Salut,

Am nevoie de putin ajutor.

Cu Process Explorer a mers foarte bine, am descoperit problemele si le-am
rezolvat.

Acum cautam memory leaks cu DrMemory. Am rulat de cateva ori si nu stiu cum
sa interpretez rezultatul.
Conform documentatiei[1] pe care a pus-o Mihai nu am leaks.

Insa am niste erori. Atasez niste exemple de output.

La [2] am vazut ca am "still-reachable allocation(s)" generate de parserul
din schelet! Am explicat in acel fisier.

La [3] apar 2 erori care tot din parser provin.

La [4] am rulat o comanda in care aloc explicit ceva si eliberez memoria
imediat.

[2], [3], [4] au fost rulate cu:
drmemory.exe  -show_reachable ./mini-shell.exe

Nu inteleg daca acele erori ar trebui sa ma preocupe. Ar trebui sa caut
doar leaks?

De exemplu daca rulez exemplu [5] cu:
 drmemory.exe  -light -check_handle_leaks   -check_leaks ./mini-shell.exe
Imi arata ca:
- nu am erori
- nu am memory leaks si handle leaks  (ceea ce se intampla si inainte)
- arata niste suspected false positives
Este ok rezultatul din configuratia [5]?

Darius

[1] http://drmemory.org/docs/page_handle.html
[2] https://pastebin.com/9ZpU0fsL
[3] https://pastebin.com/2qiujQyi