Re: [python] [django-cs] pyvo emergency #112

2020-07-13 Tema obsahu starenka .
+ jeste @aprillion (kterej si kvuli tomu hrdinne odlozil dovolenou) na JavaScript! --- In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1] On Mon, Jul 13, 2020 at 6:54 PM Jiri Barton wrote: > Volame jine j

Re: [python] [django-cs] async def django_sraz_109():

2020-04-15 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Diky vsem, problem byl (jako skoro vzdy :) na me strane. Z nejakeho duvodu se na jednom PC neslo prihlasit, prestoze tam Zoom denne pouzivam. Na druhem (stejna verze Zoom klienta) to slo. Jirka On Wed, 15 Apr 2020 at 19:05, Honza Král wrote: > komplet link s heslem: > > https://pantheon.zoo

Re: [python] [django-cs] async def django_sraz_109():

2020-04-15 Tema obsahu Honza Král
komplet link s heslem: https://pantheon.zoom.us/j/94879518091?pwd=K0V1RDZRcEcyU3NHbTFPTEJGVG8ydz09 On Wed, Apr 15, 2020 at 6:43 PM Jirka Vejrazka wrote: > Zoom pass: 109 109 >> > > To tvrdis ty, ale Zoom si to nemysli ;-) > > -- > -- > E-mailová skupina django...@googlegroups.com > Správa: ht

Re: [python] [django-cs] async def django_sraz_109():

2020-04-15 Tema obsahu Jirka Vejrazka
> > Zoom pass: 109 109 > To tvrdis ty, ale Zoom si to nemysli ;-) ___ Python mailing list python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python Visit: http://www.py.cz

Re: [python] [django-cs] async def django_sraz_109():

2020-04-15 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Nejak se rozsypala synchronizace hesla, mne to tam nechce pustit. Jsem sam, nebo ma nekdo dalsi stejny problem? Jirka On Tue, 14 Apr 2020 at 21:16, Jiri Barton wrote: > Ahoj gaucaci a gaucacky, > > zitra mame pro Vas absolutni hit, kudos to Honza Kral, na nas Zoom > Python sraz neprijde nik

Re: [python] [django-cs] 108 Online. Testing [Prihlasovaci udaje]

2020-03-27 Tema obsahu Jakub Vysoky
Zaznam by mel byt online> https://pyvo.cz/praha-pyvo/2020-03/ On Sun, Mar 22, 2020 at 4:25 PM Jakub Vysoky wrote: > Ahoj, prednaska se nahravala, afterparty ne :))) Myslim, ze jeste ale neni > vystaveno nikdo. Posleme link! > > On Sun, Mar 22, 2020 at 1:56 PM Václav Řehák wrote: > >> Ahoj, >> >

Re: [python] [django-cs] nekonecne leto s Pythonem ∞∞

2018-07-16 Tema obsahu Jaroslav Vysoký
Jenom aby tam zase nepadaly stromy... J. Dne 16. července 2018 18:35 Jakub Vysoky napsal(a): > insider info> je leto, takze se tradicne sedi na zahradce (dovoli-li > pocasi) a lightning talky se odehravaji tam > > chces-li dorazit a chces-li si dat neco na grillu, prihlas se na meetupu, > at n

Re: [python] [django-cs] nekonecne leto s Pythonem ∞∞

2018-07-16 Tema obsahu Jakub Vysoky
insider info> je leto, takze se tradicne sedi na zahradce (dovoli-li pocasi) a lightning talky se odehravaji tam chces-li dorazit a chces-li si dat neco na grillu, prihlas se na meetupu, at na venecku alespon zhruba tusi, kolik nas bude a muzou tomu prizpusobit zasoby! diky a navidenou! On Mon,

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ

2018-06-03 Tema obsahu starenka .
* ke vsem videum --- In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1] 2018-06-03 22:35 GMT+02:00 starenka . : > >> Vloni byl Peter Hozák tak hodný, že pod videa udělal komentáře s > odkazy na časy podle

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ

2018-06-03 Tema obsahu starenka .
>> Vloni byl Peter Hozák tak hodný, že pod videa udělal komentáře s odkazy na časy podle přednášek, tak se jím můžete inspirovat a pak budete hodní lidé a za rok tady budu psát o >> vás :-) Tak uz zhav klavesnici ;) Hodil sem klikaci odkazy do komentu k videu, takze muzete klikat. Mejte se a cau s

Re: [python] [django-cs] Kóduj pro Česko (už za týden)

2018-05-21 Tema obsahu Honza Javorek
Jo, mají trochu binec v adresách a protokolech :) Líp než Peter Hozák na FB to nepopíšu, tak si ho dovolím citovat: “”” HTTPS://kodujprocesko.cz/

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ 2017 - ohlédnutí

2017-11-16 Tema obsahu Vláďa Macek
Honzo, je to impozantní práce! Respekt všem zúčastněným! V. On 15.11.2017 10:17, Honza Javorek wrote: > Ahoj, > > vydali jsme na blogu ohlédnutí za letošní českou Python konferencí, PyCon > CZ 2017. Je tam všechno - rozpočet, statistiky, fotky, videa. > http://blog.python.cz/pycon-cz-2017-confe

