Re: [rlug] Probleme cu YahooMail

2008-11-13 Fir de Conversatie Petre Mihail


 Probabil ca pagina alba cu done e comportament browser-dependent la
 povestea de mai sus.


Bine, treaba cu lungimea am inteles-o.Dar am incercat cam cu tot ce aveam la
indemana IE, Mozilla, Opera (inclusiv mini si mobile), Google chrome, Lynx,
Safari si fiecare da la fel: ori eroare ca nu o gaseste ori pagina alba. Asa
ca nu mi dau seama cam ce poate fi browser-dependent in toata treaba asta.
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Petru Ratiu
On Thu, Nov 13, 2008 at 15:27, Silviu Dicu [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Foloseste(a folosit) cineva memcached ?

Nu.

PS: http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Cum_se_pun_intrebari_inteligente

-- 
  Unix was written to play Spacewar and cheat at Scrabble,
   but Linux was created merely to prove that it booted. - a.s.r. quote

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


RE: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Silviu Dicu
Multumesc ...


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Dragos Chiriac

Silviu Dicu wrote:

Salut,

Foloseste(a folosit) cineva memcached ?


http://www.danga.com/memcached/
  
La ce si cu ce framework/limbaj/api etc ... ? Daca te intrebi daca 
merge, da merge.


Dragos


silviu


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug

  



___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


RE: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Silviu Dicu
 

 http://www.danga.com/memcached/
   
La ce si cu ce framework/limbaj/api etc ... ? Daca te intrebi daca
merge, da merge.
--
Php/java/perl

Am vazut ca facebook il foloseste (cel putin asa spun ei) si sint sigur
ca merge.
Ce ma intereseaza:

- Sint diferentele majore comparat fata de un cache php clasic (in
termeni de operare ) 
- in cazul in care daemonul nu este functional ce se intimpla (trebuie
sa faci un fel de 'checked exception' in
Cod ?!)
- Cit este de stabil si scalabil - daca ai doi daemoni pe doua servere
este posibil ca ei sa se syncronizeze ori opereaza
individual ? - moare unul celalat ii ia locul (ha)
- cum se poate monitoriza  (script in nagios ?!)
- am db-uri care fac numai 'read' - este fezabil sa inlocuiesc un db cu
memchached ?!


multumesc
--




___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Bogdan Lucaciu
On Thu, Nov 13, 2008 at 3:27 PM, Silviu Dicu
[EMAIL PROTECTED] wrote:

 Salut,

 Foloseste(a folosit) cineva memcached ?

I'm feeling lucky: http://www.google.com/search?q=who+uses+memcachedbtnI

The system is used by several very large, well-known sites including
YouTube[2], LiveJournal, Slashdot, Wikipedia, SourceForge, ShowClix,
GameFAQs, Facebook[3], Digg, Twitter[4], Fotolog, BoardGameGeek,
NYTimes.com, deviantART, Jamendo, Kayak, VxV, The Pirate Bay[5] and
Netlog.[6]

Iti raspunde la intrebare?

Daca ai intrebari concrete, vezi ce a zis petre kthx

-- 
Bogdan Lucaciu

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] squid si cache

2008-11-13 Fir de Conversatie lonely wolf

Mircea Popescu wrote:

Salut!
Intrebare: cum pot verifica daca squid-ul da paginile si fieierele din cache
si nu le descarca din nou din internet? Am instalat si configurat squid-ul
cu cache cu tot, dar am impresia ca acesta din urma nu e folosit. Argumente:
nu se vede nicio imbunatatire la trafic si, acelasi fisier descarcat a doua
oara vine tot cu 20K/s, desi este in cache.

Mentiune: am squid pe un UBUNTU server 8.04

  

lame: less /var/log/squid/acccess.log
smart: cachemgr

--
And on the eighth day God said, O.K. Murphy. You take over.


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] squid si cache

2008-11-13 Fir de Conversatie Mircea Popescu
Salut!
Intrebare: cum pot verifica daca squid-ul da paginile si fieierele din cache
si nu le descarca din nou din internet? Am instalat si configurat squid-ul
cu cache cu tot, dar am impresia ca acesta din urma nu e folosit. Argumente:
nu se vede nicio imbunatatire la trafic si, acelasi fisier descarcat a doua
oara vine tot cu 20K/s, desi este in cache.

