Buna tuturor,

Am reusit sa gasesc care erau problemele care imi cauzau acel comportament
ciudat.
Am reimplementat unele dintre functiile hashtable-ului care imi creau
probleme.

Multumesc mult pentru feedback, Mihai.
M-a ajutat sa fac debugging si sa imi rezolv din probleme.

Numai bine,
Adriana

Pe 14 martie 2017, 00:26, Mihai Barbulescu <b12mi...@gmail.com> a scris: