KOSMETSKE SALE ZA VELIKE I MALE
By Emil VLAJKI

   Muke, muke po Vlajkiju. Eto sto me snalazi u ovim hladnim decembarskim
danima 2004. Savjest me, u obliku mog drugog JA, neprekidno muci. Predbacuje
mi kako neopravdano optuzujem Velikog Americkog Brata i njegove vjerne
beogradsko-podgoricke saveznike za teror i prostituciju. Govori mi kako sam
paranoican i da idem protiv cinjenica.

   Ameri su, veli mi moje drugo JA, prvo, radikalno pacificirali Indijanace
po onoj: 'Samo mrtav Indijanac je dobar Indijanac' i doveli su sebi Crnce
kako bi ih preko ropstva i rasizma civilizirali.  U drugoj fazi humanitarnog
djelovanja, stavili su pod svoju zastitu, i zastitu domacih 'eskadrona
smrti' obucavanih u SAD, citavu Juznu Ameriku da bi, nakon toga, krenuli u
oslobadjenje Azije potamanivsi par milijuna Vijetnamaca-komunista i milijun
Laosana i Kambodjanaca, takodjer komunista. Devedesetih godina su rukovodili
Tudjmanovom operacijom 'Oluja' kako bi srpski okupatori Krajine bili zauvjek
otjerani, morali su u Bosni dovesti mudjahedine i bombardirati bosanske Srbe
kako bi zastitili muslimansku populaciju, spasili su nuznom vojnom
intervencijom Albance od Milosevicevog planiranog genocida, okupirali
Makedoniju kako bi sprijecili sirenje beskrupuloznog makedonskog
nacionalizma, eliminirali par stotina hiljada civilnih terorista u
Afganistanu i Iraku, dok sada rade na oslobadjanju Ukrajine od
pravoslavno-ruske opasnosti, a imaju jos i sijaset slicnih humanitarnih
akcija i planova.

   Priznajem, da me je ovim argumentima moje drugo JA dotuklo i razotkrilo
mi vlastitu netoleranciju. Obratio sam se svom psihijatru koji mi je konacno
otkrio da sam bolesno frustrirani snob Vudi-Alenovskog tipa i to zbog
lagodnog zivota kojeg vodim, da je moj Ego prenapuhan, da ne posjedujem
Super-Ego, da nicim ne sputavam moje podsvjesne, zivotinjske instikte, te da
sam svoju agresivnost zbog nedozivljenog Edipovog kompleksa transferom
usmjerio na ujka Sama. A kada sam se vratio u svoj raskosan pariski stan,
naisao sam na krunski dokaz o mom nepravednom tretiranju americkih
osloboditelja covjecanstva.

   Ja, naime, citavo vrijeme tvrdim kako su Ameri netolerantni, neotesani
papci, kako redovno pribjeguju brutalnoj sili i ucjeni. Sve je to palo u
vodu kada sam vidio nedavnu studiju 'Americkog instituta za mir' koji daje
cak osam opcija u vezi buducnosti Kosmeta (Institut, mnogo ispravnije, kaze:
Kosova). Da su Ameri takvi buzdovani kakve ih opisujem, oni bi drmnuli
pesnicom o stol i rekli: 'Ima da to tako bude'. Kad oni, 'jok takvim
barbarskim metodama', nego su suptilno i fleksibilno, iznijeli punih osam
mogucnosti, a imam blagi utisak, da ih je samo skromnost natjerala da taj
broj opcija ne bude daleko veci.

   Suocen sa ovom realnoscu, shvatio sam koliki sam grmalj. Ja sam naivno
mislio da je slucaj Kosmeta rijesen prije par godina rezolucijom OUN-a u
kojoj se govori da je Kosmet neodvojivi dio Srbije i srpsko-crnogorske
unije, te da je samo pitanje vremena kada ce Srbija tamo ponovo uspostaviti
svoj suverenitet. Ali me je moje drugo JA osvijestilo. Shvatio sam konacno
kakva sam dogmatska budala. Oslobadjanje Srbije od velikosrpskog sovinizma
nije macji kasalj. I sve dok se taj narod ne otarasi ideje o 'Velikoj
Srbiji' koja konacno treba da se svede na 'Beogradski pasaluk', nista za tu
zemlju ne moze biti definitivno rijeseno. S tim, da i kada dodje do
uspostave granica 'Beogradskog pasaluka', treba biti human i doslijedan do
kraja. Treba, naime uzeti u obzir cinjenicu, da u Beogradu zivi sto hiljada
Albanaca, te da oni, po postojecim ljudskim uzusima 'medjunarodne
zajednice', imaju mogucnost, pa cak i duznost, da proglase vlastitu
autonomiju i to sa pravom na otcijepljenje. Sve u svemu, uzevsi u obzir
procese stalnog, opravdanog i, iz humanitarnih razloga, neophodnog razaranja
genocidne 'Velike Srbije', nije nemoguce da u blizoj buducnosti Beograd ne
postane i glavni grad 'Male Albanije'.

