On Mon, 11 Mar 2019 at 14:05, Alexandru Fazakas
<alex.fazaka...@gmail.com> wrote:

> Salut, Mihai
>
> Mersi ca ai aruncat o privire!

> Am facut asta pe ambele masini. Nu sunt sigur ce segmentation faults apar,
> la mine merg toate testele okay.
> Aveai dreptate in legatura cu warning-urile acestea. Am scapat de ele
> (era flag-ul
> de /I), insa rularea tot pare sa nu faca nimic pe windows.
> Singurele warnings pe care le am acum sunt de la folosirea functiilor precum
> fopen, strcpy etc.

> Asa este, am omis un -Wall la compilarea priority_queue.o, am rezolvat
> asta acum. :)

> [...]

Super, ma bucur, o singura chestie din ce-am rugat n-ai facut :): ai
rulat si tu local pe masinile virtuale [1] testele sa vezi ce log
scoate valgrind-ul, poate intelegem segfaulturile? Ca pe vmchecker se
face cleanup la log-urile de valgrind.

Daca in continuare nu intelegi ce se intampla macar fa un attach la
log-urile de gdb/valgrind n-ar strica.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv

--
Cu stimă,