Gospodine, gospodjo, gospodo ili svi oni koji se kriju iza imena 'Reporter'

1.Odusevljen sam time sto redovno i u potpunosti citate sve moje napise, bez
obzira na prijekorni ton kojeg mi prenosite. Zao mi je jedino sto ne znam
radi cega ste to upravo sada uradili; trebalo bi, u cilju smirivanja vasih
stresovova prilikom citanja mojih 'neutemeljenih' radova, da se obratite za
pomoc nekom psihoanaliticaru. Moram vam reci da sam i ja pod stresom, jer ne
znam kome se obracam. Ja imam stari, nekulturni obicaj, da kada se nekom
obratim, onda se i potpisem kako bi se izbjegle sve nedoumice. Ali moze biti
da ste vi poradi mojih 'neutemeljenosti' koje, izgleda, ozbiljno potresaju
srpsku javnost, sazvali sastanak redakcije i uputili mi kolektivan prijekor.
Ako je to tako, i ako ste prilikom toga i glasali, volio bih da znam i
rezultate tog demokratskog cina. A ako nije tako, nije lijepo da se
kukavicki krijete iza kolektivnog imena.

2.Nije lijepo nekog kritizirati zbog nedostatka cinjenica, a sam ne iznijeti
ni jednu jedinu cinjenicu! Dobija se blagi utisak, da jos uvijek bolujete od
dogmatsko-komunistickog sindroma: pausalne, ad hominem, kritike odozgor.
Steta je, sto vise ne mozete sazivati partijske sastanke, te na osnovu par
pausalnih politickih insinuacija, diskreditirati, kaznjavati i slati u
zatvor. Mogli bi ste, takve kao ja, optuziti, ne daj boze, da su
promilosevicevci, a mozda cak i radikali! Steta je, takodjer, sto se ne moze
organizirati jos neka operacija 'Sablja' koja bi ponovo napunila zatvore
ovakvim 'antizapadnim diverzantima'. A ako vam manjkaju ideje ove vrste,
obratite se M. Vasicu koji uopce nije americki poltron i koji je svoju
objektivnost i patriotizam najjasnije iskazao kada je pisao kako su Srbi na
Kosmetu masovno ubijali albanske civile, u hladnjacama ih prevozili do Bora
i spaljivali u topionicama!!! To je, sto biste vi rekli, pravo, cinjenicno
novinarstvo, u stilu iskaza slicnih nacionalnih velicina kao sto su
Filipovici, Kandici, Biserko, te slavnih medija tipa B-92 koji sa Sorosem i
americkom administracijom nemaju apsolutno nikakve veze.

3.Iz vase se poruke meni, kako ne iznosim cinjenice za svoje teorije, jasno
vidi, da ste revolucionarno prevazisli zastarjele forme novinarstva. U ovom
posljednjem postoje jos uvijek uvodnicari, kolumnisti, te izrazena misljenja
znanstvenika za drustvena pitanja koji daju generalne ocjene pojedinih
zbivanja, prognoze i predvidjanja ne upustajuci se u dokazivanje svojih
stavova. Znam, da je to zalosno, ali to jos uvijek postoji! Za vasu
informaciju, moram vam reci da se ta vrst novinarstva najvise cijeni na
Zapadu! Jest, da vam to moze izgledati apsurdno, i ja potpuno s vama
suosjecam. Vas prodor u svjetske medije ce takvu situaciju vjerovatno
izmijeniti.

3b. I sad se ponovo osjecam stresiran. Vi tvrdite da je moje pisanje
neutemeljeno, dok velik broj intelektualaca sa svjetskom reputacijom smatra
da su moje knjige monografije i analize izuzetno utemeljene. Mogu se slagati
ili ne slagati sa mnom, ali mi svi priznaju jedno: da su moji radovi
referencijalni radi velikog broja cinjenica koje sadrze. Posto su vam, na
primjer, pri ruci oba srpska izdanja 'Demonizacije Srba', primjetit cete da
u knjizi ima vise od 250 dokumenata i oko 500 razlicitih, citiranih izvora.
I sada, cemu da vjerujem? Mojoj temeljnosti ili, po vama, mojoj povrsnosti?

