant l'escala d'impostos a 
Catalunya amb la d'Andalusía.
 
Aquest noi va arribar a Barcelona just després de 
l'atemtat del 14-M, estant ilegal una temporada i ara finalment amb contracte 
regularitzat. Es a dir, ara ja està pagant el mateix nivell d'impostos que 
qualsevol altra.
 
S'ha emportat un gran emprenyament de constatar les 
autovies noves i sub-utilitzades que hi tenen, a base dels impostos que paguem 
aqui.
 
De veure les diferents escales d'impostos 
municipals, etc.
 
Es molt curiós de veure com una persona es pot 
"identificar" amb el pais que l'acull -Catalunya- a base de lamentar-se de que 
els impostos que ell paga s'els emporten els altres.
 
Dins de pocs anys -els que trigui en aconseguir 
homologar la nacionalitat, uns 5 anys- tindrem un altra votant per les opcions 
sobiranistes i independentistes.
 
Segueu a rran, que la palla va cara!
 
Joan Olivé i Mallafrè
[EMAIL PROTECTED]
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Pere




Tinc el Partition Magic que vaig fer servir per crear la partició
on instal·lar el SuSe... això no és problema... suposo que el
problema serà desinstal·lar el Grub.



De fet no t'ho hauria de dir, però ... ;)

Has d'arrencar el Bindows en mode consola de recuperació. Et demana la 
password de l'administrador, i un cop dins executes l'ordre:


FIXMBR

http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/bootcons_fixmbr.mspx

Crec que amb això n'hi ha prou. Això substitueix el Grub i et retorna a 
l'esclavitud. ;)


Salut,

Pere
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Esteve Valentí

Hola Pere

En/na Pere ha escrit:


Està aparcat... això d'anar apagant i engegant el pc és un rollo.



Sempre pots instal.lar el windows dins un emulador, tipus Qemu o 
Wmware, i així tens el windows en una finestreta de linux. :)


:-)


i quan funcioni compraré un aparell per fer servir dos pc's amb
una sola pantalla/teclat/ratolí i ja us tornaré a emprenyar amb
preguntes.  :-)


Ja tinc el router... i tinc un pII per arreglar que passará a ser pIII

Aquí estarem


A veure si ho puc tenir aviat.


Saps com es pot desinstal·lar el SuSe?



Si el que vols es recuperar aquell espai per a l'altre sistema, doncs 
des de l'altre sistema anul.les la partició i la crees de nou amb el 
format que vulguis, si vols afegir-la a la partició de l'altre 
sistema, doncs necessitaràs un programa que permeti gestionar (ampliar 
reduir) particions, pot ser algun programa propietari de windows o pot 
ser un LiveCD que dugui Qparted, Gparted o algun altre gestor de 
particions.


Tinc el Partition Magic que vaig fer servir per crear la partició
on instal·lar el SuSe... això no és problema... suposo que el
problema serà desinstal·lar el Grub.

--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Pere

En/na Esteve Valentí ha escrit:

Hola Pere.




Està aparcat... això d'anar apagant i engegant el pc és un rollo.


Sempre pots instal.lar el windows dins un emulador, tipus Qemu o Wmware, 
i així tens el windows en una finestreta de linux. :)



Ja tinc el router... i tinc un pII per arreglar que passará a ser pIII
i quan funcioni compraré un aparell per fer servir dos pc's amb
una sola pantalla/teclat/ratolí i ja us tornaré a emprenyar amb
preguntes.  :-)


Aquí estarem



Saps com es pot desinstal·lar el SuSe?


Si el que vols es recuperar aquell espai per a l'altre sistema, doncs 
des de l'altre sistema anul.les la partició i la crees de nou amb el 
format que vulguis, si vols afegir-la a la partició de l'altre sistema, 
doncs necessitaràs un programa que permeti gestionar (ampliar reduir) 
particions, pot ser algun programa propietari de windows o pot ser un 
LiveCD que dugui Qparted, Gparted o algun altre gestor de particions.


Salutacions,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Esteve Valentí

Espero que tot et surti bé Pere...

En/na Pere Castells ha escrit:

Dons si, sou com la família (a vegades fins hi tot mes) ... agraït 
pels comentaris  amplio una mica mes 


Potser no m'explicat prou be ...

No, el proveïdor no plega ... crec que ho he dit . el que fa es 
deixar de fabricar un dels seus productes . no hi ha alternativa 
com a tal  vull dir que no hi ha un producte idèntic, has d'anar 
buscar una altra solució, una altra formula per obtenir el mateix 
resultat ... en el mon d'alimentació no es tan simple com l'exemple 
que posaré mes avall.


No es el cas, però si fos un colorant (que no ho es, insisteixo, però 
es per si s'entén millor) es impossible una alternativa a aquell 
colorant ... si pot semblar però les reaccions que te vers a diferents 
paràmetres fa impossible clonar l'aspecte, es un vermell però 
diferent   factors com temperatura, pH, interacció amb d'altres 
ingredients, etc, fa que tinguis que reformular-ho tot.


Això es un mal de cap per tothom  el mon d'alimentació es molt 
simple i a l'hora molt complicat  si demà el fabricant de 
"vainillina", que subministra a Cacaolat per posar un exemple, deixa 
de fer aquest aroma es una catàstrofe per la marca  en podeu estar 
segurs.