Re: [python] [django-cs] Pyvo v Olomouci

2017-11-06 Tema obsahu starenka .
Husty!! - 'aknerats'[::-1] On Nov 6, 2017 2:33 PM, "Jan Bednařík" wrote: > Ahoj, > > ve čtvrtek 9.11. se uskuteční první Olomoucké Pyvo. Tak kdo bydlíte v > blízkém okolí, zhruba mezi Plzní a Košicemi, tak doražte :-) > > https://pyvo.cz/olomouc-pyvo/ > > Honza > > -- > -- > E-mailová skupi

Re: [python] [django-cs] Pyvo v Olomouci

2017-11-06 Tema obsahu Honza Javorek
Dorazím! HJ 2017-11-06 14:32 GMT+01:00 Jan Bednařík : > Ahoj, > > ve čtvrtek 9.11. se uskuteční první Olomoucké Pyvo. Tak kdo bydlíte v > blízkém okolí, zhruba mezi Plzní a Košicemi, tak doražte :-) > > https://pyvo.cz/olomouc-pyvo/ > > Honza > > -- > -- > E-mailová skupina django...@googlegroup

Re: [python] [django-cs] Re: aaS #63 napyvo

2017-03-03 Tema obsahu Honza Javorek
Videa máme snad ze všech Pyv, ale nemáme čas a síly je zpracovávat. Víme jak na to, máme nějaké i rozepsané skripty a nějaká metodika na to už snad i existuje, ale není prostě síla a čas. Uvítáme dobrovolníky, kteří by se přihlásili na https://github.com/pyvec/zapojse/issues/4 https://github.com/p

Re: [python] [django-cs] Dvě věci: Pyvo → Brno, Trello → GitHub

2016-08-20 Tema obsahu Honza Javorek
Ahoj, tak během Python sprintu jsem se dostal k tomu, že jsem Trello zmigroval na GitHub. Aktualizoval jsem podle toho i http://python.cz/ Pokud chcete pomoct s čímkoliv ohledně Pythonu v ČR, najdete teď inspiraci nejlépe takhle

Re: [python] [django-cs] Přednášejte na letošním PyCon CZ!

2016-08-12 Tema obsahu Tomáš Ehrlich
Omlouvám se, ještě ta url: https://cz.pycon.org/2016/proposals/talks Ta první by fungovala taky, ale museli byste projít README na GitHubu a při té příležitosti poslat i nějaký ten PR :) Tom > 9. 8. 2016 v 21:20, Jachym Cepicky : > > Ahoj > co works

Re: [python] [django-cs] Přednášejte na letošním PyCon CZ!

2016-08-12 Tema obsahu Tomáš Ehrlich
Workshopy už je možné posílat taky! http://lan.pycon.cz:8000/2016/proposals/talks (PS: Ano, stranka je spolecna pro prednasky i workshopy, ale jsou tam odkazy na dva formulare) Ať máte nějaké přemýšlení na víkend :) Tom > 9. 8. 2016 v 21:20, J

Re: [python] [django-cs] Přednášejte na letošním PyCon CZ!

2016-08-09 Tema obsahu Tomáš Ehrlich
Důležité jsou teď hlavně přednášky, protože plánujeme 2-3x více přednášek než loni. Workshopů bude stejně a proto tak nespěcháme. Každopádně je to matoucí, zítra nahodím form i pro workshopy :) Tom > 9. 8. 2016 v 21:20, Jachym Cepicky : > > Ahoj > co workshopy? Budou? Kam můžu poslat svůj ná

Re: [python] [django-cs] Nové pyvo.cz a python.cz

2015-12-19 Tema obsahu Vladimir Macek
On 15.12.2015 11:49, Honza Javorek wrote: > Čau, Pyježíšek naděluje nové webíky pro českou Python komunitu: > > · http://pyvo.cz - srazy (stvořil Petr Viktorin) > · http://python.cz - rozcestník (stvořil jsem já) Chtěl bych moc poděkovat všem zúčatněným, kteří tomu věnovali čas a energii! Informa

Re: [python] [django-cs] Beating the Averages

2015-11-10 Tema obsahu Matěj Cepl
On 2015-11-09, 22:26 GMT, Petr Viktorin wrote: > Ale jinak je Lisp super, a mainstreamové jazyky se mu limitně > přibližují (viz další esej od PG: > http://www.paulgraham.com/diff.html). > Když se naučíš C, budou tvoje Pythoní programy rychlejší, i kdybys pak > C dál nepoužíval. > Když se naučíš Li

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ, PyCon SK

2015-11-10 Tema obsahu geon
Držím palce. Termín jste zvolili krásně, přesně na mé narozeniny, takže to vnímám jako dost symbolické ;-) . Zúčastnit se nemohu, pozdravuji hlavně všechny zapálené učitele. geon Pavel Kosina Jakub Vysoky napsal(a) dne 5.11.2015 v 23:59: Uf! Diky za pripomenuti. Listky koupeny. Jak pro me, t

Re: [python] [django-cs] Beating the Averages

2015-11-09 Tema obsahu Petr Viktorin
Nevím nakolik je tenhle článek aktuální v době kdy startupům spíš než o algoritmy jde o UI, a kdy lze cokoliv slepit z existujících součástí mnohem rychleji než jde napsat framework v tom nejlepším jazyce. A co se týče výroby těch součástí, vyhrávají holt jazyky, které se dají naučit za odpoledne :

