Title: Message

REKLI SU

Sudbina

"Iskreno, mislim da ću se prepustiti sudbini. Nalazim se u pomalo smešnoj situaciji. Mene gospođa Karla del Ponte juri iako zna da nisam učestvovao u ratu, a istovremeno se Vojislav Šešelj, koji u ratu jeste učestvovao, slobodno kandiduje za predsednika Srbije".
Milan Milutinović, doskorašnji predsednik Srbije

Ruiniranje poverenja

"Zbog odgovornog odnosa prema građanima Crne Gore i potrebe da se brzo formira vlada, nisam želeo dalje istrajavati u dijalogu koji bi bio neracionalno trošenje vremena i ruiniranje poverenja. Došli smo do dobrog kompromisa, oličenog u izboru gospodina Milana Filipovića".
Milo Đukanović, mandatar za sastav vlade Crne Gore

Odloženi referendum

"Nova državna zajednica Crne Gore i Srbije nije, verujem, zamišljena ni da spreči ni da zaustavi pravo svakog naroda da misli o svojoj nezavisnosti, kao što to nije ni model zajedničkog pripremanja "odloženog referenduma".
Svetozar Marović, potpredsednik DPS-a

Mržnja

"Kakav je to čovek kojeg ne ogovaraju? Svom kumu Miodragu Kostiću sam rekao: Ti si bogat čovek, imaš jahtu ’peršing 52’, dopadaš se Nataši Bekvalac. Pa, kako da te ne mrze".
Nenad Čanak, predsednik vojvođanske Skupštine

Tuča oko prazne sobe

"Šešelj je sve jači. Na lokalu SPS i Ivković dobijaju izbore. Poslednji je čas da se taj demokratski korpus otrezni, da gleda stvarne protivnike. Ovo je tuča oko prazne sobe, a niko ne vidi da se trezor nalazi deset metara iznad te sobe".
Mlađan Dinkić, guverner NBJ

Back