On Mon, 11 Mar 2019 at 13:07, Alexandru Fazakas via so
<so@cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> A mai patit cineva sa nu ruleze deloc tema pe windows?
>
> Totul merge okay pe Linux, pare sa fie build-uita okay pe Windows,
> insa rularea nu face nimic,
> nici macar o afisare. A mai patit cineva ceva similar?
>
> (LDAP: alexandru.fazakas)

Salut,

Parerea mea e sa iti descarci cele doua masini virtuale [1] si sa faci
debugging la tine. Pe Linux ai niste segmentation faults iar pe
windows la compilare ai urmatoarea problema:
cl : Command line warning D9024 : unrecognized source file type
'priority_queue.h', object file assumed
cl : Command line warning D9027 : source file 'priority_queue.h' ignored
priority_queue.c

deci pe windows e posibil sa se fi rulat cu alte semnaturi/alt cod -
cel mai probabil din cauza folosirii flag-ului /I -- daca incluzi cu
#include "priority_queue.h" se va uita intai in directorul curent
chiar si cl

In plus pe Linux cand compilezi .c-urile individual sa scoti .o nu
folosesti -Wall e posibil sa mai ai niste probleme pe acolo.

Uitandu-ma din avion pe gitlab la ce ai tu acum nu imi place in
priority_queue.c linia 64 - acel word = token, sigur nu doreai un
memcpy(word, token, strlen(token)) ? Si alta chestie care ma zgaria pe
ochi e ca aveai

if ( compare(a,b) > 0)

te rog muta-l in afara: err = compare(a,b); if(err > 0) { do stuff } -
nu cred ca problemele tale sunt aici.

Ruleaza pe VM cu valgrind

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv