KURIR

Stars:

23. april 2004.

Crni Petak

SRPSKI MASONI, PODVRNITE NOGAVICE!

Mr Isidora Bijelica

Pored mnogih drugih, znatno seksepilnijih, jedan od razloga zašto sam izabrala da mi baš Vendi igra glavnu ulogu u mom novom filmu "Draga Mašin u ormaru" jeste i taj da su naši glumci postali prezauzeti. Tačnije rečeno, umesto da glume u pozorištu i na filmu, počeli su da glume u životu.

Raznovrsne, često veoma teške uloge. Zapravo, ta neobična glumačka struka na najbolji način ilustruje činjenicu da su u Srbiji sve stvari postavljene naglavačke. Mogu da imam izvesnog razumevanja za to da Ivana Mihić, Smoki i Bjelogrlić, npr, glume producente, kao što sam mogla da prihvatim da Berček (onomad), Ljuba Tadić mlađi (sada) i Cvetković (zauvek) glume pozorišne direktore. Najzabavnije je svakako kada Neda Arnerić i Bata Životinja glume poslanike.

Mogu da prihvatim, mada ne kapiram, zašto glumci menjaju "daske koje im život znače" za poslove u kojima ni "daska u glavi" ne pomaže. Ali, dobro, hoće im se i može im se. U tom smislu sam razumela i sirotog Leku, koji je za svog kratkog ministrovanja uspeo da se od jednog od najomiljenijih glumaca, kojem svi veruju, pretvori u jednog od najomraženijih političara kojem više niko ne veruje, ni kao eks-ministru, ni kao glumcu. Ali šnjur ne drži niko od nabrojanih, šlag na torti pripada Mikiju Manojloviću (proslavio se zajedno sa Vojom Brajovićem kao komunjarski terorista u "Otpisanim"), koji sada glumi Velikog (masonskog) majstora jedne od mnogih srpsko (jugoslovenskih) loža.

U duhu te piramidalne pozicije, pošto imaju glumca za velikog majstora, svi su srpski masoni odlučili da glume da nisu masoni. Iako je prošla skoro polovina decenije kako je mister Rokfeler, majstor nad majstorima, obavestio javnost da se braća zahvaljuju medijima na dosadašnjoj podršci u konspirološkim operacijama, jer masonerija kao lider "nju ejdž" reformi stupa na javnu scenu, ovi naši masoni se i dalje ponašaju kao da su stari zidari koji tajno zavrću nogavice da im malter ne upadne u manžete.

Od Dobrice Ćosića do Laze Ristovskog (koji je više puta od Ive Andrića i kralja Aleksandra zajedno izlazio i ulazio u ložu), od Lečića (koji je odbijen u jednoj, a zavio nogavicu u drugoj loži) do Velje Ilića (koji se svečano zakleo, u mesarskoj kecelji, da više neće da se tuče i psuje), izuzmemo li otkačenog Nenezića, koji je naprosto fasciniran činjenicom da je mason (kad već ništa drugo nije), svi srpski masoni, ako ne negiraju, bar izbegavaju da to priznaju.

Možda bi, kao Nenezić i Vava Petković (veliki govornik koji više voli viski i od samog velikog majstora Tanasića), priznao da ga neko pita, ali ko je još čuo za Vavu (izuzmemo li onu gataru za koju podozrevam da je mogla zajedno sa Habjanovićkom da postane osnivačica prve ženske lože u Srbiji). Mene nisu zvali, a ja ne bi ni došla.

Jedini osvedočeni mason, Dule Mihajlović, otkako je ostao bez posla pretvorio se iz "crne ovce" u "belo jagnje", ali i počeo da sumnja da nešto nije u redu sa srpskom masonerijom u celini... Razumljivo. Mason, a bez posla. Pa, gde to ima?! To je zabrinulo i Živkovića. A šta tek da misli malteški vitez Šešelj zatočen u "srednjovekovnom Ševeningenu", gde im, istina, svaki dan zavrću nogavice, ali iz drugih razloga.

Naše veze sa svetom su zaista bedne. Nije čudno da Toma Nikolić hoće da se žali OEBS-u, a Kojadin ne dozvoljava inovernim da nosaju hilandarske cigle. Kako je krenulo sve naglavačke, uskoro bi Sonja Biserko i Nataša Kandić mogle da preuzmu Kolo srpskih sestara. A Borka Pavićević bi mogla da postane portparol Stranke srpskog jedinstva.

U svetu su masoni normalni ljudi, nose značke i tačkaste kravate. Okej, priznajem, imala sam priliku da sedim i družim se sa dosta engleskih, francuskih, španskih masona i niko od njih to više ne krije. Dapače, i hrvatski masoni o tom debatiraju na kajkavskom. A ovi naši se stisli k'o da su pedofili ili tajno krešu mačke. Ili, bože me sačuvaj, k'o da su odgovorni za ovaj "treći metak"... Možda zato premijer Koštunica toliko zazire od masonerije, mislim, zbog mačaka. Kruži priča da ga je jedan deo klera savetovao da su ovi opasni. To je onaj deo koji se još uvek nije informisao da su i Njegoš i vladika Nikolaj bili masoni.

Aman, braćo srpski masoni, relaksirajte se, kecelje oko vrata, podvrnite nogavice, mistrije i šestare u ruke, pa na ulice. Što bi pederi bili bolji od vas?

Одговори путем е-поште