Re: [python] [django-cs] Beating the Averages

2015-11-09 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Co se toho tyka, tak nezapomenout na "The Mythical Man-Month" - ta je taky dodnes aktualni a zrovna slavi ctyricetiny :) Jirka 2015-11-09 15:18 GMT+01:00 Tomáš Ehrlich : > Ahoj! > Tato esej je taky v knížce „Hackers and Painters“: > http://www.amazon.com/Hackers-Painters-Big-Ideas-Computer/dp

Re: [python] [django-cs] Beating the Averages

2015-11-09 Tema obsahu Tomáš Ehrlich
Ahoj! Tato esej je taky v knížce „Hackers and Painters“: http://www.amazon.com/Hackers-Painters-Big-Ideas-Computer/dp/1449389554 , kterou máme v knihovničce: https://github.com/pyvec/bookshelf#paul-graham-hackers-and-painter

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ, PyCon SK

2015-11-06 Tema obsahu Honza Javorek
Zbývá posledních 24 lístků? No ty brďo! Honza 2015-11-06 6:36 GMT+01:00 Tomáš Ehrlich : > Ahoj děcka, > nevěřím, že k tomu vůbec došlo, ale musel jsem nastavit limit na lístky. > Zbývá posledních 24 lístků. A to jsme odhad účasti posunuli už 2x :) > > Těším se na vás! Mám objednat dva sudy zelen

Re: [python] [django-cs] PyCon CZ, PyCon SK

2015-11-05 Tema obsahu Jakub Vysoky
Uf! Diky za pripomenuti. Listky koupeny. Jak pro me, tak pro tatika (podporujeme ceskeho skolstvi :)) Ted uz jenom nezmeskat letadlo SFO->BRNO :)) 2015-11-05 11:23 GMT-08:00 Honza Javorek : > Ahoj, > > asi už to všechno víte, ale já jen kdyby náhodou... Za týden už je PyCon > CZ

Re: [python] [django-cs] První česká Python konference představuje speakery, bude se konat v listopadu

2015-10-16 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Diky! Potreboval jsem hlavne vedet zacatek, abych nezaspal :) Jirka 2015-10-16 10:28 GMT+02:00 Tomáš Ehrlich : > Ne, opravdu to tam chybí. Chtěl jsem ještě doladit časy pro jednotlivé > bloky a to je závislé na délce jednotlivých talků, atp. > > Hodím tam alespoň předběžná čísla během dneška.

Re: [python] [django-cs] První česká Python konference představuje speakery, bude se konat v listopadu

2015-10-16 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Ahoj, mel bych takovy skromny dotaz. Uznavam ze starnu a slepnu, ale nejak se mi nepovedlo nikde najit, v kolik to priblizne zacina. Nebo je nejaky implicitni cas, ktery vsichni znaji, jenom ja ne? :) Dik Jirka 2015-10-13 22:02 GMT+02:00 Honza Javorek : > Ahoj ahoj! > > Kdo jste to je

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-14 Tema obsahu Honza Javorek
Dobrý den, > Úvodní text u mne vyvolává dojem že python má být základním nástrojem produkce firmy. Díky za zpětnou vazbu. Text bych měl tedy upravit, protože seznam má spíše říkat "my jsme Python na něco použili a používáme". > Zajímavé je také použití pojmu 'scriptování'. To je tam vyloženě pr

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-14 Tema obsahu Ondrej Beranek
Hackerspace Brmlab v tom má systém pro interni byrokracii brmburo BorkySAP (django app). (chysta se prvni rewrite dobrovolnici vitani) https://github.com/brmlab/brmburo O Dne 14. září 2015 8:53 ZU1234 napsal(a): > Dobrá den. > Úvodní text u mne vyvolává dojem že python má být základním nástro

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-13 Tema obsahu ZU1234
Dobrá den. Úvodní text u mne vyvolává dojem že python má být základním nástrojem produkce firmy. Proto do seznamu nemohu přispět, ač bych rád python podpořil. Zajímavé je také použití pojmu 'scriptování'. Přesto že jsem na něj také zvyklý, myslím že je matoucí pro pro lidi přicházející z windo

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-11 Tema obsahu Marek Nožka
Ahoj. Je to hezké, je to nápadité, je to přehledné. Marek On Thu, 10 Sep 2015 20:47:51 +0200 Honza Javorek wrote to django...@googlegroups.com: > Cau, > co byste rekli tomuhle? > http://pythoncz-0375.rostiapp.cz/prace -- @ @ @ Marek Nožka '.@ :*`@ email: marek <@t> tlapicka

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-11 Tema obsahu Vladimir Macek
Moc pekny! V. On 10.9.2015 20:47, Honza Javorek wrote: > Cau, > > co byste rekli tomuhle? > > http://pythoncz-0375.rostiapp.cz/prace > > (vyvojova verze noveho python.cz ) > > Honza > ___ Python mailing list python@py.cz http://www.py

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-09-10 Tema obsahu Honza Javorek
Cau, co byste rekli tomuhle? http://pythoncz-0375.rostiapp.cz/prace (vyvojova verze noveho python.cz) Honza 2015-04-28 15:45 GMT+02:00 Honza Javorek : > BTW, pokud by pomohlo ke contributions, ze by byl novy python.cz na > Djangu a ne na Flasku, tak bych se tomu asi ani nebranil. Ono i v tom