   Ali, vratimo se americkim prijedlozima. U pet od osam opcija, americki
naucnici tvrde kako bi se Albanci njima usprotivili. Duboko razumijevanje
Amera za Albance je, od vremena republikanca Bob Dola do danas, postalo
poslovicno. Ameri s njima suosjecaju i u najtezim trenucima. Sjetimo se samo
marta ove godine kada su zdruzene okupaciono-albanske snage bile prisiljene,
i protiv vlastite volje, da pobiju jedan dio preostalog srpskog stanovnistva
na Kosmetu, da spale njihove domove i manastire. Dok su se neobavijesteni
ljudi zgrazali nad ovim prividnim nasiljem, neki americki mediji su to
lijepo objasnili. Srbi su, naime, par stoljeca, vrsili genocid nad Albancima
i u jednom trenutku je ovima posljednjima prekipilo, pa su Srbima vratili
milo za drago, i to, suzdrzavajuci se, i u vrlo maloj mjeri, u odnosu na
visestoljetne patnje koje su trpili! Ovaj primjer jasno govori o plemenitim
americkim naporima za ispravnu interpretaciju historije Balkana i za njezino
povezivanje sa suvremenim zbivanjima vezanim za denazifikaciju srpskog
naroda i za uspostavljanje legitimnih prava povijesno ostecenih Albanaca.

   Da vidimo, po ovoj studiji, protiv cega bi sve Albanci bili:

   -Protiv pojacane autonomije i/ili protektora Kosmeta.

   -Protiv kantonizacije/decentralizacije.

   -Protiv nominalnog suvereniteta Beograda, a stvarno nezavisnog albanskog
Kosmeta.

   -Protiv nominalnog suvereniteta Beograda, a da Kosovo ipak dobije
sjediste u UN.

   -Protiv utvrdjivanja konacnog statusa Kosmeta, tek u 2008. godini bez
ikakve garancije za   nezavisnost.

   Albanci bi, kroz dvije spojene opcije, bili za trenutacnu uslovnu
nezavisnost koja bi se nakon njihovog provjerenog postivanja ljudskih prava
manjina, definitivno pretvorila u stvarnu nezavisnost. Medjutim, tvrde
americki naucnici, Srpske skorpije bi se usprotivile nezavisnom albanskom
Kosmetu i stvorile nove konflikte. Jedini nacin da ih se u tome sprijeci bio
bi implementacija medjunarodnih snaga koje bi onemogucavale srpsku
agresivnost.

   Studija se, isto tako razracunava i sa nekima u Beogradu koji se smatraju
pametnima i predlazu podjelu Kosmeta. Ali nisu ni Ameri veslo sisali.
Direktno su dali na znanje pametnima, da je podjela neprihvatljiva, jer bi
onda Srbi trazili da, po istom principu, srpski dijelovi Bosne pripadnu
Srbiji, te da se ipak stvori kakva-takva 'Velika Srbija'.

   Postoji kod Amera 'zrno mudrosti' kada se radi o naci-genocidnim srpskim
porivima koji se humanitarnim bombardiranjima i drugim soft-metodama u
korijenu unistavaju. Recimo, kada Srbi iz Krajine, Slavonije i Bosne traze
autonomiju a, sto da ne, i drzavu, onda se takvi zahtjevi tretiraju kao
velikosrpski sovinizam, a kada istu stvar traze Albanci na srpskim
podrucjima, onda su to opravdane teznje albanskog naroda kojima ce se
kad-tad udovoljiti!!!

   I dok oportunisti 'a la Covic' sprovode na Kosmetu ono sto im Veliki Brat
kaze, dok 'lukavi' kao Kostunica nastoje da nesto ipak izvuku, a
'medjunarodna zajednica' ganja svoje i stvara svakim danom sve cvrsce
pretpostavke za Veliku Albaniju, srpski narod, kojeg vise nitko ne sljivi,
na svojoj grbaci podnosi prepucavanje ovih saljivdzija koji se igraju
ping-pong politike. Taj nesretni, napaceni narod nikako da shvati po kojim
je to «politickim principima», Hrvatima, Muslimanima, Albancima i inima sve
dozvoljeno, ukljucujuci nacionalizam, samostalnost, nasilje i «pravo na
osvetu», a Srbima nista. Zbog cega Ujedinjene nacije ne postuju vlastitu
rezoluciju o srpskom suverenitetu nad Kosmetom, a insistiraju na «suradnji»
sa Hagom? Zbog cega KFOR u toj pokrajini mirno gleda sistematsko unistavanje
srpskog kulturnog naslijedja i zasto ne hapsi zlocince koji umjesto toga
postaju predsjednici vlade? Taj se narod isto tako pita, kada ce dobiti
prave politicare koji ce kazati 'dosta' ucjenama i komadanju zemlje, a ne
lakrdijase i slijepce koji ga vode u bezdan? Kada ce dobiti intelektualce
koji ce formirati zajednicki front i stati na put  poznatoj skupini
sadasnjih «intelektualaca-humanitaraca» koji vise od decenije demoniziraju
vlastitu zemlju? Kada ce dobiti medije koji ce ga o svemu tome
obavjestavati?

   Oni u Srbiji koji misle da je sadasnji «nesrpski» Kosmet suvisno breme
kojeg se treba sto prije rijesiti pa da se Srbija pusti napokon na miru,
nista nisu naucili od nedavne historije i grobari su duha svog naroda, a i
akteri su daljnjeg komadanja vlastite zemlje, komadanja koje ce neumitno,
nakon gubitka Kosmeta, uslijediti.

Emil VLAJKI
[EMAIL PROTECTED]

                           Srpska Informativna Mreza