Title: Message
Nikolic: Verujem da Milanovic nije kriv

BEOGRAD - Kandidat Srpske radikalne stranke za predsednika republike Tomislav Nikolic izjavio je da ce, ako postane predsednik, detaljno prouciti slucaj bivseg direktora RTS Dragoljuba Milanovica, koji je osudjen na 10 godina zatvora.
"Jos je daleko do toga, imamo pred sobom tri meseca do proglasenja izabranog predsednika, ali mislim da Milanovic nije zasluzio kaznu. Kao covek, mislim da je pravosudje popustilo pred pritiscima onih koji su izgubili decu i najblize, a koji su posle toga od strane medija navedeni na ovakve stavove", rekao je Nikolic, upitan da li su tacni navodi da bi mogao da amnestira Milanovica.
Bivsi direktor RTS u pozarevackom zatvoru "Zabela" izdrzava desetogodisnju zatvorsku kaznu zbog odbijanja da postupi po naredbi saveznih vlasti o izmestanju ljudstva i tehnike iz zgrade RTS u centru Beograda na alternativno mesto za vreme vazdusnih napada NATO 1999. godine. U bombardovanju zgrade RTS u aprilu 1999. godine poginulo je 16 radnika te medijske kuce.

http://www.listbalkan.co.yu/

Одговори путем е-поште