En tinc d'altres d'alternatives, potser fins hi tot poden ser iguals, 
però en la meva feina hi ha una cosa que es diu serietat, 
credibilitat, ... costa molt, moltisim fer un client, acostumar-lo al 
teu producte ... qualsevol canvi es perillós  nosaltres els 
consumidors som molt fins ... mes del que ens creiem  abans he 
posat un exemple . clar que en buscaré d'altres, ves quin remei, 
però ara, al client, li dius miri ... bla, bla, bla . se de que 
va, no es el primer cop . sentireu els crits des de on sigueu. 
D'aquest producte (del que prefereixo no dir el nom) en mengeu tots, 
absolutament tots (casi puc ficar la ma al foc).


Una possibilitat, almenys una, es que .. s'han posat d'acord en el 
mercat ... son elucubracions però te tota la pinta (no es pot provar, 
es delicte, però es fa). Es com si ara una marca d'impressores que, a 
la vegada feia ordenadors (no poso noms), es posa d'acord amb una 
altre fabricant dient ... mira, deixo de fabricar-les, aquest sector, 
te'l deixo a tu i tu no et posis en el meu  d'acord? .. te tota la 
pinta ... la alternativa es altra multinacional que a la vegada domina 
un altre sector primari. Sento no poder dir noms, no puc 


Gràcies pels ànims . se que amb vosaltres hi puc comptar  com 
amb mi ... pel que vulgueu ... menys la dona, no fotem ...


Ara ja estic un pel mes . ha de fer xup-xup . :-)

P.D.: Tot i així direu que no s'entén ... ho se, jo tampoc, no s'entén 
gens .. però son coses altes finances suposo  aquest es el risc de 
molts negocis .. no som ningú. Per això l'estupor dels primers moments 
 alguna explicació hi ha, però igual no la se mai.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta




--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Esteve Valentí

Hola Pere.

En/na Pere ha escrit:

Els que vareu estar tastant el LiveCD de la Catix o d'una SuSE, poder 
voleu tastar quelcom més. Per cert que tal els apropaments a Linux?


Està aparcat... això d'anar apagant i engegant el pc és un rollo.
Ja tinc el router... i tinc un pII per arreglar que passará a ser pIII
i quan funcioni compraré un aparell per fer servir dos pc's amb
una sola pantalla/teclat/ratolí i ja us tornaré a emprenyar amb
preguntes.  :-)

Saps com es pot desinstal·lar el SuSe?


--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Pere Castells
Dons si, sou com la família (a vegades fins hi tot mes) ... agraït pels 
comentaris  amplio una mica mes 


Potser no m'explicat prou be ...

No, el proveïdor no plega ... crec que ho he dit . el que fa es deixar 
de fabricar un dels seus productes . no hi ha alternativa com a tal  
vull dir que no hi ha un producte idèntic, has d'anar buscar una altra 
solució, una altra formula per obtenir el mateix resultat ... en el mon 
d'alimentació no es tan simple com l'exemple que posaré mes avall.


No es el cas, però si fos un colorant (que no ho es, insisteixo, però es per 
si s'entén millor) es impossible una alternativa a aquell colorant ... si 
pot semblar però les reaccions que te vers a diferents paràmetres fa 
impossible clonar l'aspecte, es un vermell però diferent   factors com 
temperatura, pH, interacció amb d'altres ingredients, etc, fa que tinguis 
que reformular-ho tot.


Això es un mal de cap per tothom  el mon d'alimentació es molt simple i 
a l'hora molt complicat  si demà el fabricant de "vainillina", que 
subministra a Cacaolat per posar un exemple, deixa de fer aquest aroma es 
una catàstrofe per la marca  en podeu estar segurs.


En tinc d'altres d'alternatives, potser fins hi tot poden ser iguals, però 
en la meva feina hi ha una cosa que es diu serietat, credibilitat, ... costa 
molt, moltisim fer un client, acostumar-lo al teu producte ... qualsevol 
canvi es perillós  nosaltres els consumidors som molt fins ... mes del 
que ens creiem  abans he posat un exemple . clar que en buscaré 
d'altres, ves quin remei, però ara, al client, li dius miri ... bla, bla, 
bla . se de que va, no es el primer cop . sentireu els crits des de 
on sigueu. D'aquest producte (del que prefereixo no dir el nom) en mengeu 
tots, absolutament tots (casi puc ficar la ma al foc).


Una possibilitat, almenys una, es que .. s'han posat d'acord en el 
mercat ... son elucubracions però te tota la pinta (no es pot provar, es 
delicte, però es fa). Es com si ara una marca d'impressores que, a la vegada 
feia ordenadors (no poso noms), es posa d'acord amb una altre fabricant 
dient ... mira, deixo de fabricar-les, aquest sector, te'l deixo a tu i tu 
no et posis en el meu  d'acord? .. te tota la pinta ... la alternativa 
es altra multinacional que a la vegada domina un altre sector primari. Sento 
no poder dir noms, no puc 


Gràcies pels ànims . se que amb vosaltres hi puc comptar  com amb mi 
... pel que vulgueu ... menys la dona, no fotem ...


Ara ja estic un pel mes . ha de fer xup-xup . :-)

P.D.: Tot i així direu que no s'entén ... ho se, jo tampoc, no s'entén gens 
.. però son coses altes finances suposo  aquest es el risc de molts 
negocis .. no som ningú. Per això l'estupor dels primers moments  alguna 
explicació hi ha, però igual no la se mai.