Re: [python] [django-cs] hledame 51. sraz naPyVo v Praze

2015-06-18 Tema obsahu Petr Viktorin
Videa z (nejen) tohoto Pyva jsou na https://www.youtube.com/user/pyvec/videos ! Doneslo se mi, že ne všichni chtějí svůj obličej na YouTube, takže od teď budou záznamy z lightning talků opt-in. (Teda kromě Kubíka a Honzy, a podobných celebrit :P) Kdo měl LT a chce zveřejnit záznam, ozvěte se prosí

Re: [python] [django-cs] Re: Updates on your event on Lanyrd, Pražské PyVo #30 devops

2015-06-08 Tema obsahu Petr Viktorin
Chtěl jsem napsat až dozpracovávám všechno co mám u sebe, když už je to "venku", pár poznámek :) Videa z Pyv jsou na těchto kanálech: - Praha: https://www.youtube.com/user/pyvec/videos - Brno: https://www.youtube.com/channel/UCzE1AyBbdp8_fbDvnrW5GgA/videos - Ostrava: https://www.youtube.com/channe

Re: [python] [django-cs] Re: 50 SRAZU V PRAZE (PYG+PYRO+PYVO)

2015-06-04 Tema obsahu Jakub Vysoky
petre, jses hvezda! absolutni diky! jenom vidim zacatek a hned bych si dal pyvo/pyro/pyg :))) 2015-06-04 23:23 GMT+02:00 Jakub Vysoky : > petre, jses hvezda! absolutni diky! jenom vidim zacatek a hned bych si dal > pyvo/pyro/pyg :))) > > 2015-06-04 15:09 GMT+02:00 Petr Viktorin : > >> Video ze sr

Re: [python] [django-cs] Re: 50 SRAZU V PRAZE (PYG+PYRO+PYVO)

2015-06-04 Tema obsahu Petr Viktorin
Video ze srazu je tady: http://www.youtube.com/watch?v=RdmUvHPEC-Y 2015-05-12 14:39 GMT+02:00 Jiri Barton : > Pratele, nezapomente, jiz pristi stredu 20.5.2015 propukne 50. bujare veseli > ku prilezitosti 50. opakovani naseho slavneho Python srazu (aka > Python/Django) v Praze! > > prase+delobuchy

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-28 Tema obsahu Honza Javorek
BTW, pokud by pomohlo ke contributions, ze by byl novy python.cz na Djangu a ne na Flasku, tak bych se tomu asi ani nebranil. Ono i v tom Djangu se da udelat minimalne nekomplexni miniwebik a snadneji se to rozsiruje. Aby to neumrelo nespravovane kvuli komplexite, o to bych se postaral. H 2015-04

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-28 Tema obsahu Honza Javorek
Ahoj, sorry za pozdni vstup do diskuse, mam toho ted moc. Jakozto neco jako tvurce/spravce python.cz bych se mel asi vyjadrit :) Ja to vidim takto. Cile teto sekce jsou: - dat vedet lidem, ze najdou praci, kdyz se nauci python - dat vedet firmam, ze se nemaji bat zacit pouzivat python K tomu by

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-28 Tema obsahu Vladimir Macek
Diky za odpoved, Vitku. Prece zminka, reference, firmu nestoji penize ani cas ani rozhodovani. Jakoukoli aktivitu (kterou smerujes na pyvec.org sekce Partneri) lze cekat jen od tech zapalenejsich, kterych bude na prstech jedne ruky. Neco davat se ceske firmy teprve uci, maji samy sebe za chude. C

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-24 Tema obsahu Vladimir Macek
Cau, dekuju za diskusi. Zkusim poporade: On 24.4.2015 15:26, Petr Viktorin wrote: > Ale co je velké jméno? "Velké jméno" je pojem, který měl mít intuitivní význam. Jméno, u kterého se dá čekat, že většina čtenářů si řekne "fakt i tihle?". > Nezapomeň že někteří spoluautoři python.cz pro různě

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-24 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Mam trochu obavu, ze to nebude obcas uplne jednoduche, zvlast u "velkych hracu". Kdybych tam napriklad chtel dat jmeno a logo nasi firmy (a ze Python pouzivam prakticky na vsechno), tak je to tak slozite zarizovani, ze to vzdavam predem. Jirka 2015-04-24 15:17 GMT+02:00 Vladimir Macek : > Ahoj

Re: [python] [django-cs] Marketing minute: Kdo pouziva Python?

2015-04-24 Tema obsahu Petr Viktorin
2015-04-24 15:17 GMT+02:00 Vladimir Macek : > Ahoj, > > muzu poprosit vsechny, kdo maji tuseni o aspon trochu vyznamnych ceskych > subjektech (organizace i statni, firmy, kdokoli...), ktere pouzivaji Python > a nejsou dosud uvedeni v dolni casti "Kdo tvori v Pythonu" na strance > http://python.cz/,

Re: [python] [django-cs] Re: praha/napyvo/sraz#49

2015-04-14 Tema obsahu Jiri Barton
Presunul jsem te na zacatek a s dovolenim trochu zkratil nazev a zacal nazvem technologie, podobne u ostatnich nazvu. Diky! On 2015-04-14 11:35, Jan Killian wrote: Škoda, na Falcon jsem se těšil, tak snad příště :) Potvrzuju přednášku, zatím jsem ji přidal na konec http://lanyrd.com/2015/praha

Re: [python] [django-cs] Re: praha/napyvo/sraz#49

2015-04-14 Tema obsahu Jan Killian
Škoda, na Falcon jsem se těšil, tak snad příště :) Potvrzuju přednášku, zatím jsem ji přidal na konec http://lanyrd.com/2015/praha-pyvo-april/, klidně ji přesuň, jak budeš potřebovat. On Monday, April 13, 2015 at 4:36:19 PM UTC+2, Jiri Barton wrote: > > Nazdar Honzo, > to bude uplne nejlepsi!