Mentiune: am squid pe un UBUNTU server 8.04

Vreo idee?

Multam
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Silviu Dicu

Salut,

Foloseste(a folosit) cineva memcached ?


http://www.danga.com/memcached/


silviu


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] cups HP P2014

2008-11-13 Fir de Conversatie Serghei Amelian
Salut,

Ma chinui sa fac dracovenia din $subj sa funtioneze pe Linux.

http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-LaserJet_P2014

Am incercat doua variante:

1) Pe linuxprinting.org zice ca driverul recomandat este foo2xqx. Pe 
foo2xqx.rkkda.com totusi nu gasesc cum s-ar seta driverul pentru P2014 (in 
primul rand nu exista firmware pt imprimanta asta). Deci, failed.

2) In disperare de cauza, am testat HPLIP. Aparent asta e un driver unificat 
pentru cam toate printerele HP. Totusi funtioneaza in hopuri: uneori se 
blocheaza inexplicabil, iar hp-probe nu detecteaza cica nici o imprimtanta si 
trebuie scos din priza etc. Acum mai noi, chiar si dupa resetarea imprimantei 
imi da eroarea de mai jos:

D [13/Nov/2008:18:37:57 +0200] [Job 13833] Last OS error: 32
D [13/Nov/2008:18:37:57 +0200] [Job 13833] GPL Ghostscript 8.63: Unrecoverable 
error, exit code 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] Process 4137 
ending: foomatic-gswrapper -q -dBATCH -dPARANOIDSAFER -dQUIET -dNOPAUSE 
-sDEVICE=ijs -sIjsServer=hpijs -dDEV...
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] renderer return value: 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] renderer received signal: 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] Process dying with Possible error 
on renderer command line or PostScript error. Check options., exit stat: 3
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] error: Illegal seek (29)
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] KID3 exited with status 3

Ceva idei?

-- 
Serghei.

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Dragos Chiriac

Silviu Dicu wrote:
 

  

http://www.danga.com/memcached/
  


La ce si cu ce framework/limbaj/api etc ... ? Daca te intrebi daca
merge, da merge.
--
Php/java/perl

Am vazut ca facebook il foloseste (cel putin asa spun ei) si sint sigur
ca merge.
Ce ma intereseaza:

- Sint diferentele majore comparat fata de un cache php clasic (in
termeni de operare )
dap, cachuieste obiecte. poti sa-l foloseti in paralel cu un sistem de 
cache al template-urilor ... imaginatia e singura frana in ceea ce 
priveste la ce poti sa-l folosesti.
 
- in cazul in care daemonul nu este functional ce se intimpla (trebuie

sa faci un fel de 'checked exception' in
Cod ?!)
  
in principiu cel putin in php da, tre sa te ocupi tu de asta. dar exista 
frameworks care au grija de asta pt tine suficient de elegant (cakephp 
de ex).

- Cit este de stabil si scalabil - daca ai doi daemoni pe doua servere
este posibil ca ei sa se syncronizeze ori opereaza
individual ? - moare unul celalat ii ia locul (ha)
  
Nu se copiaza, nu sunt redundante. Dar daca ai in ambii clienti (ala 
care scrie si ala care citeste) acceasi lista de servere si foloseti 
acceasi biblioteca algoritmul de cache stie sa faca load balancing 
automat. Nu te astepta sa scrii cu perl si sa citesti cu php (nativ). 
Fiecare biblioteca salveaza cum a fost sa fie implementarea. ex :PHP 
salveaza ca serialize() iar Perl ca Storable. (era si o implementare 
.net care tine xml, ca sa obtii beneficii de viteza parsand xml, LOL). 
Daca adaugi sau scoti un server din lista toate celelate cache-uri din 
lista sunt invalidate, si reincepe popularea.


In principiu cam toate memcache-urile din lista ar fi mai bine sa fie up 
la orice moment. Cat e down programul tau ar trebui sa isi ia datele 
care erau acolo direct de la sursa. Cand isi revine, incepi sa-l 
repopulezi.