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Miquel Puig Pey
On 18/07/05, Pere <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
He rebut alguns CD's (versió LiveCD i versió Instal.lació) de UbuntuHoary 5.04, si algú hi està interessat, li puc fer arribar.Els que vareu estar tastant el LiveCD de la Catix o d'una SuSE, podervoleu tastar quelcom més. Per cert que tal els apropaments a Linux?
Salutacions,Pere___llista de correu de l'InternautaInternauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internautaJo també els he rebut! De fet us escric aquestes línies des del live-CD!
M'agrada bastant, potser més i tot que la càtix.
A veure si convenço la resta de gent de casa per instal·lar-lo en un ordinador!
Miquel
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Txerra
Hola, Pere...
Feia dies que no mirava el correu... Coses d'estar de vacances... i
tenir un modem a 56 a un poblet sense adsl ni res semblant. Però he
vist el te missatge i, sí, com dius, la llista és una mica com de la
família. Per això, et donem tots el ànims que podem... I si, a més a
més, et podem ajudar d'alguna manera, doncs fes-ho saber, company! Ara
mireu el problema amb més fredor, amb més calma... I endevant!

Salut
Txerra
http://txerrades.lamevaweb.info 
http://premiosyoga.blogspot.com 



2005/7/18, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]>:
> Holes:
> 
> Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta
> debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es
> la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .
>

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Pere

En/na Pere Castells ha escrit:

Holes:



Simplement ànims.

Segur que no acabem d'entendre la situació, però com es diu en altres 
respostes, si el proveïdor deixa de fabricar el producte o tanca, poder 
podeu aconseguir un altre proveïdor que ho fabriquí o que n'estigui 
interessat en fabricar-ho, al cap de vall es un producte que es venia, 
sembla, no?


Apa ànims.

Pere
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] L'Absurd Diari

2005-07-18 Conversa Toni Dalmau

Hola!

A L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
hi trobareu aquestes noves històries publicades en català:
-

- Els Mossos identifiquen a Montgat un noi que havia pujat al tren a 
Badalona amb una serp pitó al coll


- Enxampen un jove que caminava pel mig de l'autopista fent veure que 
torejava, a Cornellà


- Un noi entra en una casa de Barcelona per atrapar el seu gos i hi 
troba un cadàver


- Enxampen un home que volava cap a Barcelona amb sis quilos de cocaïna 
en un amplificador de so


- Un home ha viscut més d'un any a la terminal de l'aeroport de Nairobi 
a l'espera del passaport


- S'atura a demanar informació als mossos i és detingut perquè conduïa begut

- Un ministre mexicà es disculpa per utilitzar el terme 'etarra'

- Les infermeres denunciaran Corporación Dermoestética per la 
"desfilada" de models a la Borsa


- L'escriptor Javier Cercas qualifica de «carnavalesca» i «grotesca» la 
querella per injúries presentada per una pitonissa


- Queda ferit en una baralla en un bar a Roses i l'amo l'ignora i es 
limita a netejar la sang


- Una companyia de productes de bellesa buscarà "dones reals" per als 
seus anuncis en 30 platges espanyoles


- Una dona demana a un jutjat de l'Hospitalet la nul.litat del seu 
matrimoni al ser víctima de bigàmia durant dues dècades


- Corporación Dermoestética trenca motllos debutant a la borsa amb un 
colorit acte amb 50 models vestides d'infermeres amb minifaldilla


- L'Ajuntament de Badalona vol tancar la piscina d'un casal per la sequera

- Detenen a Vandellòs un camioner que circulava begut a 134 km/h i amb 
el tacògraf manipulat


- Trenca les dents a l'encarregat d'un local perquè renyava uns nois que 
hi orinaven


- Un gerro xinès és venut en una subhasta per més de 22 milions d'euros

- Laporta va acabar "en calçotets" a l'aeroport del Prat després d'un 
incident amb agents de seguretat


- Un príncep contracta la primera pilot de línies aèries de l'Aràbia 
Saudita, país que prohibeix a les dones conduir cotxes


- El dissenyador Giancola inventa samarretes amb números per contactar a 
internet


- Un elefant s'escapa d'un circ de Platja d'Aro i recorre prop de mig 
quilòmetre pels carrers


- Un virus informàtic utilitza els atemptats de Londres com a esquer

- 500 corredors participen a la Cursa a Pèl de Premià de Mar

- Un nord-americà defensa davant els tribunals el seu dret a 
emborratxar-se a casa



Notícies publicades en castellà:
-

- Absuelven a un acusado de falsificar carcasas del Real Madrid porque 
parecían del Barça


- Un fotógrafo indio amenazado con ser denunciado por Coca Cola

- Muere un estadounidense tras mantener sexo con un caballo

- ¿Cocainómanos en el Parlamento Europeo?

- Monja colombiana se autosecuestra y exige rescate a su convento

- Un gurú japonés lector de pies es condenado a 12 años de prisión

- El alcalde de Niza recibe un diploma al "mejor cazador de ratas

- Jeques árabes podrían comprar la casa natal de Benedicto XVI

- Un 'e-mail' erróneo deja a los fans de Harry Potter echando humo

- Polémica por la creación de monos con cerebro humano

- Condenado un curandero que mató a esposa por miedo a ser vendido como 
esclavo


- Detenido por herir gravemente a un maltratador con una escopeta de 
balines


- A la cana atleta que se hacía pasar por mujer

- Una mujer argentina denuncia que encontró una rata en un envase de yogur

- Un cadáver cae de una camioneta y provoca un atasco en Dallas

- Policías argentinos interpretan una obra teatral para prevenir robos

- Dos metros cuadrados de cobertura de móvil para todo un pueblo

- Unas cartas sugieren que el Papa desaprueba a Harry Potter

- El peluquero de Schröder se afilia al partido de su rival

- Muere vaca acosada por burro joven

- Medicamentos contra el Parkinson vuelven locos de celos a abuelos 
chilenos


- Ladrones roban medidores de agua en Chile

- Un enfermo mental se disfraza de médico y da una charla sobre lactancia

- Camp Nou, cementerio culé

- JpD pide que se elimine la exigencia de corbata oscura en los juicios 
por considerarlo un "anacronismo absurdo"