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-13 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Zkusim to. Neni problem to udrzet, problem je dojet do Prahy :) 2015-04-13 16:33 GMT+02:00 Jiri Barton : > Nazdar Jiri, > > ja bych si uplne nejradsi poslechnul Honzu o novym DSL v Elasticu a vubec, > co noveho na jeho fronte a prave tam bych uplne nejlepe zapadnula tva > prednaska -- takze by to

Re: [python] [django-cs] Re: praha/napyvo/sraz#49

2015-04-13 Tema obsahu Jiri Barton
Nazdar Honzo, to bude uplne nejlepsi! Prostor bude vetsi o Falcon, protoze Falcon si budeme muset asi schovat na jindy (ledaze by ho nekdo pouzival jiny??? :-) Uz se tesime na tvuj cely devel cyklus! whiskybar On 2015-04-13 14:37, Jan Killian wrote: Ahoj, můžu sdílet, jak modeluju API v RAML

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-13 Tema obsahu Jiri Barton
Nazdar Jiri, ja bych si uplne nejradsi poslechnul Honzu o novym DSL v Elasticu a vubec, co noveho na jeho fronte a prave tam bych uplne nejlepe zapadnula tva prednaska -- takze by to bylo na samostatne tema, jestli to toho do ty doby udrzis? (2-3 mesice) whiskybar On 2015-04-13 15:54, Jirk

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-13 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Diky, vypada to ze dorazim. Kdyby po API zbylo trochu casu, mel by nekdo zajem o lightning talk nebo prednasku o fulltext vyhledavani v projektu nad Django + PostgreSQL? Nativni fultext v Postgresu, zadny ElasticSearch (promin Honzo ;-). Pouzivam to uz dlouho, ale az ted jsem se trochu ponoril

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-12 Tema obsahu Jiri Barton
Nazdar Jiri, najdi najdi, radi si poslechneme tvoje postrehy! whiskybar On 2015-04-08 14:57, Jirka Vejrazka wrote: Hmm, ze bych zase jednou nekde vyhrabal trochu casu? Na DjRF mam taky neco postavene, kouknul bych jak to pojal Ales.   Jirka 2015-04-08 2:10 GMT+02:00 Jiri Barton : API otrasa

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-09 Tema obsahu Jakub Vysoky
Urcite ano! PATCHes welcome! On Apr 9, 2015 9:14 AM, "Honza Javorek" wrote: > Byl by zajem o vysvetleni a ukazku v py toho jak spravne v APIckach > pouzivat PATCH? Asi by to nebylo dlouhy, podle toho jak bych to zpracoval > tak by to byla bud prednaska nebo lightning talk :] > > H > > 2015-04-08

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-09 Tema obsahu Honza Javorek
Byl by zajem o vysvetleni a ukazku v py toho jak spravne v APIckach pouzivat PATCH? Asi by to nebylo dlouhy, podle toho jak bych to zpracoval tak by to byla bud prednaska nebo lightning talk :] H 2015-04-08 14:57 GMT+02:00 Jirka Vejrazka : > Hmm, ze bych zase jednou nekde vyhrabal trochu casu? N

Re: [python] [django-cs] praha/napyvo/sraz#49

2015-04-08 Tema obsahu Jirka Vejrazka
Hmm, ze bych zase jednou nekde vyhrabal trochu casu? Na DjRF mam taky neco postavene, kouknul bych jak to pojal Ales. Jirka 2015-04-08 2:10 GMT+02:00 Jiri Barton : > API otrasa svetem a tak se otrese i Venecek, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - > Smichoff dne 15. 4. 2015 v 19:00, kdy vypukne dalsi ne

Re: [python] [django-cs] Brno útočí: Co mě štve na Pythonu?!

2015-03-23 Tema obsahu Honza Javorek
Super pripominky/napady! Treba se nam to povede ukocirovat timhle smerem :) Diky! Honza uvadec 2015-03-23 21:38 GMT+01:00 Jakub Vysoky : > +1 za modifikaci! > > ps> kdyz vyjde premiera v brne, snad nekdy dojdou kotouce i do prahe! > > 2015-03-23 19:09 GMT+01:00 Honza Král : > >> Ahoj, >> >> zaji

Re: [python] [django-cs] Brno útočí: Co mě štve na Pythonu?!

2015-03-23 Tema obsahu Jakub Vysoky
+1 za modifikaci! ps> kdyz vyjde premiera v brne, snad nekdy dojdou kotouce i do prahe! 2015-03-23 19:09 GMT+01:00 Honza Král : > Ahoj, > > zajimave tema, bohuzel nebudu moct prijet, ale doporucim jednu > modifikaci - parkrat jsem byl na meetupech s oznacenim "bitch & fix": > Odprezentovat co me

Re: [python] [django-cs] Brno útočí: Co mě štve na Pythonu?!