Nu e foarte wize sa foloseti acelasi memcached pt aplicatii multiple 
(numele key-lor/variabilelor) cu biblioteci multiple (o sa mai obtii si 
un haos destul de dragut la encodare/decodare in caz de conflict). Nu 
inseamna ca nu merge daca ai grija, dar mai bine nu incerci. E nonblocking.

- cum se poate monitoriza  (script in nagios ?!)
  
Daca stii de ce intrebi. check port is open, write to cache random value 
to unique key, read from cache, check daca sunt la fel. exit cu codul 
corespunzator.
Mai exista si tutorialul asta : 
http://www.netuality.ro/monitoring-memcached-with-cacti/tools/20060802 
(ca sa fim nationalisti)

- am db-uri care fac numai 'read' - este fezabil sa inlocuiesc un db cu
memchached ?!
  
Nu prea, stored procedures sunt de obicei mai rapide. memcached se 
foloseste in general pentru tinerea sesiunilor in sistemele cu multi 
useri si a datelor des accesate. Daca datele nu se schimba rapid in timp 
mai bine le tii direct in config ca array, d-astea. De exemplu un RSS de 
la CNN poate fi salvat direct ca string in memcached si updatat direct 
acolo (sau scris direct pe disk :P). Comentariile de la articolele care 
NU sunt pe prima pagina ... nu e foarte folositor. Oricum la sub 20 de 
hit-uri pe secunda in baze de date cu tabele pe la 10.000 inregistrari 
(pe un desktop normal) e mai ieftin ca timp si efort sa optimizezi baza 
de date decat sa treci la memcached. Anyway, tu stii mai bine ce ai. 
Memcached e teoretic mai rapid cu PHP (serialise is meant to be fast) 
sau PERL. Sub java s-ar putea sa ramai surprins, da' aproape in orice 
conditii e mai incet. Pur si simplu pt ca scopul lui memcached e altul. 
Sa scaleze si sa ia load-ul de pe serverele de baze de date si sa fie 
suficient de rapid, nu sa fie mai rapid sau sa le inlocuiasca.


Probabil si alte intrebari pe care ti le pui au raspunsul aici :
http://www.socialtext.net/memcached/index.cgi?faq

Citeste mai ales partea cu race conditions. Cu un pic de imaginatie s-ar 
putea sa-ti dai seama ca ... poate fii chiar mai rau daca nu ai 
cronjoburi/daemon in spate care sa aiba grija de memcached si sa-l tina 
consistent si up2date. Si eventual sa trebuiasca sa faci aberatii de 
genul emulare de lockuri (nu exista nativ). De asta am renuntat ultima 
oara la el si am pus 2 servere de baze (master/slave) de date in loc. 
Mare parte din info e trasa din limitata mea experienta PHP-istica.




Sper sa fie de folos.
Dragos


multumesc
--




___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug

  



___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


RE: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Silviu Dicu
 
Multumesc - foarte util.
Obiectivul meu este sa storc cit mai mult dintr-un multiplatform sistem.

Din cite am vazut nu cred ca o merg cu memchached decit pentru anumite
app.

Principala chestie care nu imi place este ca nu pot sa scriu in php si
sa citesc
in java/perl (am vazut ca sint alternative dar asta inseamana sa modific
cam totul ...
mai bine facem alt sistem in cazul asta). 

Avind in vedere obiectivul asta o sa incerc alte tehnici

http://www.mysqlperformanceblog.com/2006/08/09/cache-performance-compari
son/

una care mi se pare foarte atractiva si vad ca nu o avem este
mysql-query-cache.


salut


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Probleme cu YahooMail

2008-11-13 Fir de Conversatie Gabriel GANEA
On Tue, 11 Nov 2008, Petre Mihail wrote:

 Poate nu pare legat de problema ta dar de mai bine de o saptamana dintr-un
 cont de YahooMail imi pot lua atasurile numai in mod aleator. Am incercat sa
 gasesc o logica: poate p-alea cu blonde nu vrea din mila de hormonii mei,
 bancurile nu ca alea alea rasu 'ngrasa, pe unde au fost prietenii in
 concediu nu , ca oftica duce la deces. Da' nici macar un  amarat de spam nu
 pot sa mi iau acasa ca tot omul.
 Serios vorbind acum, am incercat mai multe browsere inclusiv de pe geamuri,
 si diferite IP uri, cand dau download atas in afara de o lista lunga in bara
 de adresa si un done alb in pagina nimic altceva. Desi banuiesc ca din
 moment ce da preview in pagina atasurile sunt acolo.
 Servus!