- Roban en Brasil 400 implantes de siliconas

- Un hombre se desnuda en Riga para asustar... y robar

- 'Ragú Berlusconi' y 'Pollo a la Chirac', platos en el Mundial de 
Fútbol en el Barro de Finlandia


- El monstruo del Lago Ness "reaparece" en un lago de Turquía

- Falsa amenaza de bomba por amor

- La policía de Taiwán captura a un peligroso criminal por jugar en la red

- Un niño neoyorquino echó un vistazo al nuevo libro de Harry Potter 
pero lo tuvo que devolver


- Los peruanos proponen comer un roedor gigante

- Una pareja chilena publica su video sexual en Internet

- Un joven colombiano estuvo atado a una cama 21 años

- Suspenden la promoción de una novela que describe un ataque terrorista 
masivo en Londres


- Critica al francés... en japonés

- Entra en comisaría fumándose un porro y pidiendo ayuda sal

RE: [Internauta] Prototipus executiu mig.

2005-07-18 Conversa Joan T
Sí, és el prototipus mig ... Però un bon fitxatge no és un prototipus
mig.

A part que, amb aquesta mitjana de prototipus d'executiu, no és estrany
que les coses en aquest pais ens vagin com ens van. A anys llum de la
qualitat de vida dels paisos on els executius mitjos són persones
responsables i que a les coses els dónen el valor que tenen. Estem
millor que al Marroc, també és veritat ... gran consol, per això. Jo
diria que anem pel camí d'Argentina. Estem matant tot el que és gras, i
al final ens aprimarem tots ... I tot gràcies a que els polítics són una
mica més mediocres, encara, que els executius mitjos ...

M'en vaig per les branques, sí, però són pensaments que tinc i aquí els
deixo.

Salut.

Joan T.

> -Mensaje original-
> De: [EMAIL PROTECTED] 
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Miquel Pujol
> Enviado el: dilluns, 18 / juliol / 2005 16:47
> Para: llista@internauta.net
> Asunto: RE: [Internauta] què haurieu fet?
> 
> 
> 
> 
> Doncs jo crec que es el prototipus de l´executiu mig que 
> circula per les
> empreses: treure´s la pilota del damunt, conseguir el que 
> vols i no quedar massa malament, i qui dia passa any empeny!
> 
> Miquel
> 
> 
> 
> 
> 
> > Res, molta inseguretat, desconfiança i misèria moral, 
> demostra aquest 
> > home ... No sé si és tan bon fitxatge :-)
> >
> > Salut.
> >
> > Joan T.
> >
> > > -Mensaje original-
> > > De: [EMAIL PROTECTED] 
> > > [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
> > Esteve Valentí
> > > Enviado el: diumenge, 17 / juliol / 2005 23:20
> > > Para: Llista - Internauta
> > > Asunto: [Internauta] què haurieu fet?
> > >
> > >
> > > Curiós:
> > > -
> > >
> > >
> > >  Dilema Moral
> > >
> > >   Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
> > >
> > >   Pasas por una parada de autobús donde se encuentran 
> tres personas
> > >   esperando:
> > >
> > >   1. Una anciana que parece a punto de morir.
> > >
> > >   2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
> > >
> > >   3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
> > >
> > >   ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo 
> tienes sitio 
> > > para
> > >   un pasajero?
> > >
> > >   Piensa antes de seguir leyendo.
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >   LO HAS PENSADO?
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >   Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una 
> > > entrevista
> > >   de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
> > >   a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o 
> podrías llevar 
> > > al
> > >   amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
> > >   deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a encontrar al 
> > > amante
> > >   perfecto de tus sueños.
> > >
> > >   Sigue...
> > >
> > >   El aspirante que fue contratado (de entre 200 
> aspirantes) no dudó 
> > > al dar
> > >   su respuesta. Me encanta, y espero poder
> > >   utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
> > >
> > >   ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: "Le daría las llaves del
> > coche a mi
> > >   amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
> > >   hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con la 
> > > mujer de
> > >   mis sueños."
> > >
> > >   Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos 
> > > plantean
> > >   los problemas, y aprender a pensar
> > >   creativamente
> > >
> > >
> > >
> > > ___
> > > llista de correu de l'Internauta
> > > Internauta@internauta.net 
> > > http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int> ernauta
> > >
> >
> >
> > ___
> > llista de correu de l'Internauta
> > Internauta@internauta.net 
> > http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net 
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int> ernauta
> 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Miquel Pujol


Doncs jo crec que es el prototipus de l´executiu mig que circula per les
empreses: treure´s la pilota del damunt, conseguir el que vols i no quedar
massa malament, i qui dia passa any empeny!