Morate priznati, da ste me stavili u nezgodan polozaj!

4. Jednako kao i kod novinarstva, vi radikalno transcendirate zapadnu
demokraciju. Stavljate u pitanje moju moralnost i pitate me, zasto ja kao
kriticar Zapada, zivim na Zapadu. Ja vas u potpunosti razumijem. Vas, po
svemu sudeci, dogmatsko-komunisticki sindrom, se sa prezirom odnosi prema
ustavno garantiranom pravu svakog gradjanina Zapada da slobodno iznosi svoje
misljenje, makar ono bilo i anti-zapadno! Vi bi, da u svijetu vlada Busova
doktrina: 'Tko nije uz nas, je protiv nas'. A cim nije uz nas, treba ga ili
u zatvor ili prognati ili...Netko bi mogao reci da vi dobro znate sto je ono
trece, cetvrto; itd. Cinjenicno receno: kidnapirati kao Milosevica i prodati
ga, eliminirati kao Stambolica, izmisliti Racak, demonizirati vlastiti narod
(izmisliti, na pr., masovne grobnice na Batajnici), suradjivati sa NATO-om i
sa albanskim teroristima u zlocinima dok i posljednji Srbin sa Kosmeta ne
nestane, tjerati srpske patriote da se samooptuze i konstituiraju kao
zatvorenici. To je, eto, moguca interpretacija vasih stavova u kojoj se
uklapaju americka i americko-srpskoplacenicka demokracija. I svi koji to ne
prihvacaju, ima da se izgube iz zemlje u kojoj se takve stvari dogadjaju,
inace slijedi 'Sablja', americke ekonomske sankcije i ucjene, koje se vec
pet godina (od "oktobarske revolucije") svaka tri mjeseca primjenjuju, itd.
A sto tek da se kaze o "humanitarnom bombardiranju" kao vrhunskom tipu
Klinton-Bus demokracije!

4a. A ako "cinjenicno" smatrate da se Zapad i posebno Sjedinjene Drzave
nisu, u toku posljednjih petnaest godina, prljavo-svinjski odnosili prema
Srbiji, onda to posteno, javno iznesite tako da prosvijetlite narod unutar
kojeg djelujete; doduse, vi ste to indirektno uradili vasim napisom meni.

4b. Iskljucivo za vasu informaciju, ja sam napisao i potpisao ('Demonizacija
Srba', Zakljucci) da sam protiv americke kolonizacije Balkana, za
oslobadjanje Europe od americke dominacije i za integraciju nasih prostora u
Europsku uniju. Kao i mnogi intelektualci u svijetu, i ja smatram da Amerika
sve manje pripada Zapadu i da se pretvara sve vise u jednu totalitarnu,
antihumanu civilizaciju (vidjeti moju knjigu 'La terreur americaine')

5.Gospodine, gospodjo, gospodo. Ja sam vas do sada, uglavnom, hvalio, pa mi
dozvolite i jednu usputnu kriticku primjedbu. Imam utisak da vi niste u
stanju da sa mnom konkretno polemizirate, jer bi se iz vasih iznosenja
"cinjenica", "teorija i analiza", moglo mozda vidjeti za koga ustvari
radite, odnosno, tko vas placa. E.V.

P.S. Molim vas, da se oslobodite fiks ideje, da vas necim "zasipam". Do
danas nisam ni znao da postojite, niti sam vam ikad ista slao. A ako mislite
da se obracate osobama kao sto sam ja, onda nadjite nekog koji barem nece
praviti ovakve katastrofalne propuste koje ste vi uradili u svega tri
recenice!
Vase obracanje meni saljem na uobicajene mreze.

EMIIL

mailto:[EMAIL PROTECTED]