"Lelaki metik sekuntum melati
Melati dipetik harum mewangi
Senengnye bisa silaturahmi
Sama orang yang menghargai sejarah betawi"

Bener banget bang, cerite Ncang ane juga, Babenya Nyai-nya Ngkong itu
juga salah satu gurunye Pitung dan die bukan orang Betawi, tapi orang
Jampangkulon. Alkisah katanye Babenye ngkong itu juga agak ngeri ama
bininye secara ilmu bininye lebih tinggi katanye.

Silsilah lengkap Bek Nasiman sendiri sekarang dipegang sama salah satu
Ncang Ane, H. Ali Abubakar yang sekarang tinggal di Cirebon.

Biar name ane depannye Selamet tapi ane putra betawi, Babe kasi nama
selamet karena pas ane lahir, dia sembuh dari sakit padahal dah
sebulan di opnam di CBZ.

Tabek bang

Wassalam

--- In silatindonesia@yahoogroups.com, gusman_mi6 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sebelon dijawab kite bepantun dulu ah...
>
> "Sekuntum  melati keredongan awan, nibla ke sawah dipetik sang lelaki"
> "Assalamualaikum ane permisi kawan, coba ngejawab moge berkenan di
hati...

> Bener buaanget ape nyang dibilang Bang Mamet nih...Cingkrik emang
> "sale satu" Maenannye. Belajar ame babenye kendiri Bang Pi'ung,
orang kire didapet dari
> Kongaji Naipin nyang belon lame tinggal di Rawe Bebek, padahal
sebejeg bujeg kagak tuh
> bang. Dari Kongaji Naipin die dapet elmu ngaji ame Maenan
laen,Maenan Sunda.

> Segitu dulu deh, nti kalo jadi baca aje di silat indonesia.com,
rencanenye mao diserahin ke
> redaktur hail penelitian ane...semoge aje berkenan.
>
> Insya Alloh kalo panjang umur dan panjang rejeki buku Maenpukulan,
Maenan "jajan

<selametsyahril@> wrote:

> [...]
FP2STI