Miquel





> Res, molta inseguretat, desconfiança i misèria moral, demostra aquest
> home ... No sé si és tan bon fitxatge :-)
>
> Salut.
>
> Joan T.
>
> > -Mensaje original-
> > De: [EMAIL PROTECTED]
> > [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
> Esteve Valentí
> > Enviado el: diumenge, 17 / juliol / 2005 23:20
> > Para: Llista - Internauta
> > Asunto: [Internauta] què haurieu fet?
> >
> >
> > Curiós:
> > -
> >
> >
> >  Dilema Moral
> >
> >   Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
> >
> >   Pasas por una parada de autobús donde se encuentran tres personas
> >   esperando:
> >
> >   1. Una anciana que parece a punto de morir.
> >
> >   2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
> >
> >   3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
> >
> >   ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo
> > tienes sitio para
> >   un pasajero?
> >
> >   Piensa antes de seguir leyendo.
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >   LO HAS PENSADO?
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >   Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una
> > entrevista
> >   de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
> >   a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o podrías
> > llevar al
> >   amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
> >   deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a
> > encontrar al amante
> >   perfecto de tus sueños.
> >
> >   Sigue...
> >
> >   El aspirante que fue contratado (de entre 200 aspirantes)
> > no dudó al dar
> >   su respuesta. Me encanta, y espero poder
> >   utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
> >
> >   ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: "Le daría las llaves del
> coche a mi
> >   amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
> >   hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con
> > la mujer de
> >   mis sueños."
> >
> >   Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que
> > nos plantean
> >   los problemas, y aprender a pensar
> >   creativamente
> >
> >
> >
> > ___
> > llista de correu de l'Internauta
> > Internauta@internauta.net
> > http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int> ernauta
> >
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Àlex Grau
Bones, 

Noi, em sap greu... perquè no sembla una bona noticia... però no ho
acabo d'entendre tot plegat... Si el proveïdor plega... és una mala
noticia per ell, tu te'n busques un altre i llestos, que si el
producte es ven (i es ven, perquè si era el 30% de la teva facturació
és que es ven) algú més el fabricarà, no?

A més... sempre queda el 70% que depèn d'altres productes, i poc a poc
tornar-vos a refer. Ànims.

Ara, el que de debò no entenc és què hi té a veure el trio de les
Açores o qualsevol altre trio. Si ho fas per cagar-te en algú,
magnífic, ara, si hi veus rel.lació ja ens explicaràs millor :)

Salut!

On 7/18/05, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Holes:
> 
> Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta
> debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es
> la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .
> 
> No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
> fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots els
> ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era des
> de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit vendre
> el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia una
> mica, no mes una mica, de llibertat.
> 
> Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se
> on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de
> fer-ho, d'explicar-ho.
> 
> Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de les
> de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni un
> client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des de
> avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot dir
> el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes,
> però amb força els hem anat trencant, un a un.
> 
> No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha
> sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que funcionaria,
> era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho vam
> fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa
> del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa fe
> potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...
> 
> Ara, de cop, casi tot se'n va avall  s'ensorra per moments  es el
> moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de
> pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants  vàrem
> començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no
> podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la
> mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en mica,
> poc a poc, pas a pas,   ara estàvem a punt de despegar  era el
> moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor moment
> ... ens agafem fort als comandaments  hem de pujar, no se com però ho
> hem de fer.
> 
> Queda l'experiència que diu que  d'èpoques de crisis qui es fort surt
> mes fort  això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36
> anys de vida laboral) ... es així  la competència, la crisis ayuda,
> estimula al cervell, fa pensar i espavilar . ara o mai .
> 
> Una abraçada a tots.
> 
> P.D.: Volia escriure sobre els fills de puta del gremi de les Açores (m'ho
> permeto en aquest moments) que va iniciar una guerra amb una excusa que ara
> neguen, però . que els donin pel sac  ara no estic per entendre res
> i menys a ells. Hem volen al seu costat? ni de broma . no estic amb
> vosaltres, no soc indiferent, estic contra vosaltres que heu ficat aquest
> mon al costat de l'autodestrucció . pandilla de . tenen sort que
> vull ser educat per això no mes els hi dic que son uns ... fills de  .
> ojalà el proper atemptant os caigui de ple ... però com sempre teniu sort i
> serem nosaltres qui rebem. Com he dit abans, la sort, no dura tota la vida.
> A cada porc li arriba el seu Sant Martí (no tinc ni esma per traduir). No
> sabeu quant m'alegraria  que lo sepas Morales !!
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 


-- 

À.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa marolijo
Potser et podem ajudar a trovar un nou proveïdor?

Pol 

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Pere Castells
Enviado el: dilluns, 18 / juliol / 2005 16:06
Para: LLISTA de l'Internauta
Asunto: [Internauta] Una mala noticia

Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta
debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es
la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .

No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de
fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots els
ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era des
de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit vendre
el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia una
mica, no mes una mica, de llibertat.

Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se
on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de
fer-ho, d'explicar-ho.

Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de les
de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni un
client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des de
avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot dir
el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes,
però amb força els hem anat trencant, un a un.

No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha
sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que funcionaria,
era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho vam
fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa
del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa fe
potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...

Ara, de cop, casi tot se'n va avall  s'ensorra per moments  es el
moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de
pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants  vàrem
començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no
podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la
mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en mica,
poc a poc, pas a pas,   ara estàvem a punt de despegar  era el
moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor moment
... ens agafem fort als comandaments  hem de pujar, no se com però ho
hem de fer.

Queda l'experiència que diu que  d'èpoques de crisis qui es fort surt
mes fort  això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36
anys de vida laboral) ... es així  la competència, la crisis ayuda,
estimula al cervell, fa pensar i espavilar . ara o mai .

Una abraçada a tots.

