Title: Message

REKLI SU

Tuđ posao

Ako je neko od ljudi lopov, neka ga uhapse, ako je neko ukrao novac, neka mu se sudi, ali ja ne mogu da radim posao umesto Božidara Đelića i Mlađana Dinkića.

Svetozar Marović, predsednik SCG

Odgovor

Neću ni da pokušavam da branim samog sebe, ili da odgovaram na tvrdnje plaćenika vođa zemunskog klana, koji su ubili mog prijatelja.

Čedomir Jovanović, potpredsednik vlade Srbije

"Maratonci"

Kada sam pisao "Maratonce", Mićunović je bio stariji od Pantelije. I on danas meni priča da će on da nas povede u budućnost, umesto da sedi negde i da igra šah.

Dušan Kovačević, dramski pisac

Vize

Ne mislim da će nam Hrvati posle ove pobede ponovo uvesti vize.

Goran Svilanović, ministar inostranih poslova SCG

Jezik batina

Kod nas se razume samo jezik batina.

Božidar Đelić, ministar finansija

Odbrana Vojvodine

U Vojvodini ne sme biti izbora sve dok u Srbiji ne bude razuma da se donese ustav. Vojvodina ne sme da padne zbog nerazumnosti Srbije.

Dragan Veselinov, predsednik Koalicije Vojvodina

Fakture

Kad ste vlast, svi vam čine, daju, a kad odete s vlasti, isporučuju vam fakture.

Zoran Anđelković, funkcioner SPS-a

Back

http://www.politika.co.yu/