vsi pa cakamo na C++0x, da bomo koncno imeli normalen foreach in podobno...
Pa saj za tovrstne dodatke jeziku imamo ze kar lep cas na voljo Qt 4.x :P.
___
lugos-list mailing list
lugos-list@lugos.si
On sob, 2006-05-06 at 21:33 +0200, polz wrote:
vsi pa cakamo na C++0x, da bomo koncno imeli normalen foreach in podobno...
Pa saj za tovrstne dodatke jeziku imamo ze kar lep cas na voljo Qt 4.x :P.
Ja saj imamo tudi v tem kontekstu veliko primernejsi BOOST...
samo to ni to.
zaenkrat smo
V C++ ne vemo, kolikšna je dolžina arraya, če ga kar od nekod dobimo, right?
npr. Če imamo podano nek kazalec int*, ki kaže na array integerjev,
vemo, da bo tam polje integerjev, ampak ne vemo, koliko dolgo. To je
tudi razlog, zakaj se ponavadi, če se pošilja argument funkciji polje,
vedno zraven
Howdy!
Matevz Jekovec wrote:
V C++ ne vemo, kolikšna je dolžina arraya, če ga kar od nekod dobimo, right?
npr. Če imamo podano nek kazalec int*, ki kaže na array integerjev,
vemo, da bo tam polje integerjev, ampak ne vemo, koliko dolgo. To je
tudi razlog, zakaj se ponavadi, če se pošilja
On pet, 2006-05-05 at 09:06 +0200, Matevz Jekovec wrote:
V C++ ne vemo, kolikšna je dolžina arraya, če ga kar od nekod dobimo, right?
npr. Če imamo podano nek kazalec int*, ki kaže na array integerjev,
vemo, da bo tam polje integerjev, ampak ne vemo, koliko dolgo. To je
tudi razlog, zakaj se
... tako nekako... potem pridejo še podatkovni tipi list pa map, ki so
prav tako zelo uporabni... skratka če uporabljaš C++ brez STLja je tako
kot če v avtu z avtomatskim menjalnikom vseeno menjaš prestave ročno.
saj deluje, samo to ni point.
Samo pazi, ce bos shranjeval kazalce na objekte
On pet, 2006-05-05 at 10:04 +0200, Gregor Berginc wrote:
... tako nekako... potem pridejo še podatkovni tipi list pa map, ki so
prav tako zelo uporabni... skratka če uporabljaš C++ brez STLja je tako
kot če v avtu z avtomatskim menjalnikom vseeno menjaš prestave ročno.
saj deluje, samo to
seveda se ne klicejo ce pa imas pointerje na my_class... ce tam izpusits
* se bo vektor z clearom seveda povsem pocistil...
Saj nisem mislil, da bi se morali; samo opozoriti sem ga zelel, ce ga
bo kdaj zamikalo shranjevati kake cudne reci v vektorje.
vsi pa cakamo na C++0x, da bomo koncno
Mogoče malo napačna mailing lista za tole, ampak neki mi pravi, da sem
prišel prav :).
Kakšna je razlika, če deklariramo funkcijo npr. s
const String nekaj()
ali pa samo s
String nekaj()
za njen return type.
V mislih imam tole:
class Avto {
private:
String znamka_;
public:
On Wednesday 15 March 2006 21:31, Matevz Jekovec wrote:
Mogoče malo napačna mailing lista za tole, ampak neki mi pravi, da sem
prišel prav :).
Ponavadi gredo takele reci na lugos-prog, ampak po mojem noben ne zameri ;).
Kakšna je razlika, če deklariramo funkcijo npr. s
const String nekaj()
Zivjo,
Torej, znamka() vrne znamko avtomobila. Tukaj mi nekaj pravi, da vračam
const String. Ampak, kako bi bilo pa lahko drugače?
Meni pa nekaj pravi, da je funkcija const, vraca pa pac navaden string.
Ne, funkcija bi bila const, ce bi imela naslednji prototip:
String znamka() const
{
}
Zanima me, kakšna je razlika med razredoma:
class A {
public:
virtual void neki();
}
class B {
public:
void neki();
}
, če lahko oba nova razreda podedujeta in prepišeta void neki():
class Aa : public A {
public:
void neki();
}
class Bb : public B {
na dan pet, 2005-08-05 ob 23:51 +0200, je Matevz Jekovec zapisal(a):
Kaj je poj sploh poanta besedice virtual v primeru, da
nimamo stroge abstrakcije?
v tem, da če boš imel stvar castano v nek 'višji' razred (po hirarhiji)
in boš klical virtual funkcijo, se bo klicala dejansko funkcija iz
* On 05-09-99 at 13:10 Andrej Komelj ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
+Here quoted text begins+
[...]
Gcc 2.95.1 je naslednik tako egcs-ja kot gcc-ja.
[...]
