----- Pesan Asli ----
Dari: gusman_mi6 <[EMAIL PROTECTED]>
Kepada: silatindonesia@yahoogroups.com
Terkirim: Kamis, 12 Juni, 2008 18:12:45
Topik: [silatindonesia] Re: Silat si PITUNG

Sim-sim terima kasim Kang Asep...

Kalo ane kagak bisah apa-apan Kang, cuman demen aje ame yang namanya neliti,
analisa
kususnya sejarah Betawi. Kalo satu dua jurus aje sih bisa, kalo anak Betawi
bohong kagak
bisa maenpukulan, abis bekelnye cuman dua...Kudu bisa ngaji ame
Maenpukulan. ..sedikitnya sejurus-dua jurus tau dah (misalnya M11 jurus Tanah
abang
Kebon Jeruk...P6 Kampung Rambutan-Grogol, cuman seringnye ampe UKI doang)...

Ane sih mao aje ngasih2 elmu, cuman kagak ade nyang mao dikasih pegimane?
mending
diskusi aje bareng2...analisa, gratis. Dari situ banyak yg bisa didapet bukan
dari satu
maenan, kayak anak2 di Hidro tuh...

Nah Laen lagi kalo Kang Alam nih, maenannye banyak...ade luar ade dalemannye..
.tinggal
pilih aje kayak milih kue lopis di pasar...mending belajar ame die tuh...

Kalo Ji Sau nyang ane tau nama senjata bikinan peranakan Tionghoa Betawi di
akhir abad
18, dulu pabrik pengarajinnye ada di Palmerah berendengan ame pabrik Batik
Betawi. Ji
Sau pengembangan dari Kerakel (kerak keling=coran hasil pembakaran timah/baja),
sejenis senjata pemukul mirip Kikir yang dibalut ame kaen doangan buat jadi
pegangan.
yang dibikin mata dua ame orang2 Cina. ji=dua, sau=titik rawan.

Jie Sau ini kedemenannye Liem Panko atau yg dikenal dengan sebutan Si Panjang,
Jawara
peranakan Cina dari Gandaria.

Segitu dulu...

Tabe'...

--- In silatindonesia@ yahoogroups. com, alamsyah sk <alam_kerok@ ...> wrote:

> kang gusman yang unik :-D,
>
> kenapa harus disebut 6-10 aliran dalam pukulan betawi dan 1 aliran dari pulau
> jawa?
>
> apa si pitung itu kayak kang iwan yang belajar kemana-mana sampai ujungnya
> jadi gak
jelas?!??!?

> hehehhehehe
>
> waktu lampau pernah dimilis diceritakan mainan si pitung dari server belanda
> adalah
Giesau (Jisau)....

> Intinya kang asep harus belajar Giesau (Jisau)...
>
> Nah saya harap kang asep ini menemukan silat giesau lalu membagi minimal
> informasi
dimana bisa ditemukan Giesau ini kepada para sahabat silat dan FP2STI yang
belum
menemukannya. ...

> -salam pencak-
> [EMAIL PROTECTED]