Salut Darius,

Pentru handle-uri deschise recomand cu caldura procexp.exe (Process
Explorer [1]) - il aveti si pe VM-ul de SO instalat. Orice proces deschis
de cygwin e vizibil si in Task Manager/Process Explorer (daca deschizi
cygwin de ex o sa vezi N procese bash.exe unde N = nr de terminale Cygwin
deschis de tine).

Pentru memory leaks, ar trebui sa mearga treaba cu Dr Memory [2]. Conform
documentatiei pare sa stie si de handle-uri deschise [3]

[1] https://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/processexplorer.aspx
[2] https://github.com/DynamoRIO/drmemory/wiki/Downloads
[3] http://drmemory.org/docs/page_handle.html