Buna,

M-am uitat pe noua submisie a ta de pe vmchecker, vad niste buffer
overflow-uri (nu m-am uitat in cod, doar pe rularile Linux/Windows),
da-i si cu un valgrind inainte sa vezi pe unde dai p-afara cu memoria.
Nu alocarea e problema ci faptul ca undeva dai peste.

Atat la rularea cu GDB (apropo, baga cu cgdb e mai draguta interfata)
cat si la cea cu VALGRIND ai grija sa compilezi cu -g si sa stergi
orice alta -O optiune de optimizare pentru a prinde mai usor problema.
Si dai cu valgrind peste unul din testele care pica in Linux.

Alt hint pe care il vad e la 24) Test double... -> pare ca outputul
tau e bun dar ai bagat un funny character in forma de triunghi
p-acolo, nu stiu cum reusesti sa il bagi, poate nu pui \0 cand prntezi
stringu`, nu imi dau seama.

-marci nona megen jerry rachmaninoff  frederique vanny alyss carlee
betsey winona daphna cindie wynn jeanie
+marci nona megen jerry rachmaninoff frederique vanny alyss carlee
betsey winona daphna cindie wynn jeanie

Momentan astea sunt singurele idei acum.