Poate ca e de... interfata webmail al lu' Yahoo! Mail.
Incearca switch-back to classic.

Sa... ma explic:
Am avut o problema similara de acum doua saptamini pina acum
citeva zile, mesaje de la un corespondent al meu cu pure
attachment (ex. crap.pps, stupid.vmw et al.) nu le puneam
descarca, nu-mi afisa link-ul de download, indiferent de
browser/os.  Si mai amuzant e ca el imi trimetea (forward)
tot din Yahoo! Mail, iar mesajele le primea tot de la o adresa
din Yahoo!.  Pentru mine, ciudatenia era ca acest comportament
aparea doar la mesajele de tipul de care am spus si doar la cele
primite de la el.  Mi-am amintit ca el urilizeaza strict
interfata veche, clasica.  Eu utilizam interfata cea noua,
tabbed, pina nu de mult in faza zis beta.  Am revenit la
interfata veche si aveam linkurile de download peste tot.
Schimbind din nou interfata, la cea noua, linkurile erau
disparute.  Am gasit un link de suport si am descris
problema nu stiu cit (m-)a ajutat, ca n-am primit nici o
informatie inapoi, insa cert e ca de citeva zile interfata
pare ca... si-a revenit, opereaza normal.

HTH
Gabi G.
-- 



___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] cups HP P2014

2008-11-13 Fir de Conversatie lonely wolf

On 11/13/2008 06:50 PM, Serghei Amelian wrote:

Salut,

Ma chinui sa fac dracovenia din $subj sa funtioneze pe Linux.

http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-LaserJet_P2014

Am incercat doua variante:

1) Pe linuxprinting.org zice ca driverul recomandat este foo2xqx. Pe 
foo2xqx.rkkda.com totusi nu gasesc cum s-ar seta driverul pentru P2014 (in 
primul rand nu exista firmware pt imprimanta asta). Deci, failed.


2) In disperare de cauza, am testat HPLIP. Aparent asta e un driver unificat 
pentru cam toate printerele HP. Totusi funtioneaza in hopuri: uneori se 
blocheaza inexplicabil, iar hp-probe nu detecteaza cica nici o imprimtanta si 
trebuie scos din priza etc. Acum mai noi, chiar si dupa resetarea imprimantei 
imi da eroarea de mai jos:


D [13/Nov/2008:18:37:57 +0200] [Job 13833] Last OS error: 32
D [13/Nov/2008:18:37:57 +0200] [Job 13833] GPL Ghostscript 8.63: Unrecoverable 
error, exit code 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] Process 4137 
ending: foomatic-gswrapper -q -dBATCH -dPARANOIDSAFER -dQUIET -dNOPAUSE -sDEVICE=ijs -sIjsServer=hpijs -dDEV...

D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] renderer return value: 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] renderer received signal: 1
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] Process dying with Possible error 
on renderer command line or PostScript error. Check options., exit stat: 3

D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] error: Illegal seek (29)
D [13/Nov/2008:18:37:58 +0200] [Job 13833] KID3 exited with status 3

Ceva idei?

  
eu as incerca sa iau legatura cu tim waugh, twaugh at redhat.c, 
maintainerul hplip din fedora. dar cum tu te dai pe LFS, poate ai alte 
optiuni...


--
Voodoo sysadminning -- waving a rubber chicken at a problem -- is only
entertaining to watch and NOT to experience, and is only effective to
repair a problem if the sysadmin is extremely lucky. 



___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] cups HP P2014

2008-11-13 Fir de Conversatie Vali Dragnuta
i-ai dat hpsetup sa-si downloadeze eventualul firmware de pe net ?



___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] cups HP P2014

2008-11-13 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Thursday 13 November 2008 20:44:14 Vali Dragnuta wrote:
 i-ai dat hpsetup sa-si downloadeze eventualul firmware de pe net ?