P.D.: Volia escriure sobre els fills de puta del gremi de les Açores (m'ho
permeto en aquest moments) que va iniciar una guerra amb una excusa que ara
neguen, però . que els donin pel sac  ara no estic per entendre res
i menys a ells. Hem volen al seu costat? ni de broma . no estic amb
vosaltres, no soc indiferent, estic contra vosaltres que heu ficat aquest
mon al costat de l'autodestrucció . pandilla de . tenen sort que
vull ser educat per això no mes els hi dic que son uns ... fills de  . 
ojalà el proper atemptant os caigui de ple ... però com sempre teniu sort i
serem nosaltres qui rebem. Com he dit abans, la sort, no dura tota la vida. 
A cada porc li arriba el seu Sant Martí (no tinc ni esma per traduir). No
sabeu quant m'alegraria  que lo sepas Morales !! 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



__ 
Renovamos el Correo Yahoo! 
Nuevos servicios, más seguridad 
http://correo.yahoo.es

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Albert Que
I aquest producte fantàstic i misteriós, no en té cap altre que s'hi 
assembli?
Si ja teniu la clientela feta, suposo que podreu substituir el que 
veníeu fins ara pel mateix producte d'un altre fabricant, oi?


Vaja, el que no fareu serà tancar la paradeta espero.


Albert Que
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Fw: [SPAM DETECT] [Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Xavi Batalla
Caram Pere,
Sincerament, em sap molt de greu, espero sincerament que pogueu remontar el vol i que només sigui una tempesta passatgera.
La veritat es que en periodes de crisi els forts pugen, jo treballo a una escola d'idiomes, i a finals dels 90 amb els opening i el marqueting agressiu, i a principis del 2000 amb l'estampada d'opening i familia, el sector va trontollar com mai ho havia fet, però al final quan la pols s'esvaeig quedan els forts, els que tenien uns fonaments sòlids i els que han apretat les dents.
Pere, no dubto que t'en sortiràs
Anims i recorda que quan necessitis cridar (o el que calgui, si et podem donar un cop de mà, contactres entre tots no crec que en faltin), ja saps on som
Una abraçada molt forta,
Xavi Batalla

--- Begin Message ---

Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta 
debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es 
la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .


No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de 
fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots els 
ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era des 
de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit vendre 
el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia una 
mica, no mes una mica, de llibertat.


Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se 
on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de 
fer-ho, d'explicar-ho.


Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de les 
de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni un 
client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des de 
avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot dir 
el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes, 
però amb força els hem anat trencant, un a un.


No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha 
sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que funcionaria, 
era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho vam 
fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa 
del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa fe 
potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...


Ara, de cop, casi tot se'n va avall  s'ensorra per moments  es el 
moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de 
pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants  vàrem 
començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no 
podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la 
mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en mica, 
poc a poc, pas a pas,   ara estàvem a punt de despegar  era el 
moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor moment 
.. ens agafem fort als comandaments  hem de pujar, no se com però ho 
hem de fer.


Queda l'experiència que diu que  d'èpoques de crisis qui es fort surt 
mes fort  això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36 
anys de vida laboral) ... es així  la competència, la crisis ayuda, 
estimula al cervell, fa pensar i espavilar . ara o mai .


Una abraçada a tots.

P.D.: Volia escriure sobre els fills de puta del gremi de les Açores (m'ho 
permeto en aquest moments) que va iniciar una guerra amb una excusa que ara 
neguen, però . que els donin pel sac  ara no estic per entendre res 
i menys a ells. Hem volen al seu costat? ni de broma . no estic amb 
vosaltres, no soc indiferent, estic contra vosaltres que heu ficat aquest 
mon al costat de l'autodestrucció . pandilla de . tenen sort que 
vull ser educat per això no mes els hi dic que son uns ... fills de  . 
ojalà el proper atemptant os caigui de ple ... però com sempre teniu sort i 
serem nosaltres qui rebem. Com he dit abans, la sort, no dura tota la vida. 
A cada porc li arriba el seu Sant Martí (no tinc ni esma per traduir). No 
sabeu quant m'alegraria  que lo sepas Morales !! 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



--- End Message ---
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Una mala noticia

2005-07-18 Conversa Pere Castells

Holes:

Casi no tinc ganes d'escriure, em tremolen les mans i sento una forta 
debilitat  m'han donat una molt mala noticia (profesional) ... en fi, es 
la vida ... i aquesta continua. Ves quin remei .


No, no em quedo sense feina però un dels proveïdors que tinc deixa de 
fabricar un producte que representava el 30% de la facturació . tots els 
ponts, totes les carreteres, tots els ciments passaven per aquí ... era des 
de on estàvem construint aquesta empresa  per fi haviam acoseguit vendre 
el nostre cos i no a canvi d'uns diner donats per un altre. Per fi tenia una 
mica, no mes una mica, de llibertat.


Perquè ho explico? perquè sou de la família, perquè no se on cridar, no se 
on pregar, no se si val la pena fer-ho .. però sento la necessitat de 
fer-ho, d'explicar-ho.


Vam començar al 1999 amb dues taules fetes d'unes portes sense pany (de les 
de cartó-pedra) i quatre cavallets de fusta. Del no res, ni un duro,  ni un 
client, amb molta feina però amb molta il·lusió ... s'havia començat des de 
avall. Ens sentíem i ens sentim orgullosos d'haver-ho fet, no tothom pot dir 
el mateix. Ningú ens ha regalat res, mes aviat han estat pals a les rodes, 
però amb força els hem anat trencant, un a un.


No mes la credibilitat que teníem i la feina ben feta ens podia ajudar ha 
sortir del forat  era una aposta arriscada, que sabíem que funcionaria, 
era mes il·lusió que altra cosa. I la vam fer funcionar .. i tant que ho vam 
fer !!!. Amb 5 anys ens vam convertir en la primera empresa de tota Europa 
del producte en qüestió. Ja ho he dit, molt orgullosos ens sentim. Massa fe 
potser? ... segur que si, ni ells hi creien ...


