Title: Message

SKANDAL U NOVOM SADU

Vozikanje Nebojše Čovića

Policija nije našla Skupštinu grada

Novi Sad, 26. juna

Radni razgovor potpredsednika republičke vlade i šefa Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju dr Nebojše Čovića sa izbeglim Srbima sa Kosmeta, koji je trebalo da se održi sinoć u Novom Sadu, nije održan.

Čović je na vreme stigao u Novi Sad, ali novosadska policija navodno nije mogla da pronađe zdanje Skupštine grada u kojoj je trebalo da se održi tribina "Kosmet juče, danas, sutra". Pošto su policajci novosadskog SUP-a vozikali Nebojšu Čovića okolo po gradu, on je odlučio da se vrati u Beograd.

– Istina je da sam zbog raseljenih lica sa Kosova i Metohije sinoć bio u Novom Sadu. Međutim, policija tog grada, kojoj je na vreme javljeno, sa posebno preciznom lokacijom, nije znala da pronađe svoju skupštinu. Vozili su me po gradu kao ormar, što je nedopustivo i izvinjavam se ljudima koji su me čekali, ali nisam maneken i nemam razloga da tolerišem takvu bahatost, pa sam se vratio u Beograd. Nisam ni psihički posle toga bio spreman za tako težak razgovor. Nakon tog vozikanja po Novom Sadu raspustio sam lično obezbeđenje i novosadsku policiju, pa sam se, evo, živ i zdrav vratio u Beograd – izjavio je za "Politiku" Nebojša Čović i dodao da će razgovor sa prognanicima sa Kosmeta u Novom Sadu obaviti u ponedeljak.

Izjavu portparola SUP-a Novog Sada kapetana Steve Krstića da SUP o tome nije obavešten, koju je dao lokalnom dnevniku "Građanski list", Čović je za "Politiku" prokomentarisao kao netačnu i dodao da ne želi da se upušta u raspravu sa portparolima. Ako novosadska policija nije znala, zašto ga je obezbeđivala kad je stigao u Novi Sad?

Pošto je načelnik SUP-a Novog Sada službeno u Norveškoj, danas niko od policajaca iz ovog grada nije bio spreman da objasni o čemu se zapravo radi, a kapetan Krstić, portparol SUP-a Novog Sada, za naš list je kratko izjavio da posle svega što se desilo nema komentar.

U međuvremenu, u dupke punoj sali novosadske skupštine izgnanicima sa Kosova i Metohije koji privremeno žive po izbegličkim kampovima, najčešće po Fruškoj gori, obratila se, pre nego što je otkazala najavljeni skup, rukovodilac Centra za povratak u Koordinacionom centru Ljiljana Beloš rečima:

– Predsednik Koordinacionog centra je stigao u Novi Sad, ali ga je policijska patrola koja ga je dočekala vodila od jedne zgrade do druge i odvela na pogrešno mesto. Zbog toga se Čović zahvalio policiji koja ga je sprovodila na takav način i, uz izvinjenje svima vama, vratio se u Beograd.

M. Laketić

Back