Bineinteles, de fapt asta e calea cea mai simpla de a adauga imprimanta in 
cups. Dar nu a parut sa downloadeze vre-un firmware. Ideea e ca a functionat 
si a luat-o razna brusc.

-- 
Serghei.

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] cups HP P2014

2008-11-13 Fir de Conversatie Serghei Amelian
On Thursday 13 November 2008 20:48:26 Serghei Amelian wrote:
 On Thursday 13 November 2008 20:44:14 Vali Dragnuta wrote:
  i-ai dat hpsetup sa-si downloadeze eventualul firmware de pe net ?

 Bineinteles, de fapt asta e calea cea mai simpla de a adauga imprimanta in
 cups. Dar nu a parut sa downloadeze vre-un firmware. Ideea e ca a
 functionat si a luat-o razna brusc.

OK, deci nu a luat-o razna brusc, ci pentru ca era oprit DBUS (am uitat sa-l 
fac sa starteze automat). Nu prea inteleg ce legatura are eroarea din 
ghostscript cu DBUS (CUPS nici macar nu e compilat cu suport pt DBUS, 
probabil e o chestie din HPLIP), da' ma rog, acum cel putin functioneaza...

-- 
Serghei.

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


[rlug] NU VREAU TOMCAT!!!

2008-11-13 Fir de Conversatie catalin sandu
Salutare tuturor..

Exista vreun modul ptr apache, ca sa public pagini scrise in java , *.jsp ?
Nu vreau tomcat.

Am gasit pe net ceva legat de mod_jserv dar nu i-am dat de capat!

Multumesc.
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Dragos Chiriac

Silviu Dicu wrote:

http://www.mysqlperformanceblog.com/2006/08/09/cache-performance-compari
son/

una care mi se pare foarte atractiva si vad ca nu o avem este
mysql-query-cache.
  

Alte locuri unde sa te uiti (php specific) :
O alternativa daca tii sa faci multe selecturi si putine update-uri e sa 
creezi tabele HEAP (in memorie) si sa muti datele acolo (si sa le 
updatezi SI acolo cand e cazul). Nu sunt chiar cache, dar sunt destul de 
rapide (dar volatile).
Daca te uiti la http://adodb.sourceforge.net/ vei gasi acolo ceva pt 
prepared statements si caching support pentru memcached si file.


Depinde de ce cod ai si cat ai chef sa-l schimbi.
|
Sincer la cat costa hardware vs cat costa ora de 
programare/testare/deployment cea mai normala solutie este sa ai un 
server pe care sa-l lovesti cu inserturi si n replici din care sa faci 
selecturi. Modificarile din cod sunt mai mici, si rezultatul e mai usor 
de citit de catre oameni care nu stiu prea multe. Deci e mai simplu de 
debug/reparat in caz de bug-uri. Merge indiferent de platforma la fel si 
ai si lock-uri sa mai eviti din race conditions.


||Parerea mea (stiu ca e enervant).|
|
Dragos

|

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


RE: [rlug] memcached

2008-11-13 Fir de Conversatie Silviu Dicu
 
Da, ai dreptate referitor la costuri ore umane vs. cost hardware.
Daca as face tot ce vreau eu ar fi intr-un fel dar dupa cum ti-ai 
dat seama nu e cazul :) - asa ca tre sa fac tot felul de chestii etc.

Concluzia mea (fara sa il folosesc numai din ce am citit) e ca memcached
e foarte
bun DACA la nivelul (re)design/code(review) se ia in considerare si se
aplica daca
pierzi fereastra asta devine din ce in ce mai putin fezabil din motivele
de mai
sus.

silviu


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] NU VREAU TOMCAT!!!

2008-11-13 Fir de Conversatie Vali Dragnuta

 Am gasit pe net ceva legat de mod_jserv dar nu i-am dat de capat!

Ala e obsolete de multi ani de zile. Foloseste tomcat sau alt container
de servleti si jspuri (ex jetty). 
Si btw, ce nu-ti convine la tomcat ?


___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] NU VREAU TOMCAT!!!

2008-11-13 Fir de Conversatie catalin sandu
Am rezolvat problema cu un server apache pe port 81.. si lucrurile au mers:D

2008/11/13 Vali Dragnuta [EMAIL PROTECTED]


  Am gasit pe net ceva legat de mod_jserv dar nu i-am dat de capat!

