From: Darius Mihai
Sent: duminică, 4 martie 2018 20:23
To: Adrian Pop; Sisteme de Operare
Subject: Re: [so] [Tema1][General] Nelamurire teste checker

Salut,

Aveți toate testele puse în arhivă. Probabil dacă primiți punctaj, seg
fault-ul este la testul următor, nu la cel la care ați primit punctaj.
Aveți un parser acolo care face ceva de genul: "run_test; if [ $? -eq
0 ]; then print_score; fi". Aveți acces la fiecare test, vedeți ce
comandă vă dă eroarea.

Darius