Ara, de cop, casi tot se'n va avall  s'ensorra per moments  es el 
moment mes dur dels que he viscut (laboralment parlant, personalment de 
pitjors, molt pitjors però ara no toca) i en porto uns quants  vàrem 
començar 2 ... i amb tot l'esforç ens havíem consolidat, en som 8 ... no 
podíem carregar amb mes gent, les despeses s'havien de controlar a la 
mil·lèsima, no hem volgut mai començar la casa per la teulada, mica en mica, 
poc a poc, pas a pas,   ara estàvem a punt de despegar  era el 
moment ... tot un plegat un motor ha deixar de funcionar en el pitjor moment 
... ens agafem fort als comandaments  hem de pujar, no se com però ho 
hem de fer.


Queda l'experiència que diu que  d'èpoques de crisis qui es fort surt 
mes fort  això ho he après amb el temps (d'algo m'han de servir els 36 
anys de vida laboral) ... es així  la competència, la crisis ayuda, 
estimula al cervell, fa pensar i espavilar . ara o mai .


Una abraçada a tots.

P.D.: Volia escriure sobre els fills de puta del gremi de les Açores (m'ho 
permeto en aquest moments) que va iniciar una guerra amb una excusa que ara 
neguen, però . que els donin pel sac  ara no estic per entendre res 
i menys a ells. Hem volen al seu costat? ni de broma . no estic amb 
vosaltres, no soc indiferent, estic contra vosaltres que heu ficat aquest 
mon al costat de l'autodestrucció . pandilla de . tenen sort que 
vull ser educat per això no mes els hi dic que son uns ... fills de  . 
ojalà el proper atemptant os caigui de ple ... però com sempre teniu sort i 
serem nosaltres qui rebem. Com he dit abans, la sort, no dura tota la vida. 
A cada porc li arriba el seu Sant Martí (no tinc ni esma per traduir). No 
sabeu quant m'alegraria  que lo sepas Morales !! 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] CD's Ubuntu Hoary

2005-07-18 Conversa Pere


He rebut alguns CD's (versió LiveCD i versió Instal.lació) de Ubuntu 
Hoary 5.04, si algú hi està interessat, li puc fer arribar.


Els que vareu estar tastant el LiveCD de la Catix o d'una SuSE, poder 
voleu tastar quelcom més. Per cert que tal els apropaments a Linux?


Salutacions,

Pere

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Fusté Sánchez , Cesar
La resposta correcta era a cap d'ells, que si no arribaba tard a la entrevista 
de treball

-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: lunes, 18 de julio de 2005 12:57
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] què haurieu fet?


coi, ho fas difícil  perquè no es proposa ..

1.- La vella de Psicosis ...
2.- Un vell amic que em va salvar la vida però que després, com que li 
estava molt agraït i li vaig dir que em demanes el que vulgues ... em va 
"pispar" la dona (la dona dels meus somnis).
3.- Veus, aquí ja ho tinc mes clar . l'home perfecte  l'únic que hi 
deu haver (somriure en les dones) ... la dona del meus somnis ja la tinc ... 
(je, je, ara he quedat be, no se sap mai qui llegeix això). Que passa? ara 
es legal casar-se .. no? ...

Per cert, que hi fotien amb una nit com aquesta tots 3 junts en una parada 
d'autobús? ... saps que?  no paro, que agafin un taxi . fa yu-yu.

- Original Message - 
From: "Esteve Valentí" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista - Internauta" 
Sent: Sunday, July 17, 2005 11:20 PM
Subject: [Internauta] què haurieu fet?


> Curiós:
> -
>
>
> Dilema Moral
>
>  Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
>
>  Pasas por una parada de autobús donde se encuentran tres personas
>  esperando:
>
>  1. Una anciana que parece a punto de morir.
>
>  2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
>
>  3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
>
>  ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo tienes sitio para
>  un pasajero?
>
>  Piensa antes de seguir leyendo.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>  LO HAS PENSADO?
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>  Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una entrevista
>  de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
>  a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o podrías llevar al
>  amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
>  deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a encontrar al amante
>  perfecto de tus sueños.
>
>  Sigue...
>
>  El aspirante que fue contratado (de entre 200 aspirantes) no dudó al dar
>  su respuesta. Me encanta, y espero poder
>  utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
>
>  ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: "Le daría las llaves del coche a mi
>  amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
>  hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con la mujer de
>  mis sueños."
>
>  Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos plantean
>  los problemas, y aprender a pensar
>  creativamente
>
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] WorkRave - Prevenció de r iscos - PVD

2005-07-18 Conversa Josep Payo

En/na Jordi Falcés i Valls - Jol (Subscripcions) ha escrit:

Hola,

he trobat una eina imprescindible per a tothom que treballi davant de
Pantalles de Visualització de Dades.

Ara que està tant de moda el tema dels "Riscos Laborals", convé que seguim
una taula d'exercicis per evitar lesions musculars, a la vista, etc.

El programa t'avisa cada cop que has de fer una pausa i et proposa una taula
d'exercicis mitjançant un model virtual.


Molt bo, m'ha agradat força.

Li he dedicat un apunt i tot

http://blog.solucio.com/arxiu/2005/07/18/218/


Moltes gràcies per la perla.

Salut!


--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Pere Castells

coi, ho fas difícil  perquè no es proposa ..