 Ala e obsolete de multi ani de zile. Foloseste tomcat sau alt container
 de servleti si jspuri (ex jetty).
 Si btw, ce nu-ti convine la tomcat ?


 ___
 RLUG mailing list
 RLUG@lists.lug.ro
 http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] Probleme cu YahooMail

2008-11-13 Fir de Conversatie Petre Mihail
În data de 13 noiembrie 2008, 18:37, Gabriel GANEA [EMAIL PROTECTED] a
scris:

 On Tue, 11 Nov 2008, Petre Mihail wrote:

  Poate nu pare legat de problema ta dar de mai bine de o saptamana
 dintr-un
  cont de YahooMail imi pot lua atasurile numai in mod aleator. Am incercat
 sa
  gasesc o logica: poate p-alea cu blonde nu vrea din mila de hormonii mei,
  bancurile nu ca alea alea rasu 'ngrasa, pe unde au fost prietenii in
  concediu nu , ca oftica duce la deces. Da' nici macar un  amarat de spam
 nu
  pot sa mi iau acasa ca tot omul.
  Serios vorbind acum, am incercat mai multe browsere inclusiv de pe
 geamuri,
  si diferite IP uri, cand dau download atas in afara de o lista lunga in
 bara
  de adresa si un done alb in pagina nimic altceva. Desi banuiesc ca din
  moment ce da preview in pagina atasurile sunt acolo.
  Servus!
 

 Poate ca e de... interfata webmail al lu' Yahoo! Mail.
 Incearca switch-back to classic.

 Sa... ma explic:
 Am avut o problema similara de acum doua saptamini pina acum
 citeva zile, mesaje de la un corespondent al meu cu pure
 attachment (ex. crap.pps, stupid.vmw et al.) nu le puneam
 descarca, nu-mi afisa link-ul de download, indiferent de
 browser/os.  Si mai amuzant e ca el imi trimetea (forward)
 tot din Yahoo! Mail, iar mesajele le primea tot de la o adresa
 din Yahoo!.  Pentru mine, ciudatenia era ca acest comportament
 aparea doar la mesajele de tipul de care am spus si doar la cele
 primite de la el.  Mi-am amintit ca el urilizeaza strict
 interfata veche, clasica.  Eu utilizam interfata cea noua,
 tabbed, pina nu de mult in faza zis beta.  Am revenit la
 interfata veche si aveam linkurile de download peste tot.
 Schimbind din nou interfata, la cea noua, linkurile erau
 disparute.  Am gasit un link de suport si am descris
 problema nu stiu cit (m-)a ajutat, ca n-am primit nici o
 informatie inapoi, insa cert e ca de citeva zile interfata
 pare ca... si-a revenit, opereaza normal.


..cand doi oameni spun ca esti beat mai bine meri la culcare!
Yahoopasol na turbinca vidma!

Aceeleasi simptome ca la mine. Am incercat si cum spui tu. Nu merge! Nici
asa, nici altminterea. Imi parea YahooMail printre ultimele neatinse de
filoxera schimbarii. Acum vreo 2 zile am tras o flegma contra deochiului
spre Gmail. Mai bine ma grabeam un pic. Ieri m-am trezesc cu retina
zgariata: Nou la Gmailvideochat! scris mare cu rosu. Ehe, pai pe cand era
lupu' catel ... da' cui ii mai pasa?
Servus!
___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug


Re: [rlug] NU VREAU TOMCAT!!!

2008-11-13 Fir de Conversatie catalin sandu
Problema era ca nu reuseam sa configurez tomcat ca sa pot instala qmail..


2008/11/13 Vali Dragnuta [EMAIL PROTECTED]


  Am gasit pe net ceva legat de mod_jserv dar nu i-am dat de capat!

 Ala e obsolete de multi ani de zile. Foloseste tomcat sau alt container
 de servleti si jspuri (ex jetty).
 Si btw, ce nu-ti convine la tomcat ?


 ___
 RLUG mailing list
 RLUG@lists.lug.ro
 http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug

___
RLUG mailing list
RLUG@lists.lug.ro
http://lists.lug.ro/mailman/listinfo/rlug