2015-03-23 Tema obsahu Honza Král
Ahoj, zajimave tema, bohuzel nebudu moct prijet, ale doporucim jednu modifikaci - parkrat jsem byl na meetupech s oznacenim "bitch & fix": Odprezentovat co me vadi a ukazat, jak to resim + potencialne jake by bylo idealni reseni (neco ala [0]) Jako priklad uvedu problem "stve me, ze django neumi

Re: [python] [django-cs] Prazske Pyvo #48 - zase ten docker

2015-03-18 Tema obsahu Jakub Vysoky
tak uz dneska! pro toho, kdo si neni jisty, kde sraz presne je, mame sraz v 18:30 na andelu pred apple obchodem. spolecne to snad najdeme. na videnou tam, nebo primo na venecku. ahoj! http://lanyrd.com/2015/praha-pyvo-march/ 2015-03-16 14:40 GMT+01:00 Jiri Barton : > Nazdarek kamaradi, > pro ve

Re: [python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

2015-02-18 Tema obsahu Jakub Vysoky
s tebou uz zrovna pocitame, i kdyz, zalezi, co nabidnes : kdo dal? vitek by mohl neco povedet o falcon, ze jo? ale jeste by to chtelo nejake api frameworky, nebo mozna neco, co ty api data uz bude nekde zobrazovat (ruzne tyhle javascript knihovny?:)) napady vitany! 2015-02-18 15:04 GMT+01:0

Re: [python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

2015-02-18 Tema obsahu Honza Javorek
To o navrhu interface knihoven by bylo super. (Osobne jsem si pro vlastni potrebu vyvinul rozdeleni API vs. interface, aby se mi to nepletlo - API pro webova, interface/rozhrani pro knihovny atd.) Jinak Django REST Fw pouzivali myslim ve Videoflotu (halo... Tomas Ehrlich...?), tak by me zajimalo j

Re: [python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

2015-02-18 Tema obsahu Honza Král
Ja nekdy neco rad povim o designu API knihoven - tedy ne REST, ale jak navrhnout interface neceho ala Django ORM (Elasticsearch DSL) aby slo udelat vse co by mohlo byt potreba, lide se nemuseli prilis veci ucit a dobre se jim to pouzivalo. Pripadne i neco o tom jak udrzujeme API pro elasticsearch

Re: [python] [django-cs] ? Prazske Pyvo #47 ?

2015-02-18 Tema obsahu Honza Javorek
Ja? 2015-02-18 12:31 GMT+01:00 Jakub Vysoky : > api mozna priste, ale shanime speakry... takze> #callforspeakers !!! > napady? > > On Monday, February 16, 2015 at 11:37:07 PM UTC+1, Radek Svarz wrote: >> >> To API or not to API? >> >> Takze API nakonec nebude? >> >> Na to jsem se tesil. >> >> r >

Re: [python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

2015-02-17 Tema obsahu Honza Javorek
Vypad mi tam odkaz. Melo to vypadat takhle: Treba ;) Honza 2015-02-17 13:53 GMT+01:00 Honza Javorek : > Ja jsem vsechny IT knihy kdysi uz daroval do knihovny na VUT FIT kdyz jsem > se stehoval :-

Re: [python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

2015-02-17 Tema obsahu Honza Javorek
Ja jsem vsechny IT knihy kdysi uz daroval do knihovny na VUT FIT kdyz jsem se stehoval :-/ Ale treba doma jeste najdu nejaky zbytecnosti. Treba ;) > A slyšel jsem že Mikey odřekla účast, To je dobry vedet, v tom pripade asi nema pro Zuzku smysl na Pyvo chodit a radsi at obejde tu Pracovnu a zacn

Re: [python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

2015-02-16 Tema obsahu Honza Král
Ja muzu udelat lightning talk a couchovani (nejen) na Django Girls. A take prinesu par knih do knihovnicky abychom to mohli hned vyzkouset :) Honza Král E-Mail: honza.k...@gmail.com Phone: +420 606 678585 2015-02-16 23:01 GMT+01:00 Petr Viktorin : > Hlásím jeden lightning talk na https://github.

Re: [python] [django-cs] ☇ Prazske Pyvo #47 ☇

2015-02-16 Tema obsahu Petr Viktorin
Hlásím jeden lightning talk na https://github.com/pyvec/bookshelf ! Příležitost pro všechny ze svých přečtených (nejen) Pythoních svazků ofouknout prach, a nechat je kolovat po republice. A slyšel jsem že Mikey odřekla účast, tak na report o DjangoGirls by to chtělo nějakého kouče. Co vy na to, Ho

Re: [python] [django-cs] Re: NaPyVo #46: Doka

2015-01-26 Tema obsahu Vladimir Macek
Za sebe dekuji. V tom prvnim talku bylo asi intro do Dockeru. Tak se o tom, o cem se mluvilo v tech dalsich videich, ktere jsem videl, nastuduju nekdy nekde jinde. Zacina to vypada, ze Docker ma tah, tak to asi k necemu bude... :-) Vl. On 26.1.2015 08:37, Petr Viktorin wrote: > Videa jsou online,