1.- La vella de Psicosis ...
2.- Un vell amic que em va salvar la vida però que després, com que li 
estava molt agraït i li vaig dir que em demanes el que vulgues ... em va 
"pispar" la dona (la dona dels meus somnis).
3.- Veus, aquí ja ho tinc mes clar . l'home perfecte  l'únic que hi 
deu haver (somriure en les dones) ... la dona del meus somnis ja la tinc ... 
(je, je, ara he quedat be, no se sap mai qui llegeix això). Que passa? ara 
es legal casar-se .. no? ...


Per cert, que hi fotien amb una nit com aquesta tots 3 junts en una parada 
d'autobús? ... saps que?  no paro, que agafin un taxi . fa yu-yu.


- Original Message - 
From: "Esteve Valentí" <[EMAIL PROTECTED]>

To: "Llista - Internauta" 
Sent: Sunday, July 17, 2005 11:20 PM
Subject: [Internauta] què haurieu fet?



Curiós:
-


Dilema Moral

 Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.

 Pasas por una parada de autobús donde se encuentran tres personas
 esperando:

 1. Una anciana que parece a punto de morir.

 2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.

 3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.

 ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo tienes sitio para
 un pasajero?

 Piensa antes de seguir leyendo.













 LO HAS PENSADO?













 Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una entrevista
 de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
 a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o podrías llevar al
 amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
 deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a encontrar al amante
 perfecto de tus sueños.

 Sigue...

 El aspirante que fue contratado (de entre 200 aspirantes) no dudó al dar
 su respuesta. Me encanta, y espero poder
 utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.

 ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: "Le daría las llaves del coche a mi
 amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
 hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con la mujer de
 mis sueños."

 Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que nos plantean
 los problemas, y aprender a pensar
 creativamente



___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] què haurieu fet?

2005-07-18 Conversa Joan T
O sigui que el subjecte té tanta por que el que li va salvar la vida li
foti la dona dels seus somnis que no se li acut res més que deixar el
cotxe a les seves mans i oblidar-se que allà hi ha una velleta a punt de
morir-se. No sap que qui més depressa pot anar per salvar-la és ell,
perquè coneix molt millor el cotxe, i més en una nit de tempesta?. No se
li acut que per agrari-li al colega el que li salvés la vida podria
deixar-li quedar-se sol amb la dona dels seus somnis? (que segurament
serà la dona dels somnis de molta gent, inclòs el que li va salvar la
vida).

Res, molta inseguretat, desconfiança i misèria moral, demostra aquest
home ... No sé si és tan bon fitxatge :-)

Salut.

Joan T.

> -Mensaje original-
> De: [EMAIL PROTECTED] 
> [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Esteve Valentí
> Enviado el: diumenge, 17 / juliol / 2005 23:20
> Para: Llista - Internauta
> Asunto: [Internauta] què haurieu fet?
> 
> 
> Curiós:
> -
> 
> 
>  Dilema Moral
>  
>   Estás conduciendo tu coche en una noche de tormenta terrible.
>  
>   Pasas por una parada de autobús donde se encuentran tres personas
>   esperando:
>  
>   1. Una anciana que parece a punto de morir.
>  
>   2. Un viejo amigo que te salvó la vida una vez.
>  
>   3. El hombre perfecto o la mujer de tus sueños.
>  
>   ¿A cuál llevarías en el coche, habida cuenta que sólo 
> tienes sitio para
>   un pasajero?
>  
>   Piensa antes de seguir leyendo.
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>   LO HAS PENSADO?
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>  
>   Este es un dilema ético-moral que una vez se utilizó en una 
> entrevista
>   de trabajo. Podrías llevar a la anciana, porque va
>   a morir y por lo tanto deberías salvarla primero; o podrías 
> llevar al
>   amigo, ya que él te salvó la vida una vez y estas en
>   deuda con él. Sin embargo, tal vez nunca vuelvas a 
> encontrar al amante
>   perfecto de tus sueños.
>  
>   Sigue...
>  
>   El aspirante que fue contratado (de entre 200 aspirantes) 
> no dudó al dar
>   su respuesta. Me encanta, y espero poder
>   utilizarlo alguna vez en alguna entrevista.
>  
>   ¿QUÉ DIJO? Simplemente contestó: "Le daría las llaves del coche a mi
>   amigo, y le pediría que llevara a la anciana al
>   hospital, mientras yo me quedaría esperando el autobús con 
> la mujer de
>   mis sueños."
>  
>   Moraleja: Debemos superar las aparentes limitaciones que 
> nos plantean
>   los problemas, y aprender a pensar
>   creativamente
> 
>  
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> Internauta@internauta.net 
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/int> ernauta
> 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Caducitat tinta impresores

2005-07-18 Conversa Francesc Garí Lleixà
Al Computer Hoy que hi ha ara als quioscs ( nº 177 ) , hi ha un bon article 
sobre "imprime mas barato". Parla, efectivament, del sistema de caducitat 
(deixen de funcionar al cap d'un temps d'instal·lar-los), però sols del 
"HP". Epson "sols" disposa de comptador de tinta.
Altres articles: Software en memòries USB, codecs d'àudio i vídeo, 
instal·lar un disc dur de xarxa, reproductors multimedia portàtils, etc.

@veure


- Original Message - 
From: "Roger" <[EMAIL PROTECTED]>

To: 
Sent: Saturday, July 16, 2005 4:26 PM
Subject: [Internauta] Caducitat tinta impresores


Hola companys, que tal les vacances?
Algú sap on puc trobar un programet per tal de fer servir la tinta d´una
impresora Epson un cop ha caducat?

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta