Salut Adrian,

Pe langa indicatiile lui Darius ca recomandare generala: atunci cand
vedeti segmentation fault in teste este vina voastra. Testele din
checker sunt doar script-uri bash care cheama executabilul temei
voastre. Ca sa depanati problemele de segmentation fault luati
individual testele cu probleme si folositi gdb (sau gdb-peda daca vi
se pare mai prietenos) si valgrind, a se vedea sectiunea din cerinta
numita Punctare!! [1] E un note tip cu verde mare legat de exact
aceste probleme

Din pacate vmchecker este inca in curs de fix-after-migration asa cum
ati si fost anuntati, imediat ce e back running si am niste ragaz voi
accesa tema ta sa vad si eu miracolul prin care un test pica desi faci
totul corect

In tot acest timp: pe langa set -x & bash debug [2] iti recomand sa
rulezi manual comanda cu comanda ce se face in testul 04

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-1#punctare
[2] https://www.cyberciti.biz/tips/debugging-shell-script.html
[2']
http://www.linuxtopia.org/online_books/advanced_bash_scripting_guide/debugging.html