Re: [python] [django-cs] Re: NaPyVo #46: Doka

2015-01-25 Tema obsahu Petr Viktorin
Videa jsou online, na Lanyrdu na ně najdete odkazy. První přednáška se nenahrála, omlouvám se za to :( 2015-01-15 13:55 GMT+01:00 Radek Svarz : > Uz jsem se lekl, ze jsem to prosvihnul. > > Na Docker se 21.1. tesim, trochu jsem si ho prostudoval a zatim netusim, jak > by mi ulehcil praci s Django

Re: [python] [django-cs] NaPyVo za 44

2014-11-18 Tema obsahu Jiri Barton
Tak pozor, uz zitra! Kdo se chce naucit programovat, dorazte! Pripominame sraz v 18:30 na Andelu u iChramu Jablka, abyste se nemohli vymlouvat, ze nevite, kde to je. whiskybar http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo-november/ On 2014-11-12 11:49, Jiri Barton wrote: Cest, za tyden pokracuje cyklu

Re: [python] [django-cs] Re: Prazske Pyvo #43 (2, 1, go live)

2014-10-13 Tema obsahu Jiri Barton
Szuper! Tak pozor, produkcni sraz jiz tuto stredu 15. 10. od 19:00 na Smichove v Praze. Nepouzivate nekdo New Relic? Mozna byste nam chteli ukazat aspon z neho dashboard? Libi/nelibi se vam Sentry? Prozatimni program: Sensu Openshift ELK Dorazte! whiskybar http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo

Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

2014-09-17 Tema obsahu Jiri Barton
Lanyrd se napisu :) Jirka -Original Message- From: Ondrej Beranek Sender: "Python" Date: Sat, 13 Sep 2014 12:04:59 To: Konference PyCZ Reply-To: Konference PyCZ Subject: Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

2014-09-13 Tema obsahu jirka . vejrazka
rence PyCZ Subject: Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv ___ Python mailing list python@py.cz http://www.py.cz/mailman/listinfo/python Visit: http://www.py.cz ___ Python mailing list python@

Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

2014-09-13 Tema obsahu Jiri Barton
Bezva, nezapomen se napsat na lanyrd, ze dorazis -- stejne jako ostatni. Mozna by take radi dorazili, ale premysli, jestli to ma cenu v poctu lidi, kteri jsou napsani (i tak prijde 3-4x vice lidi). Diky a tesime se! whisk4b2r http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo-september/ On 2014-09-13 12:04,

Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

2014-09-13 Tema obsahu Ondrej Beranek
pokusim se dovalit. pokud me nesezere zrava blatotlacka z traalu Dne 12. září 2014 22:59 Jakub Vysoky napsal(a): > diky za nominaci, ja pridavam do sveho talku toho dulezitejsiho. bude > nas kamarad maksim izmailov :) > > 2014-09-12 22:27 GMT+02:00 Jiri Barton : > > Welcome back pratele, > > > >

Re: [python] [django-cs] Your result: 42 prazskych piv

2014-09-12 Tema obsahu Jakub Vysoky
diky za nominaci, ja pridavam do sveho talku toho dulezitejsiho. bude nas kamarad maksim izmailov :) 2014-09-12 22:27 GMT+02:00 Jiri Barton : > Welcome back pratele, > > po lete se zase hlasime s Prazskym Pyvem, tentokrat v galacticke edici 42 na > Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 - Smichov -- uz

Re: [python] [django-cs] EuroPython

2014-07-08 Tema obsahu Petr Viktorin
Jo, já jedu na EP (a Write the Docs). Na češtinu/slovenštinu je ale lepší Pyvo :) 2014-07-07 18:02 GMT+02:00 Jan Bednařík : > Ahoj, > > jedete někdo na EuroPython a/nebo PyData do Berlína? Mohli bychom se tam > potkat a prohodit pár slov v češtině či slovenčině. > > Honza > > -- > -- > E-mailová s

Re: [python] [django-cs] Videa z přednášek

2014-05-28 Tema obsahu Vladimir Macek
Tleskám ochotě, snaze, výsledkům, podpoře, úvodní animaci,... ! Zvuku někde tleskám míň, ale třeba se to podaří do budoucna vylepšit. :-) Je to super, že se něco děje! -- : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164 : UNIX && Dev || Training : Python, Django : PGP ke

Re: [python] [django-cs] Re: NaPyVo #38: CMS Battle

2014-05-19 Tema obsahu Honza Javorek
Já taky přiznávám blog v Pelicanu. Ale nevím jak mi to na středu vyjde, protože mám podlomené zdraví :( H 2014-05-19 8:55 GMT+02:00 Petr Viktorin : > 2014-05-19 0:43 GMT+02:00 Jiri Barton : > > Pratele, dalsi Python sraz #38 v Praze se neuprosne blizi! Na prvni > pohled > > mozna vzdalene tema

Re: [python] [django-cs] Re: NaPyVo #38: CMS Battle

2014-05-18 Tema obsahu Petr Viktorin
2014-05-19 0:43 GMT+02:00 Jiri Barton : > Pratele, dalsi Python sraz #38 v Praze se neuprosne blizi! Na prvni pohled > mozna vzdalene tema CMS, ale kdo z vas nema nebo nemel nekdy vlastni > stranku/blog? > > DJANGO-CMS > Krome ohlasenych hvezd vecera, vzpomente si, nevideli jste nekdo django-cms >

Re: [python] [django-cs] 37 EL SERVEROS

2014-04-15 Tema obsahu Jiri Barton
Takze jiz zitra NaPyVo od 19:00 na Venecku, Ostrovskeho 38a, Praha 5 Smichoff na tema servery a serverova <---> browserova komunikace. Nechtel by si nekdo, ve svetle HeartBleedu, pripravit kratsi info? To by nam do tematu pekne zapadlo. JirkoV? whiskybar _

Re: [python] [django-cs] 37 EL SERVEROS

2014-04-07 Tema obsahu Jiri Barton
No hezky, jeste si seridime hodinky, bude to jako kazdou 3. stredu v mesici 16. 4. 2014 od 19:00. Ciao whiskybar On 2014-04-07 18:36, Jiri Barton wrote: Drazi Pythoniste, obcas prijde cas starat se, kde vam ta aplikace bezi. Pokud mate stesti a nemusite nikam instalovat, gratulujeme! Pro mnohe

Re: [python] [django-cs] Re: Pozvánka na lednové brněnské Pyvo

2014-01-28 Tema obsahu Petr Viktorin
Na přednášky obstaráme zámek, takže určitě nepojedou dvě zároveň. Posluchači můžou asynchronně klást otázky, ale kdy (a jestli) je přednášející zpracuje je na něm. 2014-01-28 yedpodtrzitko : > prednasky budou taky paralelni nebo seriove? > > > On Tuesday, January 28, 2014 10:22:28 AM UTC, Honza Ja

Re: [python] [django-cs] Re: Fwd: [SciPy-Dev] Python trademark in legal trouble in Europe, please help

2013-03-07 Tema obsahu starenka .
To by bylo, nejak jsem na to zapomnel, tak by mi nejaka kostricka prisla vhod. Dik s. --- In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how you did it. Six months later, neither can you. | print 'aknerats'[::-1] 2013/3/7 Vladimir Macek : > Prosim vas vsechny, aby se s nami os

Re: [python] [django-cs] Re: Fwd: [SciPy-Dev] Python trademark in legal trouble in Europe, please help

2013-03-07 Tema obsahu Vladimir Macek
Prosim vas vsechny, aby se s nami ostatnimi za ucelem vzajemne inspirace podelili i dopisy, ktere zasilate vy nebo vasi nadrizeni. Dekuji. Zverejnujete je nekdo jako otevreny dopis na svych strankach? V. On 7.3.2013 13:40, Hynek Fabian wrote: > Dobra vec se podarila, chlebodarce prave odesila d

Re: [python] [django-cs] Re: Fwd: [SciPy-Dev] Python trademark in legal trouble in Europe, please help

2013-03-07 Tema obsahu Hynek Fabian
Dobra vec se podarila, chlebodarce prave odesila dopis. Nejake uspechy na jinych frontach? On 02/15/13 22:05, Honza Javorek wrote: > Tyler by mohla být můstek do Red Hatu. Nebo je tu ještě někdo jiný z RH, > kdo by to tam mohl protlačit? > > H > > > 2013/2/15 Whit > >> Blogpost tu mam zabukov

Re: [python] [django-cs] Re: Fwd: [SciPy-Dev] Python trademark in legal trouble in Europe, please help

2013-02-15 Tema obsahu Honza Javorek
Tyler by mohla být můstek do Red Hatu. Nebo je tu ještě někdo jiný z RH, kdo by to tam mohl protlačit? H 2013/2/15 Whit > Blogpost tu mam zabukovanej k nacteni ted o vikendu, pokud pomuze tak za > Sanomu samozrejme poslat muzeme. Uvitam kdyztak Kvbiku nejakou koordinaci > a/nebo spolupraci s f

[python] django-cs

2011-05-13 Tema obsahu Ales Zoulek
Ahoj, jen se pripominam, ze pristi tyden ve stredu (18.5.) mame dalsi django- cs sraz. Sice muze nazev trosku mast, ale neresi se tam vetsinou pouze django, ale i souvisejici python, web, administrace apod. Budeme jen radi, kdyz se nas tam setka vic :) Vice info na django-cs google group. Ales.

Re: [python] [django-cs] Re: Praha pondeli?

2011-01-18 Tema obsahu Vladimir Macek
On 17.1.2011 18:51, Jakub Vysoky wrote: > Jsme v Konviktu a jsme tu 4. Diky vsem ostatnim peti ucastnikum za fajn vecer! Doufam, ze brzy zopaknem. A snad se pridaji i pythonyri zatim nepotrefeni Djangem. :-) Celkem me totiz zaujala zminka o mohutnem vyuzivani Pythonu pro vedecke vypocty a tvrzeni

Re: [python] [django-cs] Re: Praha pondeli?

2011-01-17 Tema obsahu Vladimir Macek
Dobra tedy, dnes v 19h v Konviktu. Nasel jsem, ze to je Bartolomejska 11. V. On 17.1.2011 00:49, Ales Zoulek wrote: > Ahoj, jsem urcite za. 19.00 je OK. V Konviktu je nekuracka cast a je > to prijemne v centru, nic jinyho me ted rozumne rychle nenapada. Ale > rad se na rozumnou vzdalenost od cent