+and here the quote ends+
Ali spada 2.95.1 med stabilne verzije - je z njim varno kompajlat tako 2.0.x
kernele kot 2.2.x ali
Pozdravljeni!
Zanima me kateri je trenutno najnovei stabilni c kompajler (gcc x.x.x.x ali
egcs x.x.x.x). Katerega je bolj priporoeno uporabljati - gcc ali egcs?
Vnaprej hvala!
Botjan
--
Botjan Mller [NEONATUS], [EMAIL PROTECTED], http://surf.to/NEONATUS
ICQ #:7506644, For my PGP key
Zanima me kateri je trenutno najnovei stabilni c kompajler (gcc x.x.x.x ali
egcs x.x.x.x). Katerega je bolj priporoeno uporabljati - gcc ali egcs?
Gcc 2.95.1 je naslednik tako egcs-ja kot gcc-ja.
--
Andrej.
... Modems are proof that people enjoy torturing themselves
On Thu, 7 Jan 1999, Matjaz Straus wrote:
Nekateri pa nismo na taksni soli, da bi to lahko sploh kdaj slisali, zato
je kr OK ce kdo na listi kaj pametnejsega pove kot so neumesni komentarji.
Hojli,
saj ni treba tega razlagat na LUGOS listi. Saj nismo v soli...
pozdrav,
Matjaz.
In-reply-to:
Rok Krulec wrote:
On Thu, 7 Jan 1999, Matjaz Straus wrote:
Nekateri pa nismo na taksni soli, da bi to lahko sploh kdaj slisali, zato
je kr OK ce kdo na listi kaj pametnejsega pove kot so neumesni komentarji.
Mislis nekaj podobnega kot je naslednji primer? ;)
Rok Krulec wrote:
On Mon,
On Fri, 8 Jan 1999, Marko Samastur wrote:
Rok Krulec wrote:
On Thu, 7 Jan 1999, Matjaz Straus wrote:
Nekateri pa nismo na taksni soli, da bi to lahko sploh kdaj slisali, zato
je kr OK ce kdo na listi kaj pametnejsega pove kot so neumesni komentarji.
Mislis nekaj podobnega kot je naslednji
Na zacetku je po moje boljsa uporaba STLa (c++), kjer so take in podobne
sturkture ze definirane.
http://www.sgi.com/Technology/STL/
V standardni inacici STL praviloma taksne strukture niso definirane,
ampak STL samo omogoca pisanje razredov (med njimi recimo tudi
linked listov, raznih
At 03:36 PM 1/8/99 +0100, you wrote:
Na zacetku je po moje boljsa uporaba STLa (c++), kjer so take in podobne
sturkture ze definirane.
http://www.sgi.com/Technology/STL/
V standardni inacici STL praviloma taksne strukture niso definirane,
ampak STL samo omogoca pisanje razredov (med njimi
To o cemer pa govoris ti so templati, ki so del C++. In STL je napisan s
pomocjo tega.
STL pomeni Standard Template Library, kjer so implementirani container
classes (vector, deque, stack,) in nekaj algoritmov nad njimi (iskanje,
sortiranje).
PROSIM, PRESTAVITE SE S TO DEBATO V
Hojli,
saj ni treba tega razlagat na LUGOS listi. Saj nismo v soli...
pozdrav,
Matjaz.
In-reply-to: Your message dated: Thu, 07 Jan 1999 15:29:04 +0100
On Wed, 06 Jan 1999, you wrote:
-Original Message-
Ja, eventuelno mozno, ampak zelo neelegantno. Veliko bolj mi je vsec
linked
At 03:29 PM 1/7/99 +0100, you wrote:
Ja, eventuelno mozno, ampak zelo neelegantno. Veliko bolj mi je vsec
linked
list.
Na zacetku je po moje boljsa uporaba STLa (c++), kjer so take in podobne
sturkture ze definirane.
http://www.sgi.com/Technology/STL/
pozdrav, Jure
imam razred crka, ki mora kazat naprej na objekte istega razreda (ergo
crka)
Tole je cudno. Kako bo razred kam kazal???
naslednji prog dela bp, samo da vse skupaj rezerviram zunaj razreda..
#include iostream.h
class crka
public:
char ime; // za katero crko je ta objekt
unsigned int f;
Ahm, enkrat rezervirano tabelo je prakticno nemogoce povecati. Uporabi
povezani
seznam pointerjev na crke. V seznam bos lahko brez problema dodajal, brisal,
res pa je, da ne bo delovalo tako hitro. Tabela ni prava resitev, vsaj zdi
se mi
tako.
Ja ideja prvega programa je bila ta da bi rezerviral
-Original Message-
From: Marko Bukovec [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED]
Date: 6. januar 1999 1:04
Subject: Re: [ LUGOS ] c++ problemi s kazalci
Ahm, enkrat rezervirano tabelo je prakticno nemogoce povecati. Uporabi
povezani
seznam pointerjev na crke. V seznam
27 